Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Anniebee

Anniebee

• Lid sinds 28 februari 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 15:30

Hallo,
Ik ben nieuw in de smartphone-wereld, en heb nu een probleempje waar ik niet uitkom. Ik kon tot voor kort de statusbalk op mijn Samsung Galaxy S naar beneden slepen. Ik zag dan of ik mailtjes had, en kon zien of ik iets aan het downloaden was, enz. Nu lukt me dat niet meer. Als ik nu de statusbalk wil slepen, krijg ik een smalle grijze balk te zien met de datum linksboven.

Blijkbaar heb ik iets gedaan, maar ik heb geen idee wat. Wie kan me helpen???

Bewerkt (24 april 2013 14:19)
AndroidGeert

AndroidGeert

• Lid sinds 09 november 2011
  • Berichten 1693
  • Reputatie 20
  • 28 februari 2012
  • 15:41

Misschien even kalibreren?
Typ eens *#0*#, je komt nu in een test menu.
Klik dan op het stukje op je toetsenbord te testen, sleep nu over de blokjes.
Pakt hij ze bovenin allemaal? Als dit niet is dan:

Instellingen -> Display -> Horizontale calibratie.

Maar dat zou je eerst ook kunnen proberen.

Als het iets met de firmware heeft te maken weet ik het verder niet, heb dit probleem nog nooit vaker gezien

Telefoons:
- OnePlus One
- OnePlus Two

Anniebee

Anniebee

• Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 februari 2012
  • 16:02