Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

SjorsJanssen

SjorsJanssen

• Lid sinds 14 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 21:48

Hallo Mensen!

Ik heb mijn samsung galaxy s de hele nacht buiten in de regen laten liggen, ik heb het hoesje eraf gehaald en alles gedroogd de onderste 3 knopjes deden het toen nog. Na een paar uur begonnen de knopjes niet meer zo goed te reageren, sinds 2 dagen doen ze het helemaal niet meer. Het gekke is als ik ze aanraak gebeurd er niks maar de lampjes gaan wel branden. Iemand een idee of dit te maken valt? en ook voor een normale prijs? Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Sjors

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
maaiku

maaiku

• Lid sinds 24 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2012
  • 11:20

Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem! Alhoewel ik mijn telefoon niet in de regen heb laten liggen. Ik denk dat er op de een of andere manier wel water in is gekomen. De lampjes gaan aan als je ze aanraakt, maar ze doen hun werk niet.

Bedankt voor de hulp!

Groet,

Maaike

Bewerkt (24 april 2013 15:05)
bolzzz

bolzzz

• Lid sinds 24 september 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 september 2012
  • 01:27

ik heb dit probleem ook maar vroeg me af of dit niks met de software te maken kan hebben??
grtz

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
jay448

jay448

• Lid sinds 23 maart 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 19:51

Het zou mij onlogisch lijken dat als je een telefoon in de regen laat liggen of er enige waterschade ontstaat dat de software er dan van kapot gaat. Ik denk dat de touch sensors in de toetsjes nog wel werken maar de verbinding van de toetsen naar de telefoon zullen waarschijnlijk beschadigd zijn. Gr. Jay

Bewerkt (21 mei 2013 13:43)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 17 februari 2013
  • 21:13

Hoewel al een oud topic, toch nog verplaatst naar het juiste forum: Samsung Galaxy S

dannyluca

dannyluca

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 21:26

zoiets heb ik ook ooit gehad met mijn telefoon,wat ik gedaan heb,is mijn hele telefoon uit elkaar gehaald,een handdoek op de verwarming gelegd,mijn uit elkaar gehaalde telefoon op de handdoek neer gelegd de verwarming vol uit gezet,en mijn telefoon 2dagen goed laten opdrogen,en daarna weer netjes in elkaar gezet,en bingo hij deed het weer zoals voorheen

———- Update van bericht ———-

en oja,na de 2dagen van laten drogen,even goed je hele telefoon nakijken op oxidatie,groene aanslag op bepaalde plaatsen van waar het water zich aan getast heeft,dit kan je makkelijk verwijderen door wat WD-40 op wat wc papier tespuiten en daar mee over de oxidatie heen te vegen,dan krijg je het makkelijk schoon!

pe-es

pe-es

• Lid sinds 01 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2013
  • 18:12

SjorsJanssen
Hallo Mensen!

Ik heb mijn samsung galaxy s de hele nacht buiten in de regen laten liggen, ik heb het hoesje eraf gehaald en alles gedroogd de onderste 3 knopjes deden het toen nog. Na een paar uur begonnen de knopjes niet meer zo goed te reageren, sinds 2 dagen doen ze het helemaal niet meer. Het gekke is als ik ze aanraak gebeurd er niks maar de lampjes gaan wel branden. Iemand een idee of dit te maken valt? en ook voor een normale prijs? Alvast bedankt voor de moeite!

Groetjes Sjors

Beste mensen ik heb last van het zelfde probleem met mijn galaxy S plus, namelijk de drie knopjes onderaan doen niks na een duik van mijn mobiel in het water. Alles doet het (na drogen) behalve die drie knopjes.
Is er inmiddels een oplossing bekend?

groet, petra

icecream.iloveit

icecream.iloveit

• Lid sinds 22 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 april 2016
  • 16:49

Ik heb hetzelfde probleem juist werkt de menu knop nog wel. Hij heeft bij mij ook niet heel erg lang in het water liggen, hij heeft ongeveer 2 seconden in de wc gelegen toen hij erin viel ik heb al het water er proberen uit schudden. 

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren