Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

jefschal

jefschal

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 21:42

Hallo luitjes na echt ruim 20 ics roms en misschien wel 35 verschillende rom,s uitgeprobeerd te hebben op de samsung galaxy s i9000 heb ik nu einedlijk de juiste gevonden.
Ik ben ruim een jaar begonnen met het veranderen van mijn mobiel de eerste keer deedt ik omdat ik eerder de 2.3.4 wou hebben dan anderen maar dat was niet zo,n slimme zet want ik deed maar wat en keek niet naar de juiste firmwaer en deed het eigelijk niet verkeerd maar gebruikte de verkeerde softwear.
Ik heb mijn mobiel naar zo,n klein mobiel winkeltje gestuurd en die heeft hem weer gemaakt en hij heefd er toen gelijk de 2.3.5 opgezet.
Ik was allang blij dat hij het weer deed want ik moest nog 1,5 jaar ivm kpn contract.
Maar toen ik een paar weken later kies opstarten en ik mijn mobiel er op aan sloot kwam ik erachter dat hij het wel deedt maar geen update,s meer kreeg omdat ik er koreanse firmwaer op had.
Ik heb het toen maar gelaten maar het bleef in mijn hoofd zitten en ik kroop weer achter de computer en ging nu goed lezen en youtupe filmjes bekijken en ik downloaden mijn eerste rom .Eerst rooten dat ging gelijk goed maar wat ik nog weet ,dacht ik dat dat al de ics softwear was maar alles was nog het zelfde had er alleen 3 iqoontjes bij dus weer goed lezen op internet en toen wel de eerste ics rom eropgezet.
Trots dat ik was ik had nu ics op mijn mobiel maar als de telefoon af ging en ik nam op dan verstond die gene mij alleen maar als ik interkom aanzetten en als ik muziek wou luisteren kreeg ik een fout bericht met muziek gestopt.
er kwamen steets meer bucs ,dus ik opzoek naar een betere rom en ja hoor die was er , maar ook daar was weer wat mee .
Ik weet dat er heleboel mensen zijn die tevreden zijn met 1 of 2 foutjes maar ik wil alleen een rom die foutloooooooooooooooooooooos is en echt alles moet werken ik denk niet zo van ach ik gebruik het niet dus het maakt niet uit.
Echt geloof me alle rom,s die er nu zijn heb ik gehad echt allemaal zelfs die nieuwe van de samsung galaxy s 3 maar die deed alles goed tijdens instelleren maar tijden opstarten ging hij uit en deed niets meer.
Miui roms zijn leuk en mooi en werken best goed maar niet foutloos en applicaties doen het niet altijd.
Na een tijd werd ik dood moe van elke keer alles weer instellen en heb mijn mobiel weer voledig teruggebracht na de gingerbread 2.3.6 helemaal officeel en zelfs kies gaf weer aan de nieuwste softwaer.
maar na weer een week die erop gehad te hebben ben ik weer begonnen met ics roms en weer elke keer met fouten.
Nu na 1.5 jaar heb ik hem gevonden,alles werkt en wat nog leuker is is dat deze rom alles heefd wat ik in al die verschillende roms leuk vond.3 verschillende thema,s en echt nog veel meer.
Er was trouwens wel een klein foutje en dat was dat de file explorer wel een updat aan gaf maar tijdens het downloaden weer aangaf file explorer stopt maar inmiddels ben ik allround geworden en ik heb die updat via internet van mijn mobiel binnen gehaald en geinsteleerd hij vervangt dan die oude en probleem was weg.maar na dit verhaal geef ik jullie het adres en lees goed en doe echt alles wat er staat .
Doc's Master ICS V12 05-19-12 Coming Soon… - xda-developers

SUCCES.

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
weepeetje

weepeetje

• Lid sinds 20 januari 2011
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 08:23

Heb hem ook geinstalleerd en tot nu toe een zeer tevreden gebruiker.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 20 mei 2012
  • 08:38

een hartstikke leuk verhaal
maaruuh niets is perfect, niets is foutloos. en insecten horen nu eenmaal bij het leven

psychomaniac

psychomaniac

• Lid sinds 24 oktober 2010
  • Berichten 74
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 11:22

Hoe lang draai je al op deze rom en hoe lang doe je met je accu? Ik heb nu cm9 draait heerlijk maar zuigt stroom als een malle, 40% in een nacht…

audier

audier

• Lid sinds 01 februari 2011
  • Berichten 1426
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 11:27

psychomaniac;302846
Hoe lang draai je al op deze rom en hoe lang doe je met je accu? Ik heb nu cm9 draait heerlijk maar zuigt stroom als een malle, 40% in een nacht…

Ik heb na litening rom sowieso geen rom meer gehad die echt goed met de accu om ging.

Samsung galaxy Note 3

(nog) Orgineel

Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 20 mei 2012
  • 11:41

psychomaniac;302846

Dan moet je gewoon e.e.a. uitzoeken waarom; syncs, apps, andere modem etc.

Heb 1 SGS die ik dagelijks flash met CM9, vanaf build 1 zeg maar en heb een goede batterij.

Daarnaast een andere SGS welke ik random flash met ROMs, die test ik, kijken wat ik leuk vind en wat goed bij mij past. Hierin passen SLIM ICS, WeUI, Gummy en Dark Knight. Verreweg de beste ROMs met de beste prestaties.

Maar goed dat is persoonlijk.

Dutch

Dutch

• Lid sinds 27 januari 2011
  • Berichten 224
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 11:41

Gefeliciteerd met je vondst.

Van mij ook de vraag: hoe lang draai je deze rom al?

En heb jij v12? Die link staat nu niet op de xda.

Ik zit nu op Extraordinary, maar merk dat die heeeeeel traag wordt. En een keer helemaal gecrashd na een CWM Battery wipe. Dat merk je pas na een paar dagen.

Er zitten wel een heel aantal dingen in die ik niet gebruik.

jefschal

jefschal

• Lid sinds 28 juli 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 11:52

Ik zit nu ruim een week op deze rom en de v12 komt er aan zit nu op de v11 en batterij duur is ruim voldoende om de 2 dagen opladen en ik heb dan best veel aanstaan onderanderen wifi data sync rotan .weer appli.en nog veel meer.

Satfreak1969

Satfreak1969

• Lid sinds 28 mei 2011
  • Berichten 386
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 12:19

Ik ben wel benieuwd naar de v12 van DOC.
Maar het blijft toch allemaal een persoonlijke kwestie.
Ik vindt Elite v10.1 Beta het beste icm Devil2 Kernel….en zo heeft een ieder wel zijn voorkeur.
Wel moet ik zeggen dat ik de gekleurde Icoontje van de DOC Rom heel mooi vindt.
Beter dan die saaie origenele Look ;-)

Grtz Satfreak

robkuh84

robkuh84

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 12:26

Zit hier ook de nederlandse taal op? Deze mis ik namelijk toch bij SLIM ICS

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren