Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

monodroid

monodroid

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2012
  • 09:12

Ik ben van de week flink bezig geweest met flashen om het een en ander uit te proberen en nu viel me op dat er een verschil zit in de backup en restore modus van Voodoo en speedmod.

Bij de speedmod heb je de keuze om backup data uit te voeren of backup all. Hetzelfde geldt voor restore data en restore all.
Bij restore all staat ook dat je voorzichtig moet zijn met deze functie te gebruiken.

Wat wordt er dan bij backup all wel opgeslagen en bij backup data niet, ofwel wat is het verschil?
En welke kan ik het beste gebruiken wanneer ik mijn telefoon helemaal heb ingesteld en een backup wil maken om terug te gaan naar deze volledig ingestelde versie (incl accounts etc)

Bewerkt (24 april 2013 14:03)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 13 januari 2012
  • 09:41

Bij allbackup of restore je ook je system. Bij een backup geen probleem maar bij het wisselen van rom is het niet slim om een restore all te doen aangezien je dan ook het system van de vorige rom terug zet en dat is nu juist niet je bedoeling. Bij restore kies je dus altijd voor alleen voor restore data!!!

wil je terug naar de vorige versie die je op je tel had staan dan kies je uiteraard voor restore ALL

AW Forum Queen voor het leven

monodroid

monodroid

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 15 januari 2012
  • 12:25

Helemaal vergeten te reageren!!

Thanks Essie. Het leek me al logisch dat het zo in elkaar steekt, maar nu weet ik het zeker!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren