Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

janto1987

janto1987

• Lid sinds 20 maart 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 20 maart 2012
  • 23:29

Hoi, Ik heb een raar probleem met mijn Samsung galaxy s ( i9000GT), Onlangs heb ik de telefoon geupdate naar versie 2.3.6, nadat ik dat gedaan had kreeg de telefoon rare kuurtjes..ik had hem uitgezet omdat ik d8 dan laat ie sneller, Dus zet hem uit en steek de stekker erin, Normaal komt het batterij icoon en gaat ie laden, toch?, Nou mijn telefoon ging aan ipv laden, Ging wel laden maar vondt het wel gek…? ook met bellen , als ik iemand bel dan kan die gene me heel slecht horen, of dof of verweg etc… Terwijl als ik een andere telefoon pak, Geen problemen meer zijn…Afgelopen week wilde ik wat muziek naar me telefoon overbrengen. dus ik verbindt de telefoon met de pc…en hij herkende hem niet? kreeg geen melding. kon niks doen…toen had ik hem dus opnieuw gestart.. en toen bleef ie hangen bij het Samsung logo…Nou, Naar Kpn winkel gegaan.. Volgens hun was ie kapot geflashed ????, wel raar, Aangezien ie het na die update gewoon deed, Hun hem teruggeflashed naar versie 2.3.3 en mij gezegt dat als ik wou updaten naar hun moest gaan.. Nou oke… ik ben hem gewoon gaan gebruiken..zet hem uit, Komt Batt icoon, alle appz erop gezet en weer gekeken of batterij icoon kwam… ( Aangezien sommige appz ook de boel kunnen slopen…) Maar batt icoon kwam.. Oke mooi toch, Toen ik hem vrijdag aan de lader hing toen ik hem net uitgezet had… ging ie aan ?!?.. Het gekke is als ik hem aan de pc hang komt batt icoon gewoon, Hang ik hem dan weer aan de lader… doet ie ook weer normaal, Het enige probleem wat ik nu eigenlijk heb is met het bellen, dat mensen me slecht kunnen horen, bij de een gaat het prima en bij de ander weer slecht? Terwijl als ik een andere telefoon pak en al die mensen nog is opbel om te testen.. is alles perfect..is er nou een probleem met de hardware ( mic) of zijn er instellingen in de laatste firmware`s geweest (2.3.3) voor de mic sensivity ofzo…? Ben van plan om deze week weer terug te gaan… want als je is een keer echt iemand moet bellen je zit in nood dan is dit niet ideaal dat ze je niet goed kunnen horen….

Bewerkt (24 april 2013 14:26)
leodenhertog

leodenhertog

• Lid sinds 04 november 2010
  • Berichten 56
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2012
  • 20:03

Hoi, ik kan jou niet helpen, maar ik heb wel mijn twijfels over 2.3.6.
Sinds mijn update daarnaar ONTVANG IK GEEN SMILEY's MEER. Verzenden gaat prima, dan heb ik ze ok in de sms staan, maar ontvang alleen maar de “teken-combinatie” . Ik neem aan dat je me begrijpt.

Is er wellicht iemand die weet wat ik hier aan moet doen?
En zijn er meer mensen met ‘rare’ ervaringen na de update naar 2.3.6 ?

gr. leo

Bewerkt (24 april 2013 14:27)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 23 maart 2012
  • 20:47

Pas de titel even aan naar wat je vraag/ probleem is. Alleen de naam van het toestel levert geen kijkers op.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Jaggle

Jaggle

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 23 maart 2012
  • 21:37

janto1987;280375
Hoi, Ik heb een raar probleem met mijn Samsung galaxy s ( i9000GT), Onlangs heb ik de telefoon geupdate naar versie 2.3.6, nadat ik dat gedaan had kreeg de telefoon rare kuurtjes..ik had hem uitgezet omdat ik d8 dan laat ie sneller, Dus zet hem uit en steek de stekker erin, Normaal komt het batterij icoon en gaat ie laden, toch?, Nou mijn telefoon ging aan ipv laden, Ging wel laden maar vondt het wel gek…? ook met bellen , als ik iemand bel dan kan die gene me heel slecht horen, of dof of verweg etc… Terwijl als ik een andere telefoon pak, Geen problemen meer zijn…Afgelopen week wilde ik wat muziek naar me telefoon overbrengen. dus ik verbindt de telefoon met de pc…en hij herkende hem niet? kreeg geen melding. kon niks doen…toen had ik hem dus opnieuw gestart.. en toen bleef ie hangen bij het Samsung logo…Nou, Naar Kpn winkel gegaan.. Volgens hun was ie kapot geflashed ????, wel raar, Aangezien ie het na die update gewoon deed, Hun hem teruggeflashed naar versie 2.3.3 en mij gezegt dat als ik wou updaten naar hun moest gaan.. Nou oke… ik ben hem gewoon gaan gebruiken..zet hem uit, Komt Batt icoon, alle appz erop gezet en weer gekeken of batterij icoon kwam… ( Aangezien sommige appz ook de boel kunnen slopen…) Maar batt icoon kwam.. Oke mooi toch, Toen ik hem vrijdag aan de lader hing toen ik hem net uitgezet had… ging ie aan ?!?.. Het gekke is als ik hem aan de pc hang komt batt icoon gewoon, Hang ik hem dan weer aan de lader… doet ie ook weer normaal, Het enige probleem wat ik nu eigenlijk heb is met het bellen, dat mensen me slecht kunnen horen, bij de een gaat het prima en bij de ander weer slecht? Terwijl als ik een andere telefoon pak en al die mensen nog is opbel om te testen.. is alles perfect..is er nou een probleem met de hardware ( mic) of zijn er instellingen in de laatste firmware`s geweest (2.3.3) voor de mic sensivity ofzo…? Ben van plan om deze week weer terug te gaan… want als je is een keer echt iemand moet bellen je zit in nood dan is dit niet ideaal dat ze je niet goed kunnen horen….

Dit kan je zelf oplossen door een gewoon de 2.3.6 opnieuw te flashen via Odin. Daar hoef je niet voor terug te gaan. Kan je je toestel in de download mode zetten (3 button combo)?

janto1987

janto1987

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2012
  • 00:13

leodenhertog;281245
Hoi, ik kan jou niet helpen, maar ik heb wel mijn twijfels over 2.3.6.
Sinds mijn update daarnaar ONTVANG IK GEEN SMILEY's MEER. Verzenden gaat prima, dan heb ik ze ok in de sms staan, maar ontvang alleen maar de “teken-combinatie” . Ik neem aan dat je me begrijpt.

Is er wellicht iemand die weet wat ik hier aan moet doen?
En zijn er meer mensen met ‘rare’ ervaringen na de update naar 2.3.6 ?

gr. leo

Tja.. ik heb ook rare dingen met 2.3.6…Hij is laggy en soms sluit ie gewoon programma`s af als je ermee bezig bent..ook als ik met iemand bel, je klinkt ver of of ik hoor je niet (dof), <aar dit probleem had ik met 2.3.3 ook toen ie net uit repair terug kwam…De gps chip is ook echt waardeloos,zowel met 2.3.3 en 2.3.6 geen gps of de gps valt weg.. of heel erg onauwkeurig…vindt rot dat ik dit moet zeggen maar echt een waardeloze telefoon…..Ik twijfel of ik ooit nog een samsung pak.. al over Kies niet te beginnen, maar die hoef je gelukkig niet te gebruiken..

Jaggle

Jaggle

• Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 25 maart 2012
  • 00:15

janto1987;281566
Tja.. ik heb ook rare dingen met 2.3.6…Hij is laggy en soms sluit ie gewoon programma`s af als je ermee bezig bent..ook als ik met iemand bel, je klinkt ver of of ik hoor je niet (dof), <aar dit probleem had ik met 2.3.3 ook toen ie net uit repair terug kwam…De gps chip is ook echt waardeloos,zowel met 2.3.3 en 2.3.6 geen gps of de gps valt weg.. of heel erg onauwkeurig…vindt rot dat ik dit moet zeggen maar echt een waardeloze telefoon…..Ik twijfel of ik ooit nog een samsung pak.. al over Kies niet te beginnen, maar die hoef je gelukkig niet te gebruiken..

Tijd voor ICS

Verstuurd van mijn SGH-I9000 met Tapatalk

janto1987

janto1987

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2012
  • 00:17

enige nadeel is dat dan de garantie weg is toch ?, want hier wordt je niet vrolijk van, bel ik iemand op, ja ik kan je heel goed horen ? wt..f ??? bel je iemand anders.. nee ik hoor je heel dof etc… bel ik met een andere tel, is het probleem weg ??? rara?

Jaggle

Jaggle

• Berichten 1081
  • Reputatie 10
  • 25 maart 2012
  • 00:25

janto1987;281568
enige nadeel is dat dan de garantie weg is toch ?, want hier wordt je niet vrolijk van, bel ik iemand op, ja ik kan je heel goed horen ? wt..f ??? bel je iemand anders.. nee ik hoor je heel dof etc… bel ik met een andere tel, is het probleem weg ??? rara?

Je kan altijd weer een stock rom installeren

Verstuurd van mijn SGH-I9000 met Tapatalk

janto1987

janto1987

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2012
  • 00:46

Oke. Welke rom adviseren jullie me dan ? Liefst zo stabiel mogelijk, Als ik hem naar 4.0 flash.. kan ik dan ook weer zo terug naar 2.3.3 of 2.3.6 ?, Zjin er nog dingen die ik moet doen voordat ik flash? meen iets van EFS gelezen te hebben etc….

janto1987

janto1987

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2012
  • 17:48

Niemand ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren