Heb je al eens via market.android.com geprobeerd ?
Samsung Galaxy S8+
Jaa, ik ben net al aan het zoeken geweest als een gek, maar geen enkele twitter app is voor mijn telefoon geschikt. Ik snap er niks van, want eerst had ik de gewone twitter app en ik heb ook al een keer tweet caster gehad en die deden het wel, maar nu dus niet meer.
Waarom kan je niet gewoon de officiele twitter app uit de market halen? Dus niet via je browser (althans uit je beschrijving begrijp ik dat je dat nu probeert).
In mijn market op mijn telefoon staat hij niet tussen.. Ik kan helemaal geen twitter apps vinden via de market van mijn telefoon. Ik snap er helemaal niks van.
Welke Twitterapp had je hiervoor Monique ?
Als ik diezelfde app hierzo als apk neerzet, weet jij dan hoe je hem op je telefoon kunt zetten ?
Zoniet dan leg ik dat ook nog wel even uit
Samsung Galaxy S8+
Dus dit werkt niet?
1. Open Market
2. Zoek naar Tweetcaster
3. Open Tweetcaster
4. Klik op installeren?
Zoals aangegeven in de ScreenShot hieronder?
AVS;212399
Welke Twitterapp had je hiervoor Monique ?
Als ik diezelfde app hierzo als apk neerzet, weet jij dan hoe je hem op je telefoon kunt zetten ?
Zoniet dan leg ik dat ook nog wel even uit
Fcck;212400
Dus dit werkt niet?
1. Open Market
2. Zoek naar Tweetcaster
3. Open Tweetcaster
4. Klik op installeren?
Zoals aangegeven in de ScreenShot hieronder?
Zou ik misschien een nieuwe update op mijn telefoon moeten zetten? Ik heb nu versie 2.3.3.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hee,
Mijn app voor twitter deed de laatste tijd nogal raar, hij bleef vaak hangen, dus ik dacht ik haal hem eraf en installeer hem opnieuw. Maar nu kan ik dus geen enkele twitter app vinden. Als ik op android.market kijk op internet zegt hij bij elke twitter app dat die niet geschikt is voor mijn telefoon, terwijl dat eerst wel zo was! Waar kan dit aanliggen??
En kent er iemand wel een twitter app die voor mijn telefoon geschikt is?
Alvast bedankt!
Groetjes