Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wittekoek

wittekoek

• Lid sinds 09 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2012
  • 00:33

heey ik zal me eerst even voorstellen ik ben Gerwin 19 jaar wonende in Rotterdam.
ik heb van een maatje een SGS I gekregen.

maar ik zit nu met een probleempje als ik de sgs wil aansluiten op een pc of laptop met een usb kabeltje gaat mijn sgs opladen en geeft niks aan dat hij een usb connectie aangaat met mijn computer. ook geen usb tekentje bovenin alleen opladen ik heb al massaopslag/kies geprobeert en verschillende drivers maar iets is er denk ik mis met mijn telefoon:S.
want hij herkend niets alle usb poorten van 3 computers geprobeert en alleen de usb poort op mijn G15 toetsenboord zegt usb apparaat wordt niet herkend maar paar seconden daarna trekt mijn SGS teveel stroom en krijg ik de melding dat stroomafname HUB teveel is. ik heb hem al terug gezet naar fabrieksinstellingen. ik zou hem graag willen updaten naar een hogere firmwareversie mijn firmwareversieis nu : 2.1update1.
Kan iemand mij helpen??

alvast bedankt,

Gerwin

Bewerkt (24 april 2013 14:59)
wittekoek

wittekoek

• Lid sinds 09 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2012
  • 17:20

ik heb 3 kabels geprobeerd: samsung MP3 kabel en een samsung APCBU10BBE kabel
en een ander kabeltje wat ik hier nog ergens had slingeren nog steeds geen effect hij laad alleen op via de kabel en geeft niks aan van een USB connectie

android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2012
  • 17:35

ga naar instelling draadloos en netwerken usb instellingen en klik op massa opslag als ie daar al op geselecteerd staat klik er nog maals op en stop dan usb in pc en tel dan komt er bovin in de balk usb connectie

wittekoek

wittekoek

• Lid sinds 09 juni 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2012
  • 17:49

hey ik heb het geprobeerd maar helaas:S geen geluk !
ik heb trouwens mijn USB intstellingen staan in instellingen>over het telefoon>USB-instellingen

mis

mis

• Lid sinds 04 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 11 juni 2012
  • 15:12

Ik heb hetzelfde probleem, bij mij geeft hij aan dat ik het apparaat (de samsung dus) moet vervangen….

Hij herkent de usb niet, herkent mijn samsung niet en de driver schijnt niet nodig te zijn om te vervangen, is de mededeling wanneer ik wijzigen driver klik.
Ik heb kies al van de pc gegooid en opnieuw geinstalleerd….
Ik heb geen idee meer, hoe nu verder….

op de telefoon heb ik bij usb instellingen samsung kies ook al geprobeerd en massa opslag, het mag niet baten…

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 11 juni 2012
  • 16:13

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/33120-howto-4-stappen-van-froyo-softbrick-naar-2-3-6-jvu-voor-beginnelingen-noobs.html

Probeer dit eens tot en met stap 2 .

Bewerkt (24 april 2013 15:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren