Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tocj

tocj

• Lid sinds 03 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2011
  • 10:15

Hallo allemaal,

ik volg jullie forum recent en heb ook via de tutorial van jullie gingerbread op mijn telefoon gezet. Dit is allemaal prima verlopen en naast dat de interface er een stuk beter uitzag, was mijn telefoon sneller en ging de batterij langer mee. Dit was helaas van korte duur.. Namelijk 3 dagen later:

Ik werd vanochtend wakker zonder de wekker van mijn telefoon te horen. Toen ik wilde kijken of ik het misschien vergeten was deed het toestel helemaal niets, hij lijkt wel dood. Ik wil er aan toevoegen dat ik 100% zeker weet dat de accu nog voldoende vol is, hij stond namelijk nog geen 24 uur aan en ik doe meestal tussen de 40-48 uur met een volle batterij. Daarnaast, als ik de telefoon in de oplader heb zitten wilt hij alsnog niet opstarten.
De telefoon kan nog wel in download mode.

Nu heb ik de “How-to” al gelezen om de telefoon weer aan de praat te krijgen, maar verlies ik hierdoor de gingerbread versie op mijn telefoon? En is dit “uitvallen” een normaal iets dat gebeurd op en duur als je met Odin flasht?

Graag hoor ik van jullie wat ik nu het beste kan doen aangezien ik er het minst verstand van heb! En alvast bedankt!

Bewerkt (3 augustus 2011 10:15)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 3 augustus 2011
  • 10:18

Nee het is niet een normaal gebeuren na het flashen. Het kan natuurlijk wel…
zie je tijdens het opladen ook niet die groene batterij?

Ik zou toch de telefoon aantal uren aan de lader leggen want je moet voor het flashen wel een redelijk tot volle batterij hebben.
Als je de telefoon helemaal niet aan kunt krijgen dan zou ik deze weer opnieuw flashen…

Dat je in de downloadmode kunt komen is erg fijn, dan kun je altijd opnieuw flashen!

Bewerkt (3 augustus 2011 10:18)
tocj

tocj

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2011
  • 10:36

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik kan begrijpen dat direct na het flashen of tijdens het flashen de telefoon ongewoon doet of niet op wilt starten. Ik vind het alleen zo opmerkelijk dat de problemen bij mij na 3 dagen pas ontstaan. Wat ik hiervan niet kan begrijpen, is wat de oorzaak is. Om 2:00 AM heb ik nog een whatsapp bericht gestuurd en om 8:30 vind ik de telefoon dood op mijn nachtkastje.

Ik heb de telefoon, inderdaad voor het flashen, al in de oplader gedaan. Het groene balkje is weer langzaam aan het vollopen.

Weet iemand toevallig nog het antwoord op de vraag of ik na de “how-to” de gingerbread versie op mijn telefoon houd? Of moet ik dit dan weer apart doen? Of kan ik gewoon meteen de tutorial van gingerbread weer volgen en het erop flashen?

Sorry voor de veelal vragen maar dit is allemaal nieuw voor mij:p

Bewerkt (3 augustus 2011 10:36)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 3 augustus 2011
  • 10:42

als je de howto bedoelt “gingerbread buiten kies om” dan houdt je idd gingerbread.
Heb je trouwens een factory reset gedaan bij het flashen?

begrijp ik dat je nu kunt zien dat hij aan het opladen is? Was de tel dan niet echt helemaal leeg? als de batterij echt helemaal leeg is je wilt hem opladen dan duurt het soms wel ff voor je hem weer aankrijgt.. Hij moet eerst een beetje opladen zeg maar…

Bewerkt (3 augustus 2011 10:42)
tocj

tocj

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2011
  • 10:53

Ok dit is heel genant..

Maar de telefoon gaat weer aan! Het probleem was schijnbaar toch de lege batterij. Ik snap hier alleen werkelijk niets van, de telefoon stond toen ik gisternacht keek toch echt pas 20-21 uur aan. Misschien bevestigt de kleine kater dat mijn optisch blik toch niet geheel betrouwbaar was vannacht..

In iedergeval bedankt voor de tips, dit onthoud ik voor de volgende keer! Sorry voor de mogelijke tijdverspilling en hier kan een slotje op/worden verwijderd:p

Bewerkt (3 augustus 2011 10:53)
minibrekkers

minibrekkers

• Lid sinds 16 juni 2011
  • Berichten 2271
  • Reputatie 10
  • 3 augustus 2011
  • 10:54

hahaha…. nou fijn dat het is opgelost…
Als hij echt leeg is dan moet je eerst tijdje opladen voordat hij aankan..

Nou succes ermee!!

Bewerkt (3 augustus 2011 10:54)
JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2310
  • Reputatie 70
  • 3 augustus 2011
  • 11:50

Advies: gewoon de batterij iedere nacht opladen. Een volledig lege batterij kan nml. kapot gaan.

Bewerkt (3 augustus 2011 11:50)
RL010

RL010

• Lid sinds 27 maart 2011
  • Berichten 149
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2011
  • 18:43

lomp .. lol

Bewerkt (3 augustus 2011 18:43)

Phone: Sony Xperia T, Rom: Stock (Android 4.1.2), Kernel: Doomkernel
Tablet: Nexus 7 (32gb), Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.3) , Kernel: M-kernel

Former Android devices:
Phone: Samsung Galaxy S, Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.2.2), Kernel: stock cm10.1
Tablet: Samsung Galaxy Tab 2 (10.1), Rom: Cyanogenmod 10.1 Nightly (Android 4.2.2) , Kernel: stock cm10.1

RobinW

RobinW

• Lid sinds 21 juli 2011
  • Berichten 99
  • Reputatie 0
  • 3 augustus 2011
  • 19:34

JohandeJong;200764
Advies: gewoon de batterij iedere nacht opladen. Een volledig lege batterij kan nml. kapot gaan.

Mij werd verteld in de winkel dat ik hem juist niet de hele nacht moet opladen. Dat is niet goed voor de batterij?? Maar dat kan dus wel blijkbaar??

Bewerkt (3 augustus 2011 19:34)
JohandeJong

JohandeJong

• Lid sinds 13 januari 2011
  • Berichten 2310
  • Reputatie 70
  • 3 augustus 2011
  • 20:04

Lees alle artikelen op Internet er maar op na. Beter de batterij niet te leeg laten lopen. Dit type batterij voelt zich het lekkerst als ie regelmatig 100% wordt opgeladen. De hele nacht aan de lading laten liggen kan helemaal geen kwaad. Er zit een beveiliging op.

Bewerkt (3 augustus 2011 20:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren