Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

siepie81

siepie81

• Lid sinds 01 september 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 14:38

Beste Allemaal,

Ik heb sinds december vorig jaar de Samsung Galaxy S. Ik ben al jaren een groot Samsung fan, dus de keuze tussen de Galaxy en de Iphone was voor mij snel gemaakt. Eigenlijk meteen vanaf het begin heb ik wat problemen met mijn telefoon. Zo is de telefoon echt ontzettend traag, een mailtje tikken op mijn telefoon is echt onbegonnen werk. Mijn laptop opstarten en via mijn laptop terugmailen is echt sneller, dat zegt genoeg lijkt mij. Daarnaast loopt mijn toestel heel vaak vast. Ik krijg het bekende zwarte scherm en moet de batterij er dan uit halen om de telefoon weer aan de praat te krijgen. Tegenwoordig gebeurt dit zo vaak dat ik mijn telefoon geregeld bijna uit het raam smijt, erg jammer want ik heb er veel geld voor betaald. Nu heb ik hier op het forum al gelezen dat ik lang niet de enige ben met dit probleem, echter heb ik echt absoluut geen enkel verstand van telefoons, software of iets dergelijks. Ik heb de telefoon in december gekocht en ben het type “ik zet hem aan en dan moet hij het gewoon doen”. Kortom; ik heb geen updates geinstalleerd (zou niet eens weten hoe dat moet) en heb dus ook geen enkel idee welke versie software er op zit (in ieder geval de versie die er standaard op zat toen ik hem kocht).

Is er iemand die in voor mij begrijpelijke Jip en Janneke taal wil uitleggen of er iets te doen is aan mijn telefoon uitval? Sta op dit moment namelijk op het punt om alsnog een Iphone aan te schaffen.

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

Bewerkt (1 september 2011 14:38)
reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 15:23

http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html volg deze turtial maar dan heb je gelijk de nieuwste versie van android en dan ben je van al je problemen af dan is hij weer lekker snel je kan het ook via kies doen maar ik raad deze manier aan kies loopt vaak vast enzo en als je deze turtial volgt houd je gewoon je garantie

Bewerkt (1 september 2011 15:23)
SGSnoob

SGSnoob

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 20:17

Tutorial is niets mis mee, hoop alleen dat het voldoende Jip en Janneke taal is.
En het root gedeelte? Na rooten toch geen garantie meer?

Bewerkt (1 september 2011 20:17)
robruijter

robruijter

• Lid sinds 29 augustus 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 21:48

Ik hoop dat het bij jouw werkt, want bij mij gebeurt het volgende:
(Mijn besturingssysteem is Windows 7)

De stappen
1 - Zet je toestel via de 3 knoppen in download mode. Zorg dat er geen kabel verbonden is naar je pc toe. Dit werkt

2 - Start Odin3 v1.3.exe op. Dit werkt ook

3 - Koppel je toestel aan de usbkabel. odin moet nu je toestel gaan herkennen
Bijlage 1073
Links onderin moet Added!! komen te staan en links bovenin moet een balkje geel worden. Dit werkt dus niet…

In dowload mode ziet mij laptop de telefoon niet als een Samsung Galaxy S telefoon. - Hij zegt: Het USB-apparaat wordt niet herkend.
Alle drivers heb ik gedownload. De telefoon is helemaal opgeladen (100%)
Als de telefoon niet in download mode staat (dus gewoon normaal), dan ziet mijn laptop de telefoon wel.
Dus ik kan gewoon mijn foto's van mijn telefoon afhalen etc. Maar ik kan niet de firmware uploaden, omdat dat in download mode moet.

Bewerkt (1 september 2011 21:48)
adrosalpha

adrosalpha

• Lid sinds 30 augustus 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 1 september 2011
  • 21:54

Uuuuuuuh…… misschien een simpele vraag, heb je er toevallig een micro sd kaart in zitten????
Ik heb de zelfde problemen gehad en die K..kaart verwijdert en geen enkel probleem meer.
Tis maar een tip.

Succes en sterkte. Arie.

Bewerkt (1 september 2011 21:54)
robruijter

robruijter

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 11 september 2011
  • 19:57

Ik heb geen er geen micro sd kaart in zitten.

Bewerkt (11 september 2011 19:57)
SGSnoob

SGSnoob

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 105
  • Reputatie 0
  • 11 september 2011
  • 20:40

robruijter;213175
Ik hoop dat het bij jouw werkt, want bij mij gebeurt het volgende:
(Mijn besturingssysteem is Windows 7)

De stappen
1 - Zet je toestel via de 3 knoppen in download mode. Zorg dat er geen kabel verbonden is naar je pc toe. Dit werkt

2 - Start Odin3 v1.3.exe op. Dit werkt ook

3 - Koppel je toestel aan de usbkabel. odin moet nu je toestel gaan herkennen
Bijlage 1073
Links onderin moet Added!! komen te staan en links bovenin moet een balkje geel worden. Dit werkt dus niet…

In dowload mode ziet mij laptop de telefoon niet als een Samsung Galaxy S telefoon. - Hij zegt: Het USB-apparaat wordt niet herkend.
Alle drivers heb ik gedownload. De telefoon is helemaal opgeladen (100%)
Als de telefoon niet in download mode staat (dus gewoon normaal), dan ziet mijn laptop de telefoon wel.
Dus ik kan gewoon mijn foto's van mijn telefoon afhalen etc. Maar ik kan niet de firmware uploaden, omdat dat in download mode moet.

Ik download altijd de usb-drivers van de Samsungsite en schakel de firewall en virusscanner uit voor ik ga flashen met Odin.
Misschien dat dit werkt?
Ook al eens een andere usb-poort geprobeerd?

Bewerkt (11 september 2011 20:40)
robruijter

robruijter

• Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 september 2011
  • 19:49

Ik heb de usb drivers van de samsung site gehaald.
Ik heb al een andere usb poort geprobeerd en ik heb ook al mijn firewall en virusscanner uitgezet.
het werkt gewoon niet in de download mode. Als ik de telefoon gewoon opstart werkt het wel.

Nu heb ik ook een ubuntu pc. Kan ik het niet daarmee doen?

Bewerkt (12 september 2011 19:49)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 12 september 2011
  • 20:04

robruijter;216708
Ik heb de usb drivers van de samsung site gehaald.
Ik heb al een andere usb poort geprobeerd en ik heb ook al mijn firewall en virusscanner uitgezet.
het werkt gewoon niet in de download mode. Als ik de telefoon gewoon opstart werkt het wel.

Nu heb ik ook een ubuntu pc. Kan ik het niet daarmee doen?

Zou moeten kunnen, maar dan moet je flashen met Heimdall, waar de meesten hier geen ervaring mee hebben…

Bewerkt (12 september 2011 20:04)
robingo

robingo

• Lid sinds 19 augustus 2011
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 12 september 2011
  • 22:36

Heb je hier wat aan? Flashen op de Mac met Heimdall - Android Forum | Alles over Google Android | Androidworld

Bewerkt (12 september 2011 22:36)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren