Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Rutizle

Rutizle

• Lid sinds 29 maart 2011
  • Berichten 61
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2011
  • 22:22

Hallo

Mijn beeldscherm wil niet uit. Mijn timeout staat gewoon op 15 seconden. Wanneer ik mijn beeldscherm handmatig uit zet via de aan en uit knop, gaat hij binnen 5 tot 10 seconden gewoon weer aan en blijft dan ook aan. Ik vind het erg vervelend want zo gaat me batterij wel erg snel op.
mvg,
Rutger Tissink

Bewerkt (22 juli 2011 22:22)
Lars_1808

Lars_1808

• Lid sinds 14 mei 2011
  • Berichten 1230
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2011
  • 23:23

Rutizle;196036
Hallo

Mijn beeldscherm wil niet uit. Mijn timeout staat gewoon op 15 seconden. Wanneer ik mijn beeldscherm handmatig uit zet via de aan en uit knop, gaat hij binnen 5 tot 10 seconden gewoon weer aan en blijft dan ook aan. Ik vind het erg vervelend want zo gaat me batterij wel erg snel op.
mvg,
Rutger Tissink

Factory reset al geprobeerd?
Wel eerst even een backup maken van je apps en bestanden met Titanium Backup!
Voor de HowTo check Bartito zn handtekening!

Bewerkt (22 juli 2011 23:23)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 22 juli 2011
  • 23:30

Factory reset is te simpel. Eerst zoeken naar het probleem.
Mijn gevoel zegt dat een app het scherm wakker houdt. Heb je onlangs apps erop gezet die zoiets kunnen veroorzaken?

Bewerkt (22 juli 2011 23:30)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2011
  • 20:26

ik had het ook werd veroorzaakt door advanced taskkiller

Bewerkt (24 juli 2011 20:26)
lodevica

lodevica

• Lid sinds 15 november 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 november 2012
  • 09:19

Rutizle;196036
Hallo

mvg,
Rutger Tissink

Hallo,
Ik wou ff reageren op je bericht over het beeldscherm,dat steeds oplicht.
Ik heb dit probleem ook. Het beeldscherm licht steeds op ,zonder dat ik maar iets doe.
Het blijft ff aan ,en gaat weer uit.dit herhaalt zich steeds opnieuw.
Het verbruikt de batterij heel snel op.
Mag ik vragen,wat jij hebt gedaan om dit euvel op te lossen??

B.H.Dank

Lodevica

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
dante_mertens

dante_mertens

• Lid sinds 05 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2013
  • 18:57

ik heb dit dus ook constant met m'n Samsung galaxy s3 mini… heel irritant omdat ik een houder met een schermklepje heb, dus zie het soms niet dat scherm aan blijft… in reviews hebben ze het steeds over de matige batterij van deze telefoon, hetgeen met de meeste smartphones wel is, maar als op de koop toe je scherm nog eens aan blijft nadat je hem nietsvermoedend in je zak steekt gaat het ding al helemaal niet lang mee.
time out staat bij mij ook op 30 seconden ingesteld en het gebeurt idd niet elke keer maar als het gebeurt is het steeds waar ik 'm niet kan opladen natuurlijk.. typisch…

het absurde is, mijn vorige smartphone was een goedkoop dingetje van Medion, buiten het feit dat die heel erg traag was, was die vrij goed… maar die had dat probleem ook dat soms het scherm aan bleef… dus denk dat het misschien met Android te maken heeft ipv met de hardware?!

van de andere kant, als je op internet kijkt merk je dat ook I-phones dit soms hebben dus toch niet Android?!
weet niet wat het is maar het is storend, ga me een gewoonte maken om telkens manueel met het knopje scherm uit te schakelen… belachelijk als je kijkt welke technologie er allemaal in huidige smartphones zit maar men er toch niet in slaagt om een schermpje automatisch te doen uitgaan.

nou moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat ik dit al in een ander topic in dit forum had gepost over N4, weet niet hoe het net bij jullie zit, maar dubbelposten is op veel fora verboden… indien zo, mijn excuses hiervoor… vind dit gewoon een irritant probleem, ga echt niet factory resetten als het niet nodig is maar indien het omwille van een app is zou ik het graag lezen, heb ook een task-manager app… ga om te beginnen deze al verwijderen…

als blijkt dat dit probleem bij mij opgelost is na het verwijderen van een app zal ik het zeker hier laten weten!

dante_mertens

dante_mertens

• Lid sinds 05 juli 2013
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 27 maart 2014
  • 11:24

geen task-manager-app meer (alleen de standaardversie van android zelf) en heb dit probleem nog steeds, maar bon… ondertussen heb ik ook al de gewoonte om fysiek op het ‘off’ knopje te duwen nadat ik hem gebruikt heb… stom maar het helpt…

bjornhendriks1987

bjornhendriks1987

• Lid sinds 24 juli 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2014
  • 10:03

ik heb het zelfde probleem (samsung note) na een dag in bezit te zijn van een nieuwe gsm is er met een regenbui waterschade ontstaat geeft steeds aan op te laden zonder stroombron,kan niks meer via usb iets op of af de telefoon zetten en het scherm gaat van zelf aan als ik hem uit heb gezet steeds na 10sec gaat het scherm weer aan ik weet zeker dat het geen app is want er is water in me telefoon gekomen ik heb dit tijdelijk op gelost met de app knockr dit is een app dat meschien je batterij leven iets langer mee zal gaan https://play.google.com/store/apps/details?id=tecnology.angs.knockr&hl=nl_NL DIT WERKT NIET ZOALS IN DE APP WORD GESCHREVEN maar is tijdelijk een oplossing ik zoek nog een app die het echt het scherm uit zet en alleen gestung accepteert weet iemand een app waar ik iets aan heb iets wat op knockr lijkt of een verbeterde versie dit is de beste oplossing voor mij en mensen die het zelfde probleem hebben met hun scherm dat steeds vanzelf aan gaat

hoop dat er iemand nog iet weet over een app dat iets met je scherm doet (no root)

bzzl

bzzl

• Lid sinds 25 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 8 april 2017
  • 08:35

@Roytje87: dank voor antwoord, je hebt me op het spoor vande weather apps gezet. Instellingen, applicatiebeheer, alles: daar heb ik
weather daemon, weather widget en weather witget main gedongen gestopt en uitgeschakeld.
Nu ben ik met mijn samsung s3 mini van het probleem af dat het scherm elke paar
minuten vanzelf aan gaat.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren