Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

robb

robb

• Lid sinds 28 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 28 november 2011
  • 18:43

hi,

mijn telefoon doet weer raar.. heel simpel: WEL verbinding.. GEEN internet. (WIFI)
signaal sterkte etc.. geeft allemaal aan dat het in orde is maar er gebeurd niks.

Wel is het duidelijk dat er iets niet klopt de tekens van signaalsterkte en ontvangst (of hoe dat heet) blijven grijs rechtboven in. Normaal verkleuren die als er een goede verbinding is. Voor de duidelijkheid ze verkleuren niet maar die balkjes geven wel aan dat er een verbinding is.

Vorige week werkte het nog.. nu niet meer. Geen idee waarom niet.

Ik kan wel met Wifi File Explorer in mijn telefoon via de WIFI maar niet naar websites.

Kan iemand mij aub vertellen hoe ik dit kan oplossen?

gr. robb

Bewerkt (24 april 2013 13:46)
jalza

jalza

• Lid sinds 13 oktober 2010
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 29 november 2011
  • 16:43

Probeer eens om je verbinding te verwijderen en dan opnieuw laten zoeken,dan verbinden met je router, anders in je config van je router zoeken of je telefoon er wel in voorkomt.via file explorer is het een eigen verbinding dus het zijn twee verschillende verbindingen.

Bewerkt (24 april 2013 13:46)
robb

robb

• Lid sinds 28 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 november 2011
  • 11:36

Opnieuw verbinden werkt niet..

in mijn router staat hij ook alleen met een heel raar static ip adress wat dus niet klopt !
ik ga eens even kijken of ik dat kan oplossen. Best wel raar want hij staat niet als static ip in mijn telefoon ?!?!

Oke ik krijg dus het volgende:

Mijn IP adress van mijn telefoon blijft staan op 10.20.45.81 , dit zou iets moeten zijn als 192.168.2.10
als ik hem static maak, dan blijft hij ook 10.20.45.81. Zal dit het probleem zijn?

grtz. & bedankt

Bewerkt (24 april 2013 13:47)
marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 30 november 2011
  • 13:53

Modem resetten.
Ziggo zeker?Dan zijn ze waarschijnlijk aan het rommelen geweest in jou wijk.

robb

robb

• Lid sinds 28 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 30 november 2011
  • 21:34

Held! danku opgelost.. ik heb alleen geen ziggo, maar even aan en uitzetten doet wonderen!

volgens mij heeft mijn vader vorige week een extra digitale tv ontvanger aangesloten, ik denk dat het daar iets mee te maken had.

grtz. & nogmaals danku!!

marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 1 december 2011
  • 12:43

Graag gedaan

Dewie

Dewie

• Lid sinds 15 november 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 november 2014
  • 17:46

Hallo lezer

Ik heb ook een probleem. Ik heb een samsung tablet 2. Sinds kort heb ik problemen met internet. Op verschillende locaties (school, werk,thuis) heb ik wel goede wifi-verbinding, maar internet doet het niet meer ( webpagina´s verbinden niet en google play geeft aan geen verbinding te hebben).Ik heb de tablet een aantal keren opgestart. Wifi-verbindingen vergeten en weer aanmelden werkt helaas ook niet. Andere apparaten werken wel op de netwerken van de verschillende locaties.

Ik ben achter het volgende achter: 1. Het moet een instelling zijn op de tablet zelf, die is veranderd. 2.Die instelling regelt alle wifi verbindingen.

Graag lees ik uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Dewie

Bewerkt (15 november 2014 17:49)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren