Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

zarras

zarras

• Lid sinds 05 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 17:30

Hallo,
Ik ben sinds kort in het bezit van een Samsung Galxy S {8gb versie}
Heb hem van iemand gebruikt overgekocht zonder aankoopbon.
Toen ik hem in huis kreeg en opstarte zag je gelijk al in het zwarte vlak een fel groen brandende spot.
Het lijkt wel een fel ledje wat constant blijft branden, hij verdwijnd ook niet als ik andere dingen ga doen.
Alleen als toestel uit is of als scherm na 15 seconden dooft , dan zie je hem niet , ander always.

Heb de vorige eigenaar nog gevraagd of dat ook zo was toen hij hem had, en volgens hem niet.
Dat is zijn woord tegen die van mij , dat helpt mij dus ook niets.
Ik heb het serienummer ingevoerd in Samfit en daar staat dan dat er nog tot 29 feb 2012 garantie op zit.
Dus ik op de samsung site naar contact gezocht en daar kon ik dan alle gegevens invoeren van het toestel ,
zoals productgroep , type, subtype en model , en dat laatste daar kom ik niet verder omdat mijn model er niet tussen staat. in die van mij staat MODEL: GT-I9000 SSN: I9000GSMH {GSMH komt niet in die lijst voor}
Nu vraag ik mij dus af uit welk land komt dit toestel en kan ik nu wel aanspraak maken op die garantie die nog op dit toestel zit , heb ook geen aankoopbon.

Gr
Klaas

Bewerkt (24 april 2013 14:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren