Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 13:28

Hey allemaal,

Wat lees ik op verschillende sites en fora's dat Samsung beweerd dat de 4.0 voor onze sgs te hoog gegrepen is en daarom de update niet komt.. Daarna zeggen ze hij komt wel maar met flink wat aanpassingen en dingen die weggelaten worden.

Wst een bullshit Samsung hier en op XDA draaien sommige al weken deze versie zonder problemen dus waarom komen jullie niet gewoon met de complete update over de brug??? Willen ze van de Sgs 1 af zodat men de 2 koopt?

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
Verwijderd_Account_17032017

• Lid sinds 03 januari 2012
  • Berichten 458
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 13:39

Daar lijkt het wel op, alleen is die van CM9 natuurlijk niet de officiele samsung.
Want alle samsung apps zijn uit die update gebleven.

Samsung komt vermoedelijk wel met 1 of ander pakket waar een aantal wijzigingen inzitten die op Ice Cream lijken, echter is dit alsnog in de 2.3 firmware. (namelijk 2.3.6)

Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 9 januari 2012
  • 13:44

Dat is lachen androidworld wordt gewoon ff genoemd op nu.nl met betrekking tot Update SGS!

Nog iets van te merken qua stijgende bezoekers aantallen?

• Berichten 458
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 13:46

Die bedoelde ik Fcck, alleen komt er een software update naar 2.3.6 met een aantal dingen van ICS erin.

DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 14:01

Dave670;256714
Die bedoelde ik Fcck, alleen komt er een software update naar 2.3.6 met een aantal dingen van ICS erin.

uhmm die is er toch al op SamMobile ?? met die Face-Locking enne de verbeteringen rondom de Gallery en de Browser??
Of komt er nog een vernieuwendere versie?

Fcck

Fcck

• Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 9 januari 2012
  • 14:10

DeBewoner;256719
uhmm die is er toch al op SamMobile ?? met die Face-Locking enne de verbeteringen rondom de Gallery en de Browser??

Ja op SamMobile is die er al ja!

redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 9 januari 2012
  • 14:21

Ik zie liever een full source code release.
Met kernel sources + rom sources + drivers
Zo kunnen de devs een rom maken van ICS zonder bugs en volledig zoals stock ook draait alleen dan gewoon AOSP
Maar geloof niet dat ze dat gaan doen

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 14:34

DeBewoner;256708
Hey allemaal,

Wat lees ik op verschillende sites en fora's dat Samsung beweerd dat de 4.0 voor onze sgs te hoog gegrepen is en daarom de update niet komt.. Daarna zeggen ze hij komt wel maar met flink wat aanpassingen en dingen die weggelaten worden.

Wst een bullshit Samsung hier en op XDA draaien sommige al weken deze versie zonder problemen dus waarom komen jullie niet gewoon met de complete update over de brug??? Willen ze van de Sgs 1 af zodat men de 2 koopt?

Ik snap voor velen de teleurstelling, maar je moet de dingen wel een beetje in perspectief blijven zien hoor…
Waar staat beschreven dat Samsung verplicht is om al zijn toestellen te voorzien van ICS ?

Samsung hanteert een standaard, waarmee zij hun producten op de markt brengen en we kunnen ons al vanaf de eerste release van de Galaxy S al afvragen waarom Samsung niet dit doet…of ze niet dat gedaan hebben.
Zo is al sinds het toestel de markt zag bekend dat het op een traag bestandssysteem draait…maar Samsung vondt het systeem op dat moment het meest stabiel en veilig en dus heeft men er niets aan veranderd.
Dat hele volksstammen vervolgens hun toestel gaan lagfixen om wel op het snellere bestandssysteem te gaan draaien…is dat dan Samsung zijn schuld ?
Het toestel draait vanaf fabriek op 1Ghz terwijl het makkelijk de 1.2 of 1.4Ghz kan halen. Velen doen dit ook…maar moeten wij nu samsung de schuld geven dat zij hun toestellen maar op 1Ghz uitleveren ?

Nu zijn er wat hobbyisten die ICS op een Galaxy S werkend hebben gekregen. Of het voor de volle 100% werkt in alle omstandigheden betwijfel ik…maar geven we nu Samsung de schuld dat zij vinden dat het toestel er eigenlijk niet zo geschikt voor is ?
Laten we wel wezen…er is niemand hierzo op dit forum die het toestel beter kent dan de engineers van Samsung zelf.
Dus wie zijn wij dat we zeggen dat het toestel wel geschikt is voor ICS ?

Nogmaals, ik snap een evnetuele teleurstelling wel en het is ook een tijd onduidelijk geweest of de Galaxy S nou wel of niet ICS zou krijgen.
En dan ICS…Voor wie echt een 100% werkende versie heeft gezien…is ICS het nou echt ?

Samsung Galaxy S8+

• Berichten 458
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 14:47

DeBewoner;256719

Klopt daar is hij ook al
Maar dit is blijkbaar een uitgelekte zegt maar want of Samsung dit inderdaag gaat uitbrengen is nog onbekend.

Fcck

Fcck

• Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 9 januari 2012
  • 14:54

AVS;256726
Ik snap voor velen de teleurstelling, maar je moet de dingen wel een beetje in perspectief blijven zien hoor…
Waar staat beschreven dat Samsung verplicht is om al zijn toestellen te voorzien van ICS ?

Samsung hanteert een standaard, waarmee zij hun producten op de markt brengen en we kunnen ons al vanaf de eerste release van de Galaxy S al afvragen waarom Samsung niet dit doet…of ze niet dat gedaan hebben.
Zo is al sinds het toestel de markt zag bekend dat het op een traag bestandssysteem draait…maar Samsung vondt het systeem op dat moment het meest stabiel en veilig en dus heeft men er niets aan veranderd.
Dat hele volksstammen vervolgens hun toestel gaan lagfixen om wel op het snellere bestandssysteem te gaan draaien…is dat dan Samsung zijn schuld ?
Het toestel draait vanaf fabriek op 1Ghz terwijl het makkelijk de 1.2 of 1.4Ghz kan halen. Velen doen dit ook…maar moeten wij nu samsung de schuld geven dat zij hun toestellen maar op 1Ghz uitleveren ?

Nu zijn er wat hobbyisten die ICS op een Galaxy S werkend hebben gekregen. Of het voor de volle 100% werkt in alle omstandigheden betwijfel ik…maar geven we nu Samsung de schuld dat zij vinden dat het toestel er eigenlijk niet zo geschikt voor is ?
Laten we wel wezen…er is niemand hierzo op dit forum die het toestel beter kent dan de engineers van Samsung zelf.
Dus wie zijn wij dat we zeggen dat het toestel wel geschikt is voor ICS ?

Nogmaals, ik snap een evnetuele teleurstelling wel en het is ook een tijd onduidelijk geweest of de Galaxy S nou wel of niet ICS zou krijgen.
En dan ICS…Voor wie echt een 100% werkende versie heeft gezien…is ICS het nou echt ?

Kijk daar ben ik het volkomen mee eens!Nothing more, Nothing less!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren