Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

R_2Tall

R_2Tall

• Lid sinds 11 juli 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 2 april 2012
  • 09:59

Ik heb nu al een ruime tijd niks veranderd aan mn phone. Geen flashen, ODIN, niks…
Reden hiervan was omdat ik erg tevreden (in het begin) was over de ROM en dergelijke. Maar we zijn nu een aantal maanden verder en hij begint nu steeds meer kuren te vertonen. Soms loopt hij helemaal vast, en moet ik hem opnieuw opstarten. Ik heb veel last van force close, met name als ik hem ontgrendel en gelijk naar mn Logboek, Contacten, Berichten, enz… ga. Laatst ging die ook uit zichzelf rebooten. Echt rare shizzle allemaal, maargoed.
Wellicht dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Alvast bedankt

Bewerkt (24 april 2013 14:30)
Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 2 april 2012
  • 10:55

R_2Tall;283846
Ik heb nu al een ruime tijd niks veranderd aan mn phone. Geen flashen, ODIN, niks…
Reden hiervan was omdat ik erg tevreden (in het begin) was over de ROM en dergelijke. Maar we zijn nu een aantal maanden verder en hij begint nu steeds meer kuren te vertonen. Soms loopt hij helemaal vast, en moet ik hem opnieuw opstarten. Ik heb veel last van force close, met name als ik hem ontgrendel en gelijk naar mn Logboek, Contacten, Berichten, enz… ga. Laatst ging die ook uit zichzelf rebooten. Echt rare shizzle allemaal, maargoed.
Wellicht dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Alvast bedankt

Gewoon een nieuwe ROM flashen of een factory reset wil wel eens helpen

Verstuurd van mijn GT-I9000 met Tapatalk

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 2 april 2012
  • 12:40

Een factory reset kan helpen maar wat niet vergeten mag worden erbij te vermelden is dat een FR ook alle later geinstaleerde apps , highscores , accounts , etc ook weg zijn !

Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 2 april 2012
  • 13:42

Ja, daar heb je gelijk in. Maar die apps heb je zo weer geïnstalleerd (tegenwoordig staan ze allemaal in een lijst in de market) en als je per se je highscores wil houden kan je een backup maken.

Doe anders eerst eens via cwm je cache wipen, dalvik cache en fix permissions. En gebruik SD Maid een keer om je telefoon wat op te schonen.

R_2Tall

R_2Tall

• Lid sinds 11 juli 2011
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 2 april 2012
  • 19:58

Mag ik jullie allen vriendelijk bedanken voor deze tips
Ik heb zojuist een factory reset gedaan en kzal nu nog ff naar mn CWM kijken qua cache enzo…

Thnx again guys!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren