Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 15:15

AVS;256726
Ik snap voor velen de teleurstelling, maar je moet de dingen wel een beetje in perspectief blijven zien hoor…
Waar staat beschreven dat Samsung verplicht is om al zijn toestellen te voorzien van ICS ?

Samsung hanteert een standaard, waarmee zij hun producten op de markt brengen en we kunnen ons al vanaf de eerste release van de Galaxy S al afvragen waarom Samsung niet dit doet…of ze niet dat gedaan hebben.
Zo is al sinds het toestel de markt zag bekend dat het op een traag bestandssysteem draait…maar Samsung vondt het systeem op dat moment het meest stabiel en veilig en dus heeft men er niets aan veranderd.
Dat hele volksstammen vervolgens hun toestel gaan lagfixen om wel op het snellere bestandssysteem te gaan draaien…is dat dan Samsung zijn schuld ?
Het toestel draait vanaf fabriek op 1Ghz terwijl het makkelijk de 1.2 of 1.4Ghz kan halen. Velen doen dit ook…maar moeten wij nu samsung de schuld geven dat zij hun toestellen maar op 1Ghz uitleveren ?

Nu zijn er wat hobbyisten die ICS op een Galaxy S werkend hebben gekregen. Of het voor de volle 100% werkt in alle omstandigheden betwijfel ik…maar geven we nu Samsung de schuld dat zij vinden dat het toestel er eigenlijk niet zo geschikt voor is ?
Laten we wel wezen…er is niemand hierzo op dit forum die het toestel beter kent dan de engineers van Samsung zelf.
Dus wie zijn wij dat we zeggen dat het toestel wel geschikt is voor ICS ?

Nogmaals, ik snap een evnetuele teleurstelling wel en het is ook een tijd onduidelijk geweest of de Galaxy S nou wel of niet ICS zou krijgen.
En dan ICS…Voor wie echt een 100% werkende versie heeft gezien…is ICS het nou echt ?

Klopt ben het gedeeltelijk met je eens MAAR, ik vind het alleen beetje slap dat als men een mobiel koopt er eigenlijk naar een jaar al minder tot bijna geen updates meer komen. Ze komen dan met een nieuw toestel en dan gaat alle aandacht daarheen enne wordt het “oudere” model beetje onder de stof gelegd. Niet iedereen kan het zich veroorloven om steeds een nieuw device te kopen enne zouden dan graag hun toestel up-to-date zien. Dat is de enige reden dat ik het niet snap van Samsung.

Wat jij uitlegd over de custom rommen en overclocken ben ik helemaal met je eens, Samsung maakt een mobiel en daar moet je het mee doen, en dat er mensen zijn die het uiterste eruit gaan halen heb je overal ben ik gelijk met je eens maar zoveel meer hebben de mensen niet gedaan om de 4.0 draaiend te krijgen, ik bedoel er alleen mee dat Samsung zich misschien een beetje meer moeite doet voor de “oudere” toestellen er veel minder gezeur over is snappie…

Enne of ICS het helemaal is? I don't know ik draai nog altijd naar tevredenheid mijn eigen ROM die op 2.3.6 draait en zie tot nu toe ook geen nut om naar 4.0 te gaan zolang er nog geen “officiële” ROM van beschikbaar is..

Ik ben het dus zeker voor een groot deel met je eens hoor!!

DeBewoner

Bewerkt (24 april 2013 14:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren