Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Hankey

Hankey

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 582
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2011
  • 19:06

tjilitjap;207709
Beste Amber, als je even de tijd neemt om de post boven de jouwe te lezen, lees je dat de bootani max zo'n 10 seconde mag duren.
Als jouw stukje begint bij 3min3sec en eindigt op 3min53sec dan duurt je filmpje 53-3= 50seconde. En dat is een beetje te lang hihihihi

Ik denk niet dat je erg blij zou zijn als je telefoon er zo lang over zou doen om op te starten hihihi

Waar het dus op neerkomt is dat je een stukje uit de film moet uitkiezen van max 11 seconde. Dat stukje hier posten.
En lief aan Dave vragen of ie er iets mee wil doen voor je…
zou ik met die 50 seconden aan de gang mogen Dave??
misschien zou ik er uit kunnen komen met sony vegas.
weet niet of mijn pm is aan gekomen bij jou dave.
maar die scene was ook 1 minuut+

Bewerkt (17 augustus 2011 19:06)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 17 augustus 2011
  • 19:30

@ Amber Met nadruk op lief vragen , beetje knipogen en verleidelijk aan kijken wil ook wel eens helpen :p

@hankey ik heb geloof ik nog geen PM gehad , van mij mag je wel kijken hoor maar wil je een stuk film van 1 minuut versneld af laten spelen dan hahaha

*edit*
ik heb net je mail bekeken en had m al eerder gelezen maar geen kans gezien om je kunstwerkje te doenloaden en te bekijken , net gedaan en zag er goed uit ! Maar , je kan wel een stuk film van een minuut downloaden , in .png plaatjes knippen dan kan je ook nog kiezen hoeveel frame's per seconden je wilt , dus dan kan je bv kiezen voor 2 frames , dan krijg je dus met een filmpje van een minuut 120 frames , maar in een halve seconden kun je veel dingen zien bewegen , toch krijg je dan maar 2 plaatjes/frames per seconden te zien , dus is de kans groot dat je je plaatje ziet afspelen maar met haperingen , aangezien je in je bootanimation de bootanimation de snelheid kan regelen , dus laten we zeggen 10 fps ( frames per seconden ) zie je 10 frames per seconden , met zulke snelheid valt die haperingen best wel mee , maar je krijgt dan wel , je hele plaatje wel erg snel te zien , waardoor je ook de kracht van de filmscene in mijn ogen wegneemt , per slot van rekening heeft de filmregiseur de scene zo gemaakt en niet sneller of langzamer .
Daarom zeg ik ook altijd , kies een stuk film die een seconden of 10 duurt , want zo lang duurt het ongeveer ook om je telefoon op te laten starten , en op deze manier kan ik ook het originele geluid dat bij de film scene hoord erbij plaatsen zodat de kijkervaring geoptimaliseerd word .

Bewerkt (17 augustus 2011 19:30)
DaveDH

DaveDH

• Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 22 augustus 2011
  • 13:42

amber;207394
ik zou het stukje uit the fast and the furious 1 willen hebben dat brian met zijn groene toyotha celica rijd

hey Amber ondersteund je kernel wel custom bootanimation's ? ik zou dat maar eerst onderzoeken , en zodra je het weet dan zou je me ook mogen vertellen in welke map deze moet komen (in /system/media bv. ) en welke naam hij moet krijgen ( sanim.zip of bootanimation.zip etc.)

Naar aanleiding van veel bezoekers op mijn post ( hier 1394 en op XDA bijna 3000 bezoekers ) en veel downloads ( 969 downloads ) en helaas naar verhouding erg weinig respons of bedankjes ( op XDA 12 en hier op AW 16 personen , hahahah wij nederlanders zijn volgens mijn statistieken veeeel socialer) heb ik een beetje mijn drive verloren om deze kernels zelf te flashen om te gaan testen aangezien mijn set-up die ik nu heb lekker draaid en ik geen zin heb om alles te gaan back-upen en te restoren . Dus Amer je moet zelf even gaan rechercheren hoe en wat moet met je Speedmod-kernel .

De bedankjes en andere input die ik gekregen heb waardeer ik enorm !

Groetjes
DaveDH

Bewerkt (22 augustus 2011 13:42)
Het_ratje

Het_ratje

• Lid sinds 02 december 2010
  • Berichten 3102
  • Reputatie 10
  • 22 augustus 2011
  • 13:50

Vind ik helaas wel een beetje een zwak excuus DaveDH. Bedenk wel wel dat je zelf gebruikt maakt van
upload site. Een gros van de mensen die googled op BOOTANIMATIE en op deze site terecht komt zal
de link dus kunnen downloaden en met jouw animatie aan de slag kunnen gaan zonder zich te hoeven
registreren (lees: dus ook niet kunnen thanken). M.i. is het aantal bedankjes hier en op XDA dan dus
ook nietszeggend. Je werk zal vast- en zeker enorm gewaardeerd worden maar dat kan dus niet altijd
in x aantal bedankjes worden uitgedrukt.

Bewerkt (22 augustus 2011 13:50)
DaveDH

DaveDH

• Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 22 augustus 2011
  • 14:09

Het ratje;209634
Vind ik helaas wel een beetje een zwak excuus DaveDH. Bedenk wel wel dat je zelf gebruikt maakt van
upload site. Een gros van de mensen die googled op BOOTANIMATIE en op deze site terecht komt zal
de link dus kunnen downloaden en met jouw animatie aan de slag kunnen gaan zonder zich te hoeven
registreren (lees: dus ook niet kunnen thanken). M.i. is het aantal bedankjes hier en op XDA dan dus
ook nietszeggend. Je werk zal vast- en zeker enorm gewaardeerd worden maar dat kan dus niet altijd
in x aantal bedankjes worden uitgedrukt.

oke mischien heb je daar wel gelijk in ! neemt niet weg dat ik me nu minder gemotiveerd voel om meer research te doen om dit werkend te krijgen op andere kernels . Komt er ook bij dat ik nu iets minder tijd heb om hier uberhaupt aan te werken , spendeer ik liever me tijd aan t maken van boots ipv hele dagen bezig om mijn telefoon op te laden , kernels flashen bootanimations testen , restoren data restoren etc.

Bewerkt (22 augustus 2011 14:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren