Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

giteenkids

giteenkids

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 165
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2012
  • 12:49

pensador;272394
Pffff wat een sukkels!vind ik wel een grove fout hoor!echt belachelijk. Ik zie de laatste tijd veel meer spontane intern geheugen failures. Moet geen trend gaan worden!nou hopelijk heb je je sgsje snel weer terug!

Ja echt slordig van ze he? Ivm de carnaval loopt het zelfs nog wat extra uit allemaal. Fijn… Adem in, adem uit en blijven lachen maar! : )

Bewerkt (24 april 2013 14:17)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 23 februari 2012
  • 14:48

giteenkids;272416
Geheugen vervangen en het werkt weer maar het duurt lang….. en dan nog eens van 16GB naar 8GB, slordig hoor! Ik doe overigens niks “raars” met mijn telefoon, geen megabulk apps erop, heeft originele Gingerbread, geen tweeks etc. Ik gooi er niet mee, zit altijd in een leren hoes. : )

wss een hardware failure waar je niks aan kunt doen. Al die oorzaken die jij namelijk noemt, heb ik wel

bulk apps: check
originele gingerbread: hmm.. hmm.. dat is lang geleden
ermee gooien: telt regelmatig je telefoon laten vallen inclusief van de trap afstuiteren ook?galaxy's zijn niet kapot te krijgen

mss moet je em juist een paar x goed laten vallen

Bewerkt (24 april 2013 14:18)
giteenkids

giteenkids

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 165
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2012
  • 20:04

Het werd nog erger…. Het reparatiecentrum weigerde aan te nemen dat mijn telefoon eerder 16 GB was en nu slechts 8 GB, ze hadden er nl niks mee gedaan zeiden ze en softwarematig kan dit niet gebeuren. Nee, dat snap ik ook wel… Grrrrr!

Samsung zelf heeft er tussen moeten komen om er uit te krijgen dat het repaircenter wel degelijk een fout heeft gemaakt en de betreffende monteur het verkeerde onderdeel had besteld en vervolgens voor het gemak maar had geplaatst. Merkt die mevrouw toch niet hebben ze daar gedacht. Het servicecenter waar ik mijn telefoon breng heeft echt uren werk aan deze ellende gehad, die wisten nl ook zeker dat ik een 16 GB had ingeleverd en geen 8 GB.

Morgen mijn telefoon weer brengen en dan ben ik hem weer 3 weken kwijt. Hoop dat er nu niks vreemds mee is als ik hem terug krijg.

Bewerkt (24 april 2013 14:22)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren