Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jornt_Galaxy_S

Jornt_Galaxy_S

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 17:11

Hallo,

Ik gebruik sinds een half jaar een Samsung Galaxy S. Vandaag heb ik geprobeerd om de nieuwste firmware update via Samsung Kies te downloaden. Na het downloaden, dus tijdens het uitvoeren van de nieuwe firmware update, herkende de computer mijn telefoon niet meer. Samsung kies gaf toen aan dat ik de telefoon moest ontkoppelen en later opnieuw moest aansluiten. Echter werkte dit niet en sindsdien krijg ik het volgende op mijn scherm: Een telefoon en een computer die door een kabel zijn verbonden met een uitroepteken in de midden.
Ik ben een totale leek op het gebied van dit soort spullen. Ik zou graag mijn telefoon weer aan de praat krijgen. Wie kan mij hier mee helpen?

Met vriendelijke groet,

Jornt

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 5 mei 2012
  • 17:54

Jornt Galaxy S;297637
Hallo,

Ik gebruik sinds een half jaar een Samsung Galaxy S. Vandaag heb ik geprobeerd om de nieuwste firmware update via Samsung Kies te downloaden. Na het downloaden, dus tijdens het uitvoeren van de nieuwe firmware update, herkende de computer mijn telefoon niet meer. Samsung kies gaf toen aan dat ik de telefoon moest ontkoppelen en later opnieuw moest aansluiten. Echter werkte dit niet en sindsdien krijg ik het volgende op mijn scherm: Een telefoon en een computer die door een kabel zijn verbonden met een uitroepteken in de midden.
Ik ben een totale leek op het gebied van dit soort spullen. Ik zou graag mijn telefoon weer aan de praat krijgen. Wie kan mij hier mee helpen?

Met vriendelijke groet,

Jornt

Kijk eerst eens of je 3 button combo werkt op je toestel. Batterij er uit halen en er weer in doen. Dan de volume down, power button en home button tegelijk indrukken. Als het goed is ben je nu in de download mode.

Als dit zo is ga dan hier naar toe:
Official I9000/I9000M Firmwares collection - xda-developers

Download Odin en de 3 bestanden van JW5 welke op deze pagina staan. Dan gaan we je toestel updaten buiten kies om. Dat gaat makkelijker en sneller.

Er staat op deze pagina hoe je de bestanden in Odin moet plaatsen. Mocht je er niet uitkomen en twijfel je, laat het even weten. Dan doen we het stap voor stap.

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 5 mei 2012
  • 18:56

Als inderdaad je download mode big werkt kan je ook deze beschrijving volgen, deze is speciaal geschreven voor mensen met weinig ervaring .
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/33120-4-stappen-van-froyo-softbrick-naar-jvu-voor-beginnelingen-noobs.html

Gaat zeker goed komen !

Succes

Jornt_Galaxy_S

Jornt_Galaxy_S

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 21:40

Goede uitleg, echter duurt het erg lang met Odin. Als laatste message staat er: <ID:0/006> SetupConnection.. Dit duurt wel een minuut of 10 nu.

Jornt_Galaxy_S

Jornt_Galaxy_S

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 21:42

Ook blijven de blokjes linksboven leeg.

Jornt_Galaxy_S

Jornt_Galaxy_S

• Lid sinds 05 mei 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2012
  • 22:16

Heb het nog eens opnieuw gedaan en ben er nu wel doorheen gekomen, helaas zoals al gezegd wel alles kwijtgeraakt. Toch heel erg bedankt. Ik kan helemaal niks zonder die telefoon!

Groeten

Qaiss

Qaiss

• Lid sinds 06 mei 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 21:47

uhmm ik zit al bijna een uur in setup connection, ik heb COM5 op FAIL, en COM6 heeft nog leeg vakje.. Manier om dit op te lossen of tenminste loskoppeling?

Even erbij zeggen, ik zit nog op ECLAIR, dus niet FROYO of SOFTBRICK als het daaraan kan liggen.

Edit 2: krijg deze melding ‘<id:1 005=“”> Can’t open the serial(COM) port.'

Edit 3: Oplossing al gevonden.</id:1>

Bewerkt (24 april 2013 14:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren