Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mikepc

mikepc

• Lid sinds 04 mei 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 07:46

Wie kan vertellen hoe je apps (spellen, zoals City story, restaurant story, enz)
kunt verwijderen.

Ik hoorde van een vriendin dat zij ze heeft geinstalleerd en wil ze eraf hebben.
Als ze ze eraf gooit en daarna weer installeerd gaat het spel gewoon verder was ze was gebleven.

IK hoor graag.

Grt, Mike

Bewerkt (27 juni 2011 07:46)
edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 08:09

Je moet na verwijdering eens in de map mijn bestanden kijken of je daar een mapje tegen komt met de naam van de app die je hebt verwijderd.
Vaak blijft er een mapje achter waarin de instellingen van het spel in opgeslagen staan.

Bewerkt (27 juni 2011 08:09)
mikepc

mikepc

• Lid sinds 04 mei 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 09:13

en stek dat daar niets in staat is er dan nog een andere manier om het definitief te verwijderen?

Bewerkt (27 juni 2011 09:13)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 10:54

mikepc;185089
Wie kan vertellen hoe je apps (spellen, zoals City story, restaurant story, enz)
kunt verwijderen.

Ik hoorde van een vriendin dat zij ze heeft geinstalleerd en wil ze eraf hebben.
Als ze ze eraf gooit en daarna weer installeerd gaat het spel gewoon verder was ze was gebleven.

IK hoor graag.

Grt, Mike

Begrijp je vraag niet helemaal …. Ze wil de spellen verwijderen, maar als ze de spellen verwijderd heeft en daarna weer opnieuw installeert?? Waarom installeert ze ze weer? Wil ze de spellen verwijderen of alleen de data ervan. Als het laatste het geval is:
Je kunt de app opzoeken bij instellingen - toepassingen - toepassingen beheren. Daar heb je de mogelijkheid om cache en gegevens te verwijderen. Daarna even rebooten en de data zijn verwijderd.
Of kan ze de spellen niet verwijderen? Dan is de meest resolute manier een factory reset doen. Maar voordat ze dat gaat doen, eerst even deze TIP lezen: http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken.html omdat een factory reset alle (gedownloade) apps verwijdert.

Bewerkt (27 juni 2011 10:54)
mikepc

mikepc

• Lid sinds 04 mei 2011
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 12:17

Ze daoet het wel vaker, een app (spellen) verwijderen en dan weer insalleren om te kijken of er wel alles af is.

En dat is dus bij deze spellen niet. Ze wil graag zeker weten dat het eraf is.

Bewerkt (27 juni 2011 12:17)
Ibo

Ibo

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 46
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 15:08

probeer eens “easy uninsaller” uit de app market.

gr. Ibo

Bewerkt (27 juni 2011 15:08)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren