Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Juelz

Juelz

• Lid sinds 13 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 22:01

Ik heb van de week gebruik gemaakt van mijn app Google Maps. Top app!
Echter nu blijft deze maar op de achtergrond draaien en vreet enorm veel van mijn batterij, 95%!
Vanmorgen van de lader gehaald en mijn tel is nu al weer leeg..
Ik probeer al sinds gisterenavond deze app uit te zetten maar hij blijft maar aan.
ik heb het geprobeerd via Taakbeheer, batterijverbruik en dan stop forceren maar hij blijft draaien.
Zelfs mn telefoon uitgemaakt en battery pull gedaan.. niks helpt!

Wie kan mij hier mee uit de brand helpen?!

Bewerkt (13 augustus 2011 22:01)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 22:05

Juelz;205937
Echter nu blijft deze maar op de achtergrond draaien en vreet enorm veel van mijn batterij, 95%!
Ik probeer al sinds gisterenavond deze app uit te zetten maar hij blijft maar aan.
ik heb het geprobeerd via Taakbeheer, batterijverbruik en dan stop forceren maar hij blijft draaien.

Hoeveel doe je met je telefoon? Ik haal het echt niet van 7 uur tot 10 uur 's avonds met mijn gebruik

Als je de app graag gebruikt, kan je er denk ik niet zo veel aan doen. Daarnaast ben je niet geroot, en meestal moet je geroot zijn.
Hier kan ik (kunnen we) je eventueel wel mee helpen?

Bewerkt (13 augustus 2011 22:05)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2186
  • Reputatie 250
  • 13 augustus 2011
  • 22:15

Juelz;205937

Hey Juelz. Google Maps uitzetten is vrij simpel.
Open met je menu knop (links onderaan het toestel) het menu en open ‘settings’. In settings zie je ‘toepassingen’ staan. Druk hier op en nu zie je daar ‘toepassingen beheren’ staan. Als je nu hier op druk dan krijg je alle applicaties te zien bij ‘alles’. Nu scrol je naar onderen naar de M (Google Maps staat bij de M) en daar kun je je "Maps' uitzetten door op ‘Maps’ te drukken (en dan op uit/stop forceren te drukken). Vind je vast wel.
Succes,

Makker

Bewerkt (13 augustus 2011 22:15)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

bassie1995

bassie1995

• Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 22:51

Makker;205943
Hey Juelz. Google Maps uitzetten is vrij simpel.
Open met je menu knop (links onderaan het toestel) het menu en open ‘settings’. In settings zie je ‘toepassingen’ staan. Druk hier op en nu zie je daar ‘toepassingen beheren’ staan. Als je nu hier op druk dan krijg je alle applicaties te zien bij ‘alles’. Nu scrol je naar onderen naar de M (Google Maps staat bij de M) en daar kun je je "Maps' uitzetten door op ‘Maps’ te drukken (en dan op uit/stop forceren te drukken). Vind je vast wel.
Succes,

Makker

Dat heeft hij/zij toch al geprobeerd?

Anyhow, ik denk toch dat je geroot moet zijn, wil je hier vanaf komen…

Bewerkt (13 augustus 2011 22:51)
pensador

pensador

• Lid sinds 26 augustus 2010
  • Berichten 1045
  • Reputatie 30
  • 13 augustus 2011
  • 23:01

bassie1995;205958
Dat heeft hij/zij toch al geprobeerd?

Anyhow, ik denk toch dat je geroot moet zijn, wil je hier vanaf komen…

Er is volgens mij wel eej verschil tussen het tabje actief en alles.ik drukte altijd op stoppen bij het tabje actief.nu heb ikop stop forceren gedrukt bij het tabje alles en nu wordt hij niet meer actief!

Bewerkt (13 augustus 2011 23:01)
bassie1995

bassie1995

• Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2011
  • 23:11

pensador;205961
Er is volgens mij wel eej verschil tussen het tabje actief en alles.ik drukte altijd op stoppen bij het tabje actief.nu heb ikop stop forceren gedrukt bij het tabje alles en nu wordt hij niet meer actief!

Oh ja is ook zo, niet goed gelezen
450 km in de auto gezeten vandaag

Het moet inderdaad vanaf Instellingen, is erg effectief.

EDIT: Download anders even de app Autorun Manager. Kun je instellen dat bepaalde apps niet aangaan bij het opstarten.

Bewerkt (13 augustus 2011 23:11)
Juelz

Juelz

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2011
  • 20:40

Daar ben ik weer..! Euhm hoeveel gebruik ik mijn telefoon.. ja gewoon voor het dagelijkse werk.
Keertje smsen, keertje WhatsApp, af en toe op Twitter kijken, mail lezen etc.. (naar mijn idee niet veel bijzonders!)
Normaal doe ik wel anderhalve dag met een batterij, nu was het echt van 10.00uur tot 18.00 uur en dan niks bijzonders doen…! wat vreemd is, is dat Google Maps (na 5 dagen pas) van mijn lijstje van batterijverbruik is..
Apart dat je dat neit gelijk kan afsluiten?

@bassie1995 Euhm ik zag iets met geroot staan. Ik ben wat dat betreft een leek op dit gebied.
Wat is “geroot” zijn?

Tabje actief had ik geprobeerd ja en dan stop forceren gedaan.. maar daar reageerde mijn toestel ook niet op…

Het is nu wel opgelost, hij is van mn lijstje af. Maar toch wil ik weten hoe ik dit de volgende keer sneller kan doen!

Ps. ik ben een vrouwtje

Bewerkt (15 augustus 2011 20:40)
Juelz

Juelz

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2011
  • 20:43

ik heb trouwens een Samsung Galaxy S Plus (ik weet niet of dat wat uitmaakt?)

Bewerkt (15 augustus 2011 20:43)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2011
  • 21:56

Dag vrouwtje.Je sluit hem af met de terug toets. Ook via de home toets, lang indrukken, en dan op taakbeheer klikken, kan je hem onder actieve applicaties ook sluiten/wissen. Lukt dat onverhoopt dan moet het lukken met wat Makker zei.

Bewerkt (15 augustus 2011 21:56)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

sfeenstra

sfeenstra

• Lid sinds 12 september 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 september 2011
  • 08:52

Heb precies hetzelfde probleem!
Heb de telefoon sinds zaterdag, één keer navigatie gebruikt, maar bij batterijverbruik staat iedere dag:
95% maps
2% mobiel standby
2% telefoon standby

Laad de telefoon iedere nacht op, ik sta 7 uur op, en 's middag tussen 5 en 6 geeft de telefoon aan “sluit lader aan”.
Dat is toch niet de normale batterijduur neem ik aan?

Bewerkt (16 september 2011 08:52)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren