Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ThomasVO

ThomasVO

• Lid sinds 21 mei 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 01:17

Dag iedereen

Mijn broer heeft een samsung galaxy s giorgio Armani. Daarnet toen hij opstartte werd hij zwart na de bootscreen en lichtten de knoppen continue op. Ook vibreerde hij af en toe lichtjes. Dit blijft het geval telkens hij wordt opgestart. Ook is er nergens te vinden hoe je een “hard reset” moet doen bij dit toestel. Aansluiten op de computer helpt ook niet.

Omdat mijn broertje nog examens heeft heb ik gezegd dat ik het probleem zou proberen op te lossen. Maar helaas kan ik het niet. Weet iemand van jullie misschien raad?

Bewerkt (27 juni 2011 01:17)
Hobo

Hobo

• Lid sinds 02 februari 2011
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 07:08

Hij zit in een zogenaamde bootloop.

Als je bij het opstarten de Volume up + Power + Home button ingedrukt houdt tot het Samsung logo te zien is komt men in het recovery menu. (Als je 3 button combo werkt)
Hier kan je dan een hard reset doen.

Als dit niet werkt zou je via volume down + power + home in het download menu kunnen komen. Daar kan je dan nieuwe software op de gsm flashen. Ben niet zeker of er enig verschil in de ROM is tussen de normale en Giorgio…

Bewerkt (27 juni 2011 07:08)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 10:38

Je zou deze howto voor de SGS i9000 kunnen proberen: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/12972-howto-toestel-weer-werkend-krijgen-als-deze-niet-meer-opstart.html

Bewerkt (27 juni 2011 10:38)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren