Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2012
  • 15:06

GirlKillu;312079
Ik ben dan eindelijk overgeschakeld naar SlimEchter wil ik dus wel dat mijn apps zoals navi in het nederlands zijn en heb de app “locale select” erop gezet en lijkt zijn ding redelijk te doen, echter is bij elke reboot de taal weer weg en doen er zich dan wat probleempjes voor. Kent er iemand een (andere) oplossing om nederlandse apps te krijgen op de slim rom?
Ik zie dat er genoeg andere apps zijn die hetzelgde doen, dus misshcien dat één van die wel na reboot het nog steeds goed doet
Casa;312329
Zou ik eerst met Odin een volledige rom moeten flashen? Welke zou ik an moeten hebben? Help!?
Flash na die recoveryfix.tar de essential.zip van de laatste versie. Daarna reboot to revoery doen, en dan zou je hierna wel gewoon weer slim moeten kunnen flashen

PS. WhatsApp maakt elke dagt om 4 uur 's nachts een backup op je sdkaart

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
Casa

Casa

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2012
  • 17:45

Backhead;312339
Flash na die recoveryfix.tar de essential.zip van de laatste versie. Daarna reboot to revoery doen, en dan zou je hierna wel gewoon weer slim moeten kunnen flashen

PS. WhatsApp maakt elke dagt om 4 uur 's nachts een backup op je sdkaart

Thanks Backhead. Helaas nog geen succes. Heb via Odin opnieuw die recoveryfix gedaan. Daarna in recovery de laatste essentials van Slim ICS 4.0 geprobeerd, maar dat geeft een foutmelding als ie bij “installing modem” is (het eerste na “format cache partition”):

“asert failed: run_program(”/tmp/updater.sh“) == 0
E:Error in /mnt/sdcard/4.0_I9000_Essentials.zip (Status 7)
Installation aborted.”

Wat ik later dacht: is die recovery fix wel compatible met Slim ICS?

Aargh! ;/

Casa

Casa

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2012
  • 00:11

Het is opgelost. Heb een Gingerbread rom geflashd met Odin (gevonden op xda-forum: “ezbase recovery kit gb.zip”). Daarna via CM9 weer naar Slim ICS gegaan.

Alles teruggezet met Titanium backup (van 30 mei). Nu weer bezig al mijn reservespul terug te zetten (met sms backup+). Ook Whatsapp inmiddels op een paar dagen na weer terug. Die moet je dus eigenlijk niet terugzetten met Titanium backup. Dan krijg je namelijk maar de berichten tot in mijn geval 30 mei. Vervolgens kwamen de nieuwe berichten binnen van de paar dagen dat ik offline was en heb ik dus een gat tussen 30 mei en het moment dat ik offline ging. Inmiddels Whatsapp eraf gegooid, want bij opnieuw installeren pakt hij inderdaad automatisch de laatste backup. Nu zijn helaas de binnengekomen berichten tussen het moment dat ik offline ging en nu verdwenen omdat ik ze al opgehaald had…

Kortom, een tip voor iedereen: zet Whatsapp niet terug met Titanium Backup, maar installeer het opnieuw!

braatje

braatje

• Lid sinds 17 april 2011
  • Berichten 100
  • Reputatie 0
  • 28 juni 2012
  • 22:34

Net de upgrade naar 4.02 gedaan.

Nu staan er bij fixes 2 bestandjes hoe installeer ik die? Gewoon downloaden en verder niets?

Heb nu de midnight kernel erop staan.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2012
  • 00:30

braatje;316248
Net de upgrade naar 4.02 gedaan.

Nu staan er bij fixes 2 bestandjes hoe installeer ik die? Gewoon downloaden en verder niets?

Heb nu de midnight kernel erop staan.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Gewoon downloaden en dan doet de app automatisch het werk. Het is nodig omdat anders de device settings force closed

Bewerkt (24 april 2013 15:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren