Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

reject

reject

• Lid sinds 01 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 oktober 2013
  • 20:32

coolbvwes
Backhead;267290
Het lijkt iig om een samsung te gaan, gezien het gebruik van ODIN.
Maar wat je het beste kunt doen is:
Via ODIN naar stock, zodat je weer je goede IMEI hebt.
Dan een backup maken hiervan (zoek ff op het forum hoe dit moet, staat mooie tutorial voor)
Dan ICS flashen, en daarna die backup herstellen.

Hierna zou je adn weer je originele IMEI moeten hebben, en heb je dus ook meteen een backup. Want mocht je je IMEI echt kwijt zijn, dan heb je een groot probleem.

EDIT: Geizen zn andere bercihten zat het om een Galaxy S i9000 gaan

jep ik heb de galaxy s. maar is het ook goed als je een backup maakt van de efs folder? want dat heb ik gedaan maar dan van mijn mismatch imei. maar ik ben een keer mijn imei kwijt geraakt en was ik gewoon naar stock geflash en ik had het terug. maar is het echt [perse belangrijk om mijn orginele imei in mijn telefoon te hebbe want heb eerlijk gezegt niet zo een zin om weer alles opnieuw te flashe. is het noodzakelijk vraag ik me af.

en als mijn imei ooit eens echt weg gaat die ik niet meer terug krijg door met odin naar stock the flashe kan ik het dan ook vervange door die efs folder van die mismatched imei (met mismatch bedoel ik niet dezelfde imei als onder de batterij.)

alvast bedankt. (ik heb tog geen garantie meer)

Zo te zien is dit gesprek al een tijdje ouder, maar heb nu zelf het probleem, imei nr weg… geen idee hoe ik dit moet oplossen, heb die s3 net 3 weken :S HELP! heb je anders die efs file nog van die mismatched?
avbd!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren