Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

MuPPeTCoRe

MuPPeTCoRe

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 126
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 19:22

Hey droiders ik zit tog met een klein vaag probleempie

ik heb vande week een rom getest totaal neit te vreden over en dus weer terug gegaan naar infinitum met hulp van 2 andere droiders omdat het vreemd genoeg mij niet wou lukken

ik zelf hem nu al vele malen me telefoon met verschillende roms geinstaleerd

alleen nu zit ik met het volgende probleem

ik heb de rom infinitum 1.1.1 LBR draaie op me telefoon sinds paar dagen weer

alleen als ik een beltoon installeer en me telefoon heb ge reboot dan heb ik weer de befaamde onbekende beltoon :S
dus ik dacht simpel me externe sd kaart is niet gemount (vreemde is dat ik wel me zooi op die kaart kan zien waar onder ook alle mp3's op me externe sd kaart (emmc) in de beltonen lijst staan)

afijn ff in recovery geknalt ff gemount maar heb ook gelijk tijdig datadata, data, sdcard, en emmc gemount vraag me niet waarom die allemaal maar goed heb ik gedaan

ik weet dat EMMC me externe sd is dus dat was voornamelijk belangrijk
nou foon weer aan beltone in stellen alleen uhm geen beltone in me beltonen lijst meer behalve de standaart troep
dus ik weer me telefoon rebooten in recovery kijk bij mount en wat blijkt emmc datadata data en sd card zijn niet gemount wat ik tog echt 3 stappen hier voor had gedaan

nu is ook nog is het geval dat als ik iets afwil spelen vanaf de externe sd, en dan spreek ik nu over mp3 files dan krijg ik een error dat die niet afgespeeld kan worden

dus mijn vraag na dit lange verhaal wie of wat kan mij helpen dit weer te fixxen en dat hij ook gewoon me beltoon van me externe sd afleest!

Grtzz MuPPeTCoRe

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
MuPPeTCoRe

MuPPeTCoRe

• Berichten 126
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 19:54

kleine UPDATE:

net weer opnieuw me emmc (externe sd) gemount ze stonden weer in me lijst yeah, dus ff testen als ik me telefoon reboot en ja hoor weer alles weg :S en onbekende beltoon :S vreemd lijkt er op dat hij neit gemount blijft ofzo :s

MuPPeTCoRe

MuPPeTCoRe

• Berichten 126
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 20:23

weer kleine update wat me net op viel is als ik hem op heb gestart duurt het blijkbaar te lang om mijn esd (exsterne sd) te laden want na paar minuten stonden wel ineens weer me beltonen in me beltonen lijst ????? graag hulp

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 12 juni 2012
  • 20:53

Ik denk dat het verstandig is om, helemaal opnieuw te beginnen. Dus een stock Gingerbread. Daarna *2767*3855#.
Je toestel is dan helemaal out of the box.
Van daar uit opnieuw je custom rom erop zetten.
Ik heb ook wat vreemde ervaringen gehad met ICS. Ondanks dat ik dacht dat alles prima liep, kreeg ik allerlei vreemde storingen.
Ik ben zelfs helemaal terug gegaan naar een Froyo stock, om zo via Gingerbread alles weer in orde te krijgen.
Mijn ext. SD kwam bv. wel in beeld, maar verdween na luttele seconden.
Ik zou ook mijn backup's niet gebruiken.
Ff wat werk, maar dan krijg je ook iets.

MuPPeTCoRe

MuPPeTCoRe

• Berichten 126
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 21:18

was ik deels al bang voor had ik neit zo veel zin in eigenlijk hahahahaha

maar gekke is dat gentle alarm en de wekker die er op staat ics (jepps gebruik ze alle twee) die pakt wel en onthoud wel gewoon me beltoon die op me externe sd staad

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren