Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Klappera

Klappera

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 13 juli 2011
  • 17:51

Hallo iedereen

Ik heb een Samsung Galaxy S GT-i9000 en als ik mijn pincode of wachtwoord instel en die 5 keer onjuist invoer wordt er gevraagd om 30 seconden te wachten maar als ik op ok tik krijg ik geen knop te zien voor als ik mijn pincode of mijn wachtwoord vergeten ben en als ik een patroon gebruik krijg ik wel een knop patroon vergeten? te zien en als ik die aantik kan ik het toestel ontgrendelen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn google account
maar bij een pincode of wachtwoord verschijnt die knop niet. Weet iemand misschien een optie
om het toestel te ontgrendelen met mijn google account als ik mijn pincode of wachtwoord vergeten ben?

Alvast Bedankt.

Bewerkt (13 juli 2011 17:51)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 13 juli 2011
  • 18:26

Dit betreft een toestel specifieke vraag, bij deze naar Samsung Galaxy S verplaatst

Bewerkt (13 juli 2011 18:26)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

vino

vino

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 december 2011
  • 14:23

Hallo, ik heb hetzelfde probleem als klappera hierboven, alleen weet ik dat mijn code 0000 is, maar op een of andere reden geeft die steeds aan dat het niet kopt. heb het al ongvr. 85 keer geprobeerd! word er radeloos van. -.-*
kan iemand mij alsjeblieft helpen. Ik wil mijn mobiel niet hard-resetten omdat ik erg veel foto's en andere bestanden niet kwijt wil!

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Vino

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
Klappera

Klappera

• Lid sinds 09 juli 2011
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 17 december 2011
  • 10:55

Hallo,

Ik vroeg mij alleen maar af waarom er geen code vergeten knop zit maar ik kom mijn toestel nog wel gewoon in. Maar ik heb het probleem wat jij hebt van de week ook gehad met mijn wachtwoord om mijn scherm te ontgrendelen en toen scheen het gewoon mijn oude code te zijn terwijl dat ik toch echt zeker wist dat ik niet mijn oude code had ingesteld.
Misschien moet je je oude code eens proberen om te kijken of het lukt. Succes!

Bewerkt (24 april 2013 13:53)
Miss11

Miss11

• Lid sinds 09 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 19:05

vino;248605
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als klappera hierboven, alleen weet ik dat mijn code 0000 is, maar op een of andere reden geeft die steeds aan dat het niet kopt. heb het al ongvr. 85 keer geprobeerd! word er radeloos van. -.-*
kan iemand mij alsjeblieft helpen. Ik wil mijn mobiel niet hard-resetten omdat ik erg veel foto's en andere bestanden niet kwijt wil!

Met vriendelijke groet,
Vino

ik heb precies het zelfde probleem en ik kan er niks meer mee? ik weet zeker welke code ik heb in getoetst maar die doet het niet heb al 100 x geprobeerd ben vanmiddag naar Vodafone geweest maar die kunnen er ook niks mee
behalve op sturen voor 2 weken maar dan ben ik alles kwijt
hoe heeft u dit opgelost ?

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
reinierkramer

reinierkramer

• Lid sinds 05 maart 2011
  • Berichten 1220
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 19:08

vino;248605

Met vriendelijke groet,
Vino

Je raakt je fotos niet kwijt hoor met een hard reset alleen je apps en contachten smsjes maar contachten heb je denk ik wel via gmail opgeslagen en die heb je dus ook zoo weer terug na een hard reset

Miss11

Miss11

• Lid sinds 09 januari 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 19:13

echt? raak je foto's en video's niet kwijt ??

en kan je mobiel zelf resetten of moet je hem dan op sturen ?

TonyD

TonyD

• Lid sinds 28 december 2011
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 21:26

Miss11;256874
echt? raak je foto's en video's niet kwijt ??

en kan je mobiel zelf resetten of moet je hem dan op sturen ?

Nope gewoon fabrieks instellingen terug zetten (als je er echt nietmeer uitkomt) is dat de beste en snelste oplossing dus ga naar instellingen - dan zie je daar zo'n hekje met Privacy druk daarop
1.“Backup maken van mijn instellngen en andere toepassings gegevens” moet aangevinkt staan.
2. Automatisch terugzetten“ Moet Aangevinkt Staan.
3. Fabrieksinstellingen terug, druk daarop daarna zie je ”Telefoon opnieuw instellen. Als je dat doet. Staat die weer als vanouds.
Nadien wel je instellingen weer aanpassen die je voorheen hebt gedaan. Desnoods alles op SD kaart zetten van gedwonloade bestanden en foto's (als je niet erg zeker bent). dan heb je nog altijd een kopie

samira_taart

samira_taart

• Lid sinds 24 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2013
  • 11:46

miss11..
hoe kom je bij instellingen als je niet binnen komt?

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 24 oktober 2013
  • 17:18

http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/47512-wachtwoord-schermvergrendeling-kwijt.html?page=2

Hier kun je recentere info vinden. Zeker op de laatste bladzijde.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren