Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dreamer122

dreamer122

• Lid sinds 21 oktober 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 12:06

hallo wie heeft er ook last van ,na de laatste update via kies ,is mijn batterij binnen een dag totaal leeg ,en is er een oplossing woor dit probleem ??

Bewerkt (30 juni 2011 12:06)
pappiedappie

pappiedappie

• Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 12:16

Hoi dreamer, het kan een eenmalige actie van je telefoon zijn, het kan zijn dat er iets op de achtergrond blijft draaien. Verder is het altijd aan te bevelen om de accu te laten wennen aan de nieuwe software. Blijkbaar heeft de sgs even tijd nodig om het e.e.a. in te stellen. Mocht het probleem blijven bestaan, dan even verder zoeken op dit forum, er zijn legio artikelen over dit probleem. Anders een rom installeren van Dutch Ginger Power, deze zijn over het algemeen goed met batterij gebruik.

Bewerkt (30 juni 2011 12:16)
Martijn85

Martijn85

• Lid sinds 24 november 2010
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 09:23

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn batterij gaat ook snel leeg na de update van 2.3.3. Mijn android systeem neemt altijd veel van mijn batterij af. Ook al beëindig ik de actieve sessies die open staan.
Ik heb hem vannacht opgeladen en nu paar uur verder is hij al 21% leeg mede door 34% android systeem gebruik. Dit is pas gekomen na de update.

Bewerkt (1 juli 2011 09:23)
android-sgs

android-sgs

• Lid sinds 18 juni 2011
  • Berichten 528
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 09:36

reset je telefoon en maak m steeds helemaal leeg en na een week werkt ie weer goed had ik ook

Bewerkt (1 juli 2011 09:36)
Martijn85

Martijn85

• Lid sinds 24 november 2010
  • Berichten 113
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 09:49

Ik heb al een factory reset gedaan. En heb bijna niks geinstalleerd.

Bewerkt (1 juli 2011 09:49)
Peterr

Peterr

• Lid sinds 07 januari 2011
  • Berichten 153
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 23:49

ATTENTIE ATTENTIE.. HIER DE GOUDEN ANTWOORD!!

1. Menu> Instellingen> Account en synchronisatie instellingen> Vink Autom. synchroniseren weg.

2. Menu> Instellingen> Applicaties> Applicaties beheren> Alles> Software-update> Stop forceren.

3. Het is normaal dat je toestel in het begin veel battarij zuipt. Laat je telefoon ong. 2 dagen helemaal leeg lopen en laad hem ook heel de nacht op. Je zult merken dat de batterijen van je toestel ong. na 2 dagen veel beter werkt

Als je deze 3 stappen toepast zal je toestel veel beter weken. (was bij mij ook zo)

Bewerkt (1 juli 2011 23:49)
Mar

Mar

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 23:59

Peterr;187283
!!

1. Menu> Instellingen> Account en synchronisatie instellingen> Vink Autom. synchroniseren weg.

Volgens mij wordt er dan ook niet met gmail gesynchroniseert en wordt je agenda en contactenlijst niet bijgehouden. Lijkt mij niet handig.

Bewerkt (1 juli 2011 23:59)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 00:04

Peterr;187283
ATTENTIE ATTENTIE.. HIER DE GOUDEN ANTWOORD!!

2. Menu> Instellingen> Applicaties> Applicaties beheren> Alles> Software-update> Stop forceren.

3. Het is normaal dat je toestel in het begin veel battarij zuipt. Laat je telefoon ong. 2 dagen helemaal leeg lopen en laad hem ook heel de nacht op. Je zult merken dat de batterijen van je toestel ong. na 2 dagen veel beter werkt

Als je deze 3 stappen toepast zal je toestel veel beter weken. (was bij mij ook zo)

Euh… Wat heb je nu aan je toestel als ie niet synct…
Dat je auto sync met facebook en twitter enzo uitschakelt ok, maar met gmail toch niet.
Je contacten en agenda syncen niet en je mail komt niet binnen.

Software update stoppen is heel goed … beter is het echter te freezen met Titanium Backup als je tenminste een geroot toestel hebt.
Als je het gewoon stopt, start ie na een reboot gegarandaard terug op aangezien de receivers van de update het terug activeren.

Het klopt idd dat een batterij een paar dagen nodig heeft om te recupereren. Of beter gezegd een paar laadcycli. Maar volledig leeg laten lopen is eigenlijk niet zo goed voor een lithion batterij. Die batterij voelt zich het beste als ie zoveel mogelijk bijgeladen wordt.
Beste zou zijn hem tenlaatste bij 30% aan de lader te hangen.
Een lithion batterij die te leeg zou geraken, kan wel eens voorgoed leeg blijven. Gelukkig zit in de batterij een veiligheid dat hij aangeeft dat hij leeg is, maar heeft nog een restje sap om zeker nog te kunnen opladen.
Wacht een paar laadcycli en de batterij gaat zich beter gedragen.

Gebruik voor de rest je toestel voor wat ie dient. Dus ook sync etc…
Als we alles zouden uitschakelen kunnen we evengoed terug nr nokia 3310

Bewerkt (2 juli 2011 00:04)
Peterr

Peterr

• Lid sinds 07 januari 2011
  • Berichten 153
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 00:08

Mar;187293
Volgens mij wordt er dan ook niet met gmail gesynchroniseert en wordt je agenda en contactenlijst niet bijgehouden. Lijkt mij niet handig.

Het schilt ook per persoon. Als je dat soort dingen gebruikt moet je het niet doen. Als je het niet gebruikt, doe het dan wel. Maarja dat moet dan de gebruiker zelf weten. Ik probeerde gewoon een tip te geven. Ieder zijn eigen keuzen, maar het helpt dus wel.

Bewerkt (2 juli 2011 00:08)
Mar

Mar

• Lid sinds 01 april 2011
  • Berichten 239
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2011
  • 00:11

Bartito;187298
Software update stoppen is heel goed …

Dit heb ik gisteren gedaan en toen hing mijn SGS. Kreeg hem alleen nog werkend door batterij te verwijderen. Komt dat vaker voor? Toen hij weer aan was stond software update weer gewoon aan.

Bewerkt (2 juli 2011 00:11)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren