Hoi semih , dat is knap vervelend man ! Misschien dat je via je recovery je sd kaart kan benaderen, daar heb je geen toetsen op je scherm voor nodig, ik weet alleen niet welke kernel je hebt, misschien kan je vanavond naar de chat komen dam kan iemand met je mee kijken in zijn of haar toestel zodat hij of zij je begeleiden kan .
Hoe is het met je franse juf ?
Tjeempie wat lees ik nu? Das mooi balen joh…maar zoals dave al zei, kom langs en we loodsen je door je sd kaart heen….
AW Forum Queen voor het leven
Stond hij op massaopslag? Dan kun je gwn usbkabel in pc duwen
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
AndroidGeert, zo werkt dat helaas niet. Je moet dan altijd nog USB connectie activeren op je scherm. En dat lukt niet als je geen scherm meer hebt.
Oke, bij mij doet hij dat automatisch.
Net nog getest
Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two
Ik had vandaag geen tijd sorry, ik zal eens langskomen op de chat. Bedankt allemaal
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo allemaal,
Ik heb mijn SGS laten vallen en is mijn scherm stuk. ik heb nu helemaal geen beeld. Mijn toestel werkt, maar ik kan er niets mee doen. Ik wil mijn bestanden eruit halen maar ik kan niets zien, dus kan er niet zo veel mee doen. Ik verbind mijn sgs met een usb-kabel, ik kan het unlocken via het scherm maar verder niets. Hoe geraak ik aan mijn bestanden? Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt,
Semih