Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bertus123

bertus123

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 12:26

Hallo,

Ik heb al een aantal topics gevolgd over Samsung-dive, maar die waren niet meer recent.
Voor mijn galaxy s ben ik op zoek naar een tracking-systeem, om mijn telefoon op te sporen indien hij wordt gestolen. Nu heb ik voor een trail Lookout, maar toen zag ik dag Samsung een eigen programma had; samsung dive. Echter geeft het programma aan: ‘function is not supported in your area’. Als landcode heb ik uiteraard +31 ingevoerd.
Ik heb 2 concrete vragen:

1: Is Samsung dive ook al beschikbaar voor Nederland? Ik hoor tegengestelde berichten hierover.

2: Is er een ander goed (gratis) tracking systeem?

mvg,

Bewerkt (18 juli 2011 12:26)
HaTe

HaTe

• Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 973
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 13:06

Een goed gratis tracking systeem? Ik heb er een heleboel uitgetest en kor.IM phone locator is de beste van de gratis apps en ook veel beter dan de meeste betaalde apps. Deze app is niet populair, wat erg jammer is, want heel veel mensen gebruiken populaire apps als "Where is my Droid“ en ”Lost phone", welke veel minder functies hebben. Deze werken veelal alleen als je een SMS stuurt. kor.IM kan je ook vanaf de website besturen!

kor.im Phone Locator
kor.im (website waar je commando's kan aanroepen)

Zie ook dit topic: http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/19345-gratis-track-protect-promocode.html

Bewerkt (18 juli 2011 13:06)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 13:28

lol ik heb kor.im eens geinstalleerd. haha vooral als je activate sound doet vanaf die website. dan word je goed gek als dief

Bewerkt (18 juli 2011 13:28)
GirlKillu

GirlKillu

• Lid sinds 10 maart 2011
  • Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 18 juli 2011
  • 14:46

interessant.. wat ik me wel afvraag: dit is een App, dus kan de dief/vinder niet eerst de app verwijderen, of meteen een factory reset doen? En dan weet je nog niets meer.
En die locatie doorsturen. Hiervoor moet hij dan toch een internet connectie of gps voor hebben aanstaan? Want deze zet je meestal af als je hem niet gebruikt (ik toch)

Bewerkt (18 juli 2011 14:46)
bertus123

bertus123

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 15:03

Allereerst bedankt voor de reactiesik heb het programma inmiddels geinstalleerd.

GirlKillu;194068
interessant.. wat ik me wel afvraag: dit is een App, dus kan de dief/vinder niet eerst de app verwijderen, of meteen een factory reset doen? En dan weet je nog niets meer.
En die locatie doorsturen. Hiervoor moet hij dan toch een internet connectie of gps voor hebben aanstaan? Want deze zet je meestal af als je hem niet gebruikt (ik toch)

Dit vraag ik me dus ook af. Werkt deze app ook zonder dat de GPS aanstaat? GPS slurpt veel van de accu.

Is Seekdroid een alternatief?

Bewerkt (18 juli 2011 15:03)
rvd1969

rvd1969

• Lid sinds 08 juli 2011
  • Berichten 1702
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 15:15

bertus123;193958
Hallo,

Ik heb al een aantal topics gevolgd over Samsung-dive, maar die waren niet meer recent.
Voor mijn galaxy s ben ik op zoek naar een tracking-systeem, om mijn telefoon op te sporen indien hij wordt gestolen. Nu heb ik voor een trail Lookout, maar toen zag ik dag Samsung een eigen programma had; samsung dive. Echter geeft het programma aan: ‘function is not supported in your area’. Als landcode heb ik uiteraard +31 ingevoerd.
Ik heb 2 concrete vragen:

1: Is Samsung dive ook al beschikbaar voor Nederland? Ik hoor tegengestelde berichten hierover.

2: Is er een ander goed (gratis) tracking systeem?

mvg,

Vreemd, bij mij werkt het goed.

Bewerkt (18 juli 2011 15:15)

Samsung Galaxy S1, Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3, Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S5, Samsung Galaxy S6, Samsung Galaxy S7 Edge, Samsung Galaxy S8+, Samsung Galaxy S9+, Samsung Galaxy S10 Plus 12GB 1TB.
Samsung Galaxy Note1, Samsung Galaxy Note2, Samsung Galaxy Note3, Samsung Galaxy Note4, Samsung Galaxy Note7, Samsung Galaxy Note8, Samsung Galaxy Note9.

HaTe

HaTe

• Berichten 973
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2011
  • 16:12

GirlKillu;194068
Dat probleem blijf je altijd houden. Geen enkele app is bestand tegen een factory reset. De oplossing zou een app zijn die als system app wordt geïnstalleerd en zijn data online opslaat en ophaalt adh van het IMEI nummer. Helaas is geen enkele programmeur zo handig/slim dit te doen.

GPS kan je best aan laten staan. Zolang deze niet wordt gebruikt, kost dit ook geen energie. Ik heb net getest en hij haalt de locatie ook op als je GPS uit hebt staan!

SeekDroid is een alternatief jij. Beide apps zijn aardig gelijk aan elkaar. Het verschil is dat SeekDroid ook op afstand je telefoon kan wissen (DAT WIL JE TOCH NIET!???), minder informatie geeft over de telefoon (WIFI netwerken in de buurt, telefoon operator), maar wel 1 dollar kost.

Bewerkt (18 juli 2011 16:12)
GirlKillu

GirlKillu

• Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 18 juli 2011
  • 23:11

Ben ook eens aan het testen.
Er werkt wel niets als je wifi uitstaat blijkbaar.
Heb nog niet getest als ik nu een andere simkaart insteek, of het dan werkt aangezien hij ook geen wifi zal hebben dan.
En die sms sturen geldt dan ook enkel maar als hij aanstaat, wifi heeft en mijn simkaart ngo in heeft steken.

Bewerkt (18 juli 2011 23:11)
HaTe

HaTe

• Berichten 973
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2011
  • 02:32

WiFi hoeft niet aan te staan als je via SMS een actie uitvoert? Hij stuurt dan namelijk gewoon een SMS terug en daar is geen dataverbinding voor nodig.
En natuurlijk moet hij aanstaanHet is wel zo dat als hij aangaat, hij de actie alsnog uitvoert, dus je krijgt wel zo snel mogelijk bericht.

Bewerkt (19 juli 2011 02:32)
GirlKillu

GirlKillu

• Berichten 581
  • Reputatie 10
  • 19 juli 2011
  • 08:47

HaTe;194376
WiFi hoeft niet aan te staan als je via SMS een actie uitvoert?

Jawel toch? Die sms moet ook de locatie ophalen hè. Dit doet hij enkel als hij internet heeft (en dan gps)

Bewerkt (19 juli 2011 08:47)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren