Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

  • Nokia 8.3

  • Xiaomi Mi 10 Pro

  • Huawei P40 Pro

  • Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Aislin6

Aislin6

  • Lid sinds 13 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #1
  • 13 mei 2012
  • 18:48

Ik heb een Samsung Galaxy S G-I9000.
Al een poosje had hij moeite om internet op te gaan, wanneer ik dan de batterij eruit haalde, dan trilde hij een aantal malen, gaf dan het hoofdscherm in beeld en nadat het toestel dat een keer of drie, vier had gedaan, was het klaar en kon ik gewoon weer het internet op.
Helaas.. gisteren kon ik weer niet op facebook, of welke vorm van internet dan ook, dus batterij er weer uit, er weer in en….
alleen maar getril, foutmeldingen en dan mijn hoofdscherm weer!
de foutmeldingen die ik krijg zijn:
De toepassing Browser (proces com.android.browser) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.
Of ik krijg de melding:
De toepassing Samsung Push Service (proces com.sec.spp.push) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.
Of ik krijg de melding:
De toepassingAdService (proces com.sec.android.app.secad) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.

Ik heb ook al geprobeerd om het toestel te updaten, maar ook dat lukt niet, wanneer ik het toestel aansluit op de pc, dan geeft het programma van Samsung aan dat hij het toestel niet kan vinden.
Wat kan ik nu nog doen, heb het toestel een jaar en ‘moet’ nog een jaar voordat mijn abonnement is afgelopen.
Help…..

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
Verwijderd_Account_17032017

Verwijderd_Account_17032017

  • Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 458
  • Reputatie 0
  • #2
  • 13 mei 2012
  • 19:06

Maak een back-up van alles op je toestel.
Vervolgens doe je fabrieksinstellingen en begin je opnieuw

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
Aislin6

Aislin6

  • Lid sinds 13 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #3
  • 13 mei 2012
  • 21:15

Op dit moment doet niks eht meer, ik wilde een oud toestel maar gaan gebruiken en wist daar de ontgrendeling tekening neit meer van nu dus een geblokeerde simkaart en geen idee hoe ik in hemelsnaam de pukcode kan invoeren, kom het nergens tegen op de telefoon! HElp? Ben nu echt erg sneu!

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
Aislin6

Aislin6

  • Lid sinds 13 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #4
  • 13 mei 2012
  • 21:29

Ha ook de app kan ik dus niet downloaden om een back up te maken…

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
AndroidDevil

AndroidDevil

  • Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • #5
  • 13 mei 2012
  • 21:35

De pukcode wordt bij je simkaart geleverd. Welke provider heb je?

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
Aislin6

Aislin6

  • Lid sinds 13 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #6
  • 13 mei 2012
  • 21:36

De pukcode heb ik wel. Ik heb kpn als provider, maar kan op het toestel zelf nergens vinden waar de pukcode in te voeren

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
AndroidDevil

AndroidDevil

  • Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • #7
  • 13 mei 2012
  • 21:44

Als het goed is moet je een melding op je telefoon krijgen dat je de pukcode moet invoeren.

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
Aislin6

Aislin6

  • Lid sinds 13 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #8
  • 13 mei 2012
  • 21:49

Nee krijg ik niet op mijn galaxy krijg ik alleen steeds bovenstaande meldingen nog en dat er geen data netwerk is en op de oude telefoon moet ik een account hebben maar die heb ik niet.

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
AndroidDevil

AndroidDevil

  • Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • #9
  • 13 mei 2012
  • 22:05

Je kan een factory reset uitvoeren je bent wel al je gegevens die op de telefoon staan kwijt. Dus een back-up maken is aanbevolen. Een factory reset kan je via instellingen/privacy uitvoeren.

Bewerkt (24 april 2013 14:50)
Aislin6

Aislin6

  • Lid sinds 13 mei 2012
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • #10
  • 13 mei 2012
  • 22:08

Uiteindelijk heb ik dat nu gedaan, helaas backup is mislukt, maar nog steeds is mijn sim geblokkeerd en kan ik niet vinden hoe ik op mijn gal;axy de pukcode kan invoeren dus daar wil ik graag advies over

Bewerkt (24 april 2013 14:50)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren