Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 09:48

Na toch alweer een paar maanden lang geëxperimenteerd te hebben met afwisselend GB stock/custom roms a la Gingerreal/Insanity tot en met CM7 heb ik gisteren toch maar besloten om voorlopig gewoon afscheid te nemen van alles wat met GB te maken heeft en terug te gaan naar Froyo, te weten Ultimate v8.2.

Ik heb er naar mijn weten alles aan gedaan om het batterij-verbruik in GB draagbaar te maken, undervolten, excluden van apps, het draaien op 2g ipv 3g, excluden van synchroniseren van apps als twitter etc maar ik had op gegeven moment echt zoiets van. man.. ik heb een smartphone, die moet al die dingen toch gewoon kunnen doen en niet als een gek je batterij erbij leegslurpen???

Zijn er meer mensen die er basically ZAT van zijn ? of overdrijf ik. Ik heb echt bijna op elk moment een lader tot mn beschikking dus dat is het probleem niet. Het irriteert me gewoon dat je accu zienderogen leegloopt als je alleen maar een beetje loopt te talken of te internetten..

Nu gewoon weer Froyo.. alweer 20 uur verder, vol op 3g aan het draaien en gewoon nog 40 % over !

Holadiee :-)

Bewerkt (4 juli 2011 09:48)
android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 10:18

ja ik ben gb ook helemaaaaaaaal zat word er gek van 7 van de 10 apps die ik wil draaien werken niet lekker op gb bluetooth toetsenbord werkt oook niet lekker en de batterij gaat zo super snel leeg

Bewerkt (4 juli 2011 10:18)
pascal08

pascal08

• Lid sinds 06 maart 2011
  • Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 10:35

Gingerbread is inderdaad aanzienlijk minder zuinig met de batterij, maar daarintegen zijn er wel veel nieuwe features die erg handig kunnen zijn. Cyanogen is voor mij echt de reden om op Gingerbread te blijven anders zou ik wellicht ook terug zijn gegaan. En ja, of m'n batterij nou in 15 uur leeg is of in 25 uur, dat maakt mij geen reet uit, want ik laad hem toch iedere avond op. :-)

Bewerkt (4 juli 2011 10:35)
Desotho

Desotho

• Lid sinds 08 januari 2011
  • Berichten 221
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2011
  • 12:01

Ik ben weer terug op Serendipity 6.4. Deze of Darky 9.5 zijn voor mij de meest stabiele en vloeiende Roms die er zijn. Ik wacht nog wel een jaartje met een GB romhaha.

Bewerkt (4 juli 2011 12:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren