Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DjAngo23

DjAngo23

• Lid sinds 30 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2011
  • 19:40

Beste allemaal,

Mijn nederlands is niet zo goed dus ik bied alvast mijn excuus aan voor de fouten.

Ik heb een tijdje geleden een Galaxy S aangeschaaft en wilde deze updaten via Samsung Kies.
Tijdens de installatie is de update vastgelopen. Ik had nog maar een oplossing. Cabel eruit halen en baterij ook.

Ik kan nu helaas niet meer mijn GS opstarten. Als ik op de de Power knop druk krijg in minder dan een 100ste second het scherm met Telefoon - Uitroepteken - Computer.

Natuurlijk heb ik hier veel over gegoogled maar echter vond ik allemaal dingen om het toestel in download modus te zetten. Dat lukt bij mij niet. Elke combinatie op het internet geprobeerd, ook met baterij er uit, kabel erin etc.

Het lijkt wel of ik niet meer in download modus kan komen. Ik las ergens dat ik een micro usb kabel kon solderen om hem hardwarematig in Download modus te zetten. Dit laatste heb ik niet geprobeert.

Ook Odin helpt natuurlijk ook niet want mijn telefoon wordt niet een herkent door de computer (trouwens, het is allemaal op meerdere computers getest, met verschillende OS versies.)

Ik ben het nu een beetje kwijt en vroeg me af of jullie dit probleem wel eens eerder gezien hebben.

Bij voorbat bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,

Django

Bewerkt (30 augustus 2011 19:40)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2011
  • 21:50

DjAngo23;212572
Beste allemaal,

Mijn nederlands is niet zo goed dus ik bied alvast mijn excuus aan voor de fouten.

Ik heb een tijdje geleden een Galaxy S aangeschaaft en wilde deze updaten via Samsung Kies.
Tijdens de installatie is de update vastgelopen. Ik had nog maar een oplossing. Cabel eruit halen en baterij ook.

Ik kan nu helaas niet meer mijn GS opstarten. Als ik op de de Power knop druk krijg in minder dan een 100ste second het scherm met Telefoon - Uitroepteken - Computer.

Natuurlijk heb ik hier veel over gegoogled maar echter vond ik allemaal dingen om het toestel in download modus te zetten. Dat lukt bij mij niet. Elke combinatie op het internet geprobeerd, ook met baterij er uit, kabel erin etc.

Het lijkt wel of ik niet meer in download modus kan komen. Ik las ergens dat ik een micro usb kabel kon solderen om hem hardwarematig in Download modus te zetten. Dit laatste heb ik niet geprobeert.

Ook Odin helpt natuurlijk ook niet want mijn telefoon wordt niet een herkent door de computer (trouwens, het is allemaal op meerdere computers getest, met verschillende OS versies.)

Ik ben het nu een beetje kwijt en vroeg me af of jullie dit probleem wel eens eerder gezien hebben.

Bij voorbat bedankt voor de moeite.
Met vriendelijke groet,

Django

Eerste vraag: Hij wordt niet herkend, maar heeft wel een KIES-update gestart?
Daarnaast: Heb je de batterij al tien minuten uit gelaten, dan geprobeerd of hij opstart?

Als je die vragen beantwoordt kunnen we wat doelgerichter verder

Bewerkt (30 augustus 2011 21:50)
DjAngo23

DjAngo23

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2011
  • 21:58

Ik heb inderdaad een Kies update gestart toen hij nog wel herkend werd. Na dat ik de kabel eruit heb moeten trekken werd hij niet meer herkend.

De batterij er zo'n lange tijd uit houden heb ik nog niet geprobeerd. Het is nu het geval, moet ik dan een specifieke procedure volgen? Simpelweg de Combo?

Bedankt voor je hulp in ieder geval.

Bewerkt (30 augustus 2011 21:58)
Zatta

Zatta

• Lid sinds 28 februari 2011
  • Berichten 777
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2011
  • 22:42

DjAngo23;212645
Ik heb inderdaad een Kies update gestart toen hij nog wel herkend werd. Na dat ik de kabel eruit heb moeten trekken werd hij niet meer herkend.

De batterij er zo'n lange tijd uit houden heb ik nog niet geprobeerd. Het is nu het geval, moet ik dan een specifieke procedure volgen? Simpelweg de Combo?

Bedankt voor je hulp in ieder geval.

Als je er echt niet meer uit komt is er ergens hier op het forum een draad “wie heeft er een jig en wil anderen daarmee helpen” of zoiets.

edit:deze: http://www.androidworld.nl/forum/showthread.php?t=14237

Bewerkt (30 augustus 2011 22:42)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 30 augustus 2011
  • 23:11

De batterij er terug in en dan 20 a 30 seconden de combo. Dus Volume down+Home+powerknop. Het toestel springt dan in het download menu.

Ga dan verder met : http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html

I
k zou geen SpeedMod doen, om je toestel weer origineel te houden. Succes

Bewerkt (30 augustus 2011 23:11)
DjAngo23

DjAngo23

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 2 september 2011
  • 20:35

Bedankt voor jullie tips. Ik vond de topic met de fohn. (http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/12972-howto-toestel-weer-werkend-krijgen-als-deze-niet-meer-opstart.html)
Hierdoor hoefde ik dus geen jig te regelen. Perfect.

Bedankt voor de moeite allemaal.

Bewerkt (2 september 2011 20:35)
AmarahVdZwet

AmarahVdZwet

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 16:11

Zelfde probleem is mij ook overkomen… Oplossing:
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html
Gewoon ALLE stappen volgen, En klaar is kees (Of Henk).

Bewerkt (3 september 2011 16:11)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 3 september 2011
  • 16:28

Jeetje mijn halve scherm is gevuld met jou onderschrift
Heb je ook gedacht aan de categorie 65+ ofzo?

Bewerkt (3 september 2011 16:28)
AmarahVdZwet

AmarahVdZwet

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 3 september 2011
  • 19:04

minibrekkers;213734
Jeetje mijn halve scherm is gevuld met jou onderschrift
Heb je ook gedacht aan de categorie 65+ ofzo?

Ooh…
Haha, Ja wel íets te groot… xD
Zal het veranderen

Bewerkt (3 september 2011 19:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren