Hey probeer dit eens http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html en dan gewoon goed lezen alle stappen volgen dan ben je ook gelijk geroot
Super,
Het is mooi, makkelijk uitgelegd!
Ik ga het proberen
Owké,
Die link is super handig, Alles is gelukt, Geroot ‘'Denk Ik’' heb ook de app SuperUser erbij…
Maar hoe ken ik nou al die apps verwijderen?
Greetz
AmarahVdZwet;213519
Owké,
Die link is super handig, Alles is gelukt, Geroot ‘'Denk Ik’' heb ook de app SuperUser erbij…
Maar hoe ken ik nou al die apps verwijderen?
Greetz
Yes!
Het meeste is verwijderd!
Nu alleen nog:
Latitude,
Navigatie,
Plaatsen,
Die staan niet in de lijst…
Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt.
De hele tijd… D:
Hoe zorg ik dat dit weggaat?
AmarahVdZwet;213595
Yes!
Het meeste is verwijderd!
Nu alleen nog:
Latitude,
Navigatie,
Plaatsen,
Die staan niet in de lijst…
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hulp Gezocht!

Ik ben een beetje met mijn SGS aan het klooten, Alleen ben ik twee problemen tegen gekomen:
1.
Ik probeer mijn SGS te rooten, Zodat ik alle voorgeïnstaleerde Apps wil verwijderen (Layar, Aldiko eBook enz) ik heb mijn mobiel ‘'Geroot’' met SuperOneClick, Alleen merk ik daar niks van op mijn mobiel, Nou heb ik gelezen dat ik de app: ‘'BusyBox’' moest downloaden, Gedaan, Alleen komt er dan het volgende: ‘BusyBox Installer was not allowed root access!’. Kan iemand mij daar mee helpen?
2.
Ik wil Froyo veranderen in Gingerbread, Ik heb Gingerbread gedownload op mijn laptop, Maar hoe krijg ik dat ‘'Systeem’' op mijn mobiel, Dat het zegmaar daar ook op loopt? Wat moet ik verwijderen of veranderen?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Ik heb geen idee wat dat flashen alles betekent dat is een soort van chinees voor mij…! Dus als het kan a.u.b. in ‘Jip & Janneke’ taal.
Greetz!