Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dustinimhann

dustinimhann

• Lid sinds 08 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2011
  • 10:45

Beste,

Wie kan mij helpen met het bovenstaande probleem? Als ik foto's wil uploaden via de bijgeleverde kabel kriig ik de melding dat CDC serial geinstalleerd dient te worden.
Hoe kan ik mijn foto's nu via kabel op mijn pc krijgen want als ik ze via mail stuur moet ik ze kleiner maken maar wil de foto's gebruiken om op canvas te drukken.

Hierdoor heb ik dus de juiste formaten en pixels nodig.

Hoor graag wie er een oplossing voor heeft.

Grt,

Dustin

Bewerkt (8 augustus 2011 10:45)
marten1980

marten1980

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2011
  • 11:31

wat je zou kunnen proberen is es file explorer uit de market te downloaden, gratis app. daar kun je lan selecteren.
op die manier kun je foto`s en dergelijke selecteren en kopieren naar een gedeelde map in je thuis netwerk.

Bewerkt (8 augustus 2011 11:31)
pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2011
  • 11:39

Die melding is bij mij onbekend. Als je je telefoon gewoon koppelt aan je pc, je foutopsporing aangevinkt hebt staan, dan kun je middels je rolgordijn naar beneden te trekken, usb opslag aanzetten. Vervolgens behoren er twee verwisselbare schijven op je pc zichtbaar te worden (na een paar seconden, dus even de tijd geven). De ene schijf is je telefoon geheugen, de andere je externe sd kaart (als je die hebt). Dan kun je de map DCIM opzoeken (afhankelijk wat je ingesteld hebt waar de foto's/films opgeslagen moeten worden), waar allemaal mappen op datum in staan. Daar zou je zonder problemen je foto's moeten kunnen kopiëren. Vergeet KIES in deze aub, want KIES geeft heel vaak problemen. Ik gebruik KIES alleen voor mijn drivers hahaha.

Bewerkt (8 augustus 2011 11:39)
Virage1959

Virage1959

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 179
  • Reputatie 0
  • 10 augustus 2011
  • 21:02

Total Commander op je pc zetten. En dan kan je en je pc en je telefoon zien in aparte vensters.
Fotobestanden aanklikken op je telefoon in TC en dan kopieren of verplaatsen naar je pc.

Bewerkt (10 augustus 2011 21:02)
vinz3nt

vinz3nt

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 209
  • Reputatie 0
  • 11 augustus 2011
  • 19:19

Klik hieronder op mijn Dropbox link. Maak een account aan op Dropbox.com en installeer de software op je PC én telefoon en vul de juiste inloggegegevens in.
Vervolgens installeer je Quickpic (https://market.android.com/details?id=com.alensw.PicFolder&feature=search_result) want dat is echt een goede picture viewer. De foto's die je naar je pc wil hebben kun je per stuk selecteren of meerdere tegelijk. Vanuit het menu kun je nu share kiezen en dan Dropbox. Vanaf dat moment zijn je foto's te benaderen op je PC en je telefoon, echt geweldig, je kunt snel niet meer zonder!

Bewerkt (11 augustus 2011 19:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren