Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 14 juli 2011
  • 00:07

ik ben er eindelijk achter gekomen hoe ik van ieder stukje film die gekozen word om te zetten naar de bootscherm .
Ik hoef nu niet meer afhankelijk te zijn van wat andere mensen maken , en ik zelf ben niet zo handig met zelf tekeningen te maken en ik vind sommige scene's van films toch ook wel erg leuk om te zien .

Nu is mijn vraag aan mijn mede forum gebruikers , welke scene zien jullie graag als bootscherm ?
wie weet kan ik deze wel maken

Deze Bootanimations zijn gemaakt voor de Talon-kernel !! Deze zullen waarschijnlijk niet werken op andere kernels.Na een tip van Sgalaxy heb ik deze Bootanimations ook klaar gemaakt voor de Semaphore-kernel . ik heb er bij gezet welke voor de Talon-kernel en welke voor de Semaphore-kernel is ! Let wel op : ik heb de bootanimations voor de Semaphore-kernel zelf niet getest ! ik ben puur af gegaan van de info die Sgalaxy mij gegeven heeft !
*EDIT*Na een Tip van NokkaDonna zet ik er nu ook bij welke download geschikt is voor de Galaxian-kernel ! ook deze heb ik niet zelf getest en ben ik wederom uitgegaan van wat Nokkadonna heeft ondervonden . als er meer mensen dit ook getest hebben met de Galaxian-kernel dan hoor ik dat graag !

*edit * na aanleiding van iemand op XDA die problemen had met zijn Galaxian kernel is deze nog even niet geschikt voor de Galaxian-kernel tot nader orde !

sommige Bootanimations komen ook met geluid waardoor je na het flashen van de bootanimation je originele bootsound niet meer hebt ! Be safe en maak een kopie van je originele bootanimation en sound zodat je deze altijd weer kan terug zetten mocht je mijn werk niks vinden ( lijkt me sterk :p ) ik heb de Bootanimations zo klein mogelijk gehouden , de grootste is 6 Mb . de kleinste is 1.6 MB . Dit heb ik kunnen doen met behulp van Tillitjapbedankt voor je hulp man ! ook bedankt voor de .zip met de meerdere mappen in de root zodat ik daar de sounds in heb kunnen doen .

*edit *
Ik heb nu een aantal boots gemaaktik zelf en een aantal andere fijne mensen hebben ze getest en ze werken goed ! Beter dan dit krijg ik ze nietIk heb hier heel erg veel tijd en werk in gestopt ! ik upload ze via Multiupload zodat ik kan zien hoe vaak en waar ze gedownload worden . Het enige beetje eer wat ik van mijn werk heb zijn de eventuele complimentjes (chocola mag ook :p ) die ik krijg en de wetenschap dat er mischien in het buitenland mensen rondlopen met mijn werk . Dus is mijn vraag aan mijn mede-sgs'rs , als jullie deze boots verspreiden doe dat dan alsjeblieft met de links die ik stuur van multiupload ! Dan kan ik namelijk in de gaten houden waar en hoeveel van mijn werk gedownload word .

hier zijn ze :

—————————————————————————————————-

girlnextdoor bootanimation = sanim.zip = 4.817 Mb ,
sound = 3.427 Mb , total = 7.1 Mb
Talon-kernel : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
Semaphore-kernel : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
~~~~~~screen~~~~~~~~~~~~Talon~~~~~~~~ Semaphore~~~~

—————————————————————————————————–

Pulp Fiction bootanimation = sanim.zip = 3.346 Mb
,sound = 2.358 Mb , total =5.965 Mb
Talon-kernel :Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
Semaphore-kernel : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!~~~~~~screen~~~~~~~~~~~~Talon~~~~~~~~ Semaphore~~~~

~~~~~~screen~~~~~~~~~~~~Talon~~~~~~~ Semaphore~~~~

Wolverine bootanimation = sanim.zip = 1.569 Mb , sound van Bad to the bone met dank aan Tjillitjap = 2.409 Mb , total = 3.63 Mb
Talon-kernel : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
Semaphore-kernel : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!~~~~~~screen~~~~~~~~~~~~Talon~~~~~~~~ Semaphore~~~~

~~~~~~screen~~~~~~~~~~~~Talon~~~~~~ Semaphore~~~~

Taxi driver bootanimation = sanim.zip = 2.889 Mb , sound = 0.843 MB . total = 5.778 MB
Talon kernel : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
Semaphore-kernel : Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

Boondock Saints bootanimation = sanim.zip = 3.037 MB , Poweron sound = 3.121 MB , PowerOff sound= 3.121 MB , totaal = 10.382 MB . deze komt dus ook met een shutdown sound !
Talon-kernel :Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
Semaphore-kernel :Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

The good , the bad and the ugly bootanimation =sanim.zip = 5.64 MB , PowerOn-sound =2.99 MB , PowerOff-sound = 2.99 MB , totaal = 12.7 MB , deze bootanimation komt dus ook met een shutdown-sound !
Semaphore-kernel : http://www.multiupload.com/4RPVM7RFJJ

Rambo-bootanimation : sanim.zip (of bootanimation.zip ) =4,344 MB , PowerOn-sound = 2,142 MB , totaal = 7,590 MB . Deze bootanimation is en special request van iemand op XDA , deze bevat een stuk tekst over Iphone
Talon-kernel : http://www.multiupload.com/1RD9W6VDA1
Semaphore-kernel : http://www.multiupload.com/2U1PU2KWL7

Doctor Who-bootanimation : sanim.zip( of bootanimation.zip ) = 2,283 MB , PowerOn sound = 1,765 MB , PowerOff sound = 1,765 MB , deze bootanimation komt dus met een Shutdown sound !!!
Talon-kernel : http://www.multiupload.com/TX6Q1Y1KJV
Semaphore-kernel : http://www.multiupload.com/T1BV9XLTF4

Have Fun en ik hoor graag wat jullie er van vinden !

Bewerkt (14 juli 2011 00:07)
Stoneboy

Stoneboy

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 00:22

SWORDFISH!

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (14 juli 2011 00:22)
DaveDH

DaveDH

• Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 14 juli 2011
  • 00:31

het is wel handig als men ook de scene beschrijft een complete film is nogal ruim

Bewerkt (14 juli 2011 00:31)
TonyStark

TonyStark

• Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 126
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 00:32

Check je PB eens !

Bewerkt (14 juli 2011 00:32)
DaveDH

DaveDH

• Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 14 juli 2011
  • 00:36

@ tonystark , ja probeer ik maar aw doet op mijn pc beetje vreemd ik kan mijn berichten box niet in :s ik probeer t op mijn sgs

Heel Raar ook op mijn sgs komt ik niet bij mijn berichten , (het is me al gelukt ) enne het mag wel wat vriendelijker , het komt een beetje bazig over , om je een andwoordt te geven ik gebruik het al een tijd niet meer , sorry .

Bewerkt (14 juli 2011 00:36)
TonyStark

TonyStark

• Lid sinds 05 juli 2011
  • Berichten 126
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 00:44

Sorry als het wat bazig overkwam want het was helemaal niet zo bedoelt. Toch bedankt !

Bewerkt (14 juli 2011 00:44)
Stoneboy

Stoneboy

• Lid sinds 01 juli 2011
  • Berichten 457
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 00:45

Stoneboy;192238
SWORDFISH!

De scene dat hij (de ontvoerde hacker-guy) toegang van john Travolta moet krijgen tot een security site via een laptop… (ongeveer 20 min in de film. Stukje duurt 2 a 3 min.)

Bewerkt (14 juli 2011 00:45)
DaveDH

DaveDH

• Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 14 juli 2011
  • 00:50

Oké tonystark no problemos

@ stoneboy lever , de scène aan in .avi formaat en ik zal zien wat ik er mee kan doen .
EnNu ga ik naar dromenland , slaap lekker iedereen !

Bewerkt (14 juli 2011 00:50)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9885
  • Reputatie 0
  • 14 juli 2011
  • 06:41

Let erop Dave dat bootanimaties van stukjes film erg groot worden in formaat. Niet iedereen die custom is heeft die ruimte vrij op /system

Bewerkt (14 juli 2011 06:41)

Samsung Galaxy S8+

DaveDH

DaveDH

• Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 14 juli 2011
  • 07:24

Goedemorgen !
Klopt avs , ik beperk ook het gewicht tot +/- 30 mb, en een seconden of 2 a 3 van een film , ook kijk ik naar het aantal image's per seconden . Dus al met al spelen er een hoop factoren mee met het bouwen van zo iets .ben ook niet van plan om voor iedereen dat te bouwen aangezien ik niet iedere dag tijd heb , maar zie het als een leuke hobby . daaromWas dit ook bedoeld als een poll , ik was nieuwsgierig naar wat men graag zou zien als boot , dus nu ook mijn vraag aan jou avs ; welke scène zou jij graag zien als boot ?

Bewerkt (14 juli 2011 07:24)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren