Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Krishh

Krishh

• Lid sinds 09 augustus 2011
  • Berichten 206
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2011
  • 10:12

Heb hem gister naar JVT geflasht, met Semaphore Kernel! En ik moet zeggen dat de batterij duur vele male beter is als Cyanogen!
Dus daar ben ik wel blij mee. Of er nog updates uitkomen, maakt voor mijn niet zoveel uit! 4.0 is altijd welkom, maar daar ga ik helaas niet van uit. Er zijn leuke custom roms, zat versie's…

En JVT vind ik zelf heel soepel draaien!
4.0 is altijd welkom, maar van een fficiële update ga ik er niet vanuit…

Bewerkt (27 oktober 2011 10:12)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 31 oktober 2011
  • 17:54

Rosan;231658
Weet je ik ben aan t proberen geweest maar totaal niet handig ermee dus heb t gelaten voor wat t was.Destijds een van de eerste updates wel via odin ed gedaan maar de daaropvolgende waren gewoon minder duidelijk in mijn ogen en had geen zin in een niet werkend toestel.Dus vandaar mijn keuze…

ja als je zelf niet handig ben , en toch besluit om zelf te gaan rommelen , moet je niet raar op staan te kijken als het mis gaat . Er staat hier op het forum meer dan genoeg informatie ( ook voor beginnelingen die van niks weten ) om van je toestel een top-product te maken ! Het is immers niet voor niets uitgekozen tot beste telefoon van 2010/2011 ! Ik ben er van overtuigd als je iemand vriendelijk verzoekt om je te ondersteunen om te kijken welke settings voor jou het beste werkt dat je deze hulp ook daadwerkelijk krijgt !

ook al moet je het nu denk ik wel erg vriendelijk vragen nu je de sgs zo bruut afgevallen hebt :p

Bewerkt (31 oktober 2011 17:54)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren