Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

heegenees

heegenees

• Lid sinds 28 oktober 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 12:43

Hallo,

Tijdens een verhuizing vorige week is het display van mijn telefoon (galaxy s) stuk gegaan.
Ik had opeens een paar paarse lijnen in beeld staan en heb toen de telefoon uitgezet en weer aangezet.
Vervolgens kon ik niets meer op het scherm zien tenzij ik er hard op drukte. Het was ook niet meer mogelijk in te loggen op de telefoon.

Ik heb de telefoon toen ter reparatie aangeboden bij Hi en kreeg vandaag een brief waarin mij werd gemeld dat de reparatiekosten 241(!) euro zijn. Dit is 50 euro minder dan een gloednieuw toestel kost en voor een oud defect toestel krijg ik nog 65 euro terug. Het is dus al met al 15 euro goedkoper om een nieuw toestel te kopen dan de andere te repareren.

Mijn vraag is of het mogelijk is bestanden uit het toestel te halen (filmpjes en foto's) als deze niet meer ingelogd kan worden. op de normale manier is dit niet mogelijk. Heeft iemand enig idee of en hoe dit gaat? Dan kan ik tenminste een volledig nieuw toestel kopen in plaats van 240 euro te betalen (oplichters!). De gegevens staan op het interne geheugen van de telefoon, niet op een sd kaartje.

Alvast bedankt voor jullie antwoord,

Heegenees

Bewerkt (11 oktober 2011 12:43)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 11 oktober 2011
  • 13:56

Hmm das lastig idd!

En Hi biedt niet de service dat ze de bestanden die je op je Interne SD Card hebt staan eraf haalt? Gratis als ‘Service’ zeg maar?

Bewerkt (11 oktober 2011 13:56)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 14:17

kan je toevallig nog wel in recovery komen en dan ook daadwerkelijk wat zien?

Bewerkt (11 oktober 2011 14:17)
heegenees

heegenees

• Lid sinds 28 oktober 2010
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 14:24

Hi geeft deze optie niet, het toestel is momenteel bij de reperatie service (teleplan) maar ze hebben niets gezegd over bestanden eraf halen. Verder doet het scherm helemaal niets meer dus de recovery zou ook niet moeten werken. Ik heb het toestel niet hier omdat ik nog moet beslissen of ik het laat repareren of niet.

Bewerkt (11 oktober 2011 14:24)
Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 11 oktober 2011
  • 14:30

Ik vrees dat het niet gaat lukken om de bestanden van je telefoon te halen. Je hebt volgens mij in de standaard recovery niet de mogelijkheid om je USB storage te mounten. En het gaat ook een beetje lastig als je niks kunt zien op je scherm…

Bewerkt (11 oktober 2011 14:30)
Fcck

Fcck

• Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • 11 oktober 2011
  • 14:41

heegenees;225871
Hi geeft deze optie niet, het toestel is momenteel bij de reperatie service (teleplan) maar ze hebben niets gezegd over bestanden eraf halen. Verder doet het scherm helemaal niets meer dus de recovery zou ook niet moeten werken. Ik heb het toestel niet hier omdat ik nog moet beslissen of ik het laat repareren of niet.

Tja dan wordt het lastig als je je mobiel niet hebt.
Vrees dat je dan of een nieuwe moet kopen of gewoon laten repareren (hoe duur dat dan ook is).

Bewerkt (11 oktober 2011 14:41)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 14:43

Als je ooit op je toestel het vinkje “usb foutopsporing” aan hebt gezet in je toestel dan is het mogelijk om via je pc bestanden vanaf elke locatie op je toestel eraf te halen via ADB.
Staat het vinkje niet aan (misschien dat je zo al wel zeker weet dat je het nooit hebt aangezet) dan is het nagenoeg onmogelijk er nog wat vanaf te halen, temeer omdat je op je toestel niets kunt zien.

Bewerkt (11 oktober 2011 14:43)

Samsung Galaxy S8+

Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 14:47

AVS;225881
Als je ooit op je toestel het vinkje “usb foutopsporing” aan hebt gezet in je toestel dan is het mogelijk om via je pc bestanden vanaf elke locatie op je toestel eraf te halen via ADB.
Staat het vinkje niet aan (misschien dat je zo al wel zeker weet dat je het nooit hebt aangezet) dan is het nagenoeg onmogelijk er nog wat vanaf te halen, temeer omdat je op je toestel niets kunt zien.
Het kan opzich wel,. en ik heb het ook al een keer met iemand gedaan. ENige nadeel is dat hierna je toestel niet meer origineel is, al kan je deze daarna natuurlijk wel weer origineel maken.
DUs het is wel degelijk mogelijk als je het teostel is, en je deze ook in downloadmodus kunt krijgen

Bewerkt (11 oktober 2011 14:47)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 16:12

Als hier goed mee wordt geholpen, is het inderdaad mogelijk om je bestanden eraf te halen.

Voor het flashen van een custom kernel met CWM heb je je scherm niet nodig, en als iemand met dezelfde kernel kijkt wat er allemaal staat, kan hij zeggen hoe vaak je bijv. naar beneden moet.

Hiervoor moeten we alleen wel weten wat voor firmware je nu draait.

Bewerkt (11 oktober 2011 16:12)
perryjong

perryjong

• Lid sinds 21 januari 2011
  • Berichten 141
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2011
  • 16:23

hier heb je toch garantie voor? ik sta op het punt mijne op de post te doen.
Wat is de reden dat je moet ipv dat ze hem gratis onder garantie willen maken?

Bewerkt (11 oktober 2011 16:23)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren