Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 21 augustus 2012
  • 19:09

Hola!

Ik had gister toch iets vreemds!
Mijn sgs was uitgevallen omdat de batterij helemaal leeg was.
Toen ik hem aan de lader deed en het weer opnieuw opstartte begon hij vreemd te doen.
Het leek alsof ik een FR had gedaan. Ook kreeg ik heel veel FC's achter elkaar.
Hierna deed ik zelf een FR, maar de FC's stapelde zich meteen na het opstarten van de telefoon op.
Uiteindelijk was de phone nog een beetje te gebruiken. De meeste apps kon ik openen, maar bijvoorbeeld Gmail niet.
Ook kreeg ik later alleen nog maar de fc (Proces agenda opslaan reageert niet).
Deze kreeg ik best vaak.
Volgens mij is mijn telefoon wel is vaker uitgevallen door een lege batterij. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik vind het nogal vreemd namelijk!
Net heb ik via odin stock geflasht.. en nu is alles weer ok. Dus nu alles maar weer terugzetten. Wie snapt hier iets van…?

Bewerkt (24 april 2013 15:26)
Fabian

Fabian

• Lid sinds 03 juli 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2012
  • 21:10

Ik heb ook iets soortgelijks meegemaakt. Mijn telefoon was ook uitgegaan door een lege batterij. Ik draaide met de Chrome Virgin rom van DGP (JW4 dacht ik) en met moeite kreeg ik hem weer aan, maar daarna was de standaard launcher, die in deze rom zit, op de één of andere manier niet meer aanwezig of corrupt. Ik heb daarna maar weer een andere rom geflasht. Ik had daarvoor ook wel wat problemen met deze rom. Veel FC en spontane herstarts. Ik heb het idee hoe langer je met een dezelfde rom draait, hoe meer “problemen” zich voor gaan doen.

Bewerkt (24 april 2013 15:27)
pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 22 augustus 2012
  • 12:38

thnx voor je reply!
hmm wel vreemd eh…
Ik heb inderdaad ook een beetje het idee dat backup na backup na backup je systeem er niet beter op gaat lopen.
Gisteren heb ik dus helemaal alles nieuw geflasht via odin en alle apps weer opnieuw gedownload. En mijn phone heeft in tijden niet meer zo goed gelopen.
Ben totaal geen android goeroe maar mijn leken verstand zegt dat er een link is tussen een niet meer vloeiend lopend systeem en heel veel backups terug te hebben gezet…..

Bewerkt (24 april 2013 15:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren