Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

florisdj

florisdj

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 22:18

Ik heb mijn galaxy s naar 2.3.3 geupdate zonder kies. Daarna had ik in recovery mode weer opnieuw de root gedaan en de lagfix (SpeedMod K13E with HZ=500). Nu blijft hij maar op t scherm van samsung galaxy s gt-I9000 staan.

Wat moet ik doen om ze zorgen dat mn telefoon het weer doet?

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 juni 2011 22:18)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 22:32

Flash eerst en vooral al eens de speedmod K15. Die wat jij hebt geflasht is die voor froyo
Als dat niet lukt, flash je gingerbread terug en daarna de juiste speedmod.

Kan gebeuren

Bewerkt (24 juni 2011 22:32)
florisdj

florisdj

• Lid sinds 29 september 2010
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2011
  • 00:05

Sorry ik ben nog niet zo goed met android dat ik het 1,2,3 begrijp. zou je het iets meer in jip en janneke taal kunnen vertellen?

Bewerkt (25 juni 2011 00:05)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 25 juni 2011
  • 02:15

Ah ok, geen probleem. Ik ging ervan uit dat als je gingerbread 2.3.3 kunt flashen buiten kies om en daar bovenop ook nog een custom kernel als speedmod kunt flashen, dat je wel al het een en ander van android kent

Je gaf aan dat je gingerbread 2.3.3 buiten kies om hebt geïnstalleerd. Ik neem aan via dit topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html
Je hebt blijkbaar ook een speedmod kernel daarna geflashed om je toestel te kunnen rooten en lagfixen. Alleen is het daar fout gegaan aangezien je de K13 versie hebt geflasht. Die versie is nl. enkel voor froyo bedoeld (2.2) en je zit nu op gingerbread (2.3).
Dat gaat dan ook de reden zijn waarom je toestel niet meer wil doorstarten.

Je kan in eerste instantie proberen de juiste speedmod kernel te flashen, nl. de K15 versie voor gingerbread.
Hier is de link: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=632260&d=1308681054
Dit is een direct download link. Het TAR bestand opslaan ergens op je bureaublad.

Open nu het programma Odin op je PC en verbind je toestel via usb met de pc.
Als de gele rechthoek en de tekst added! verschijnt, ben je goed verbonden.
Klik nu op het vakje PDA en laadt daar de tar file in die je net hebt gedownload. Laat het vakje repartition UIT.
Druk nu op start en binnen luttele seconden is de nieuwe speedmod kernel op je toestel geflasht.
Als er de groene rechthoek verschijnt met PASS!, dan mag je de USB kabel verwijderen uit je toestel en je pc.
Je sgs gaat nu automatisch opstarten en je probleem zou verholpen moeten zijn.

Zou ie nog steeds niet willen doorstarten, dan doe je alles van voor af aan.
Dit wil zeggen:

1) Flash de 2.3.3 gingerbread firmware via dit topic: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/18832-howto-officiele-gingerbread-samsung-update-buiten-kies-om-xwjvh.html

2) Flash de laatste nieuwe gingerbread speedmod kernel via deze direct downloadlink en de eerder beschreven werkwijze: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=632260&d=1308681054

Het gaat je gegarandeerd lukken!
Als je nog vragen hebt, hoor ik het wel van je.

Succes!

Bewerkt (25 juni 2011 02:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren