Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

• OnePlus 8 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jan_Hogendoorn

Jan_Hogendoorn

• Lid sinds 24 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 16:29

Ik heb een Samsung Galaxy S en een VW RNS 510 premium boordcomputer, deze werkt verder prima.
Het enige probleem wat ik had was dat de auto niet alle contacten wilde overnemen in de boordcomputer.
Uiteindelijk heb ik mijn contacten geëxporteerd naar de SD kaart en weer terug gezet op de telefoon, dit was de oplossing voor het auto probleem.
Nu heb ik alleen een ander probleem er voor terug gekregen, als ik nu op de contacten button druk dan krijg ik zwart scherm en na een paar seconden de melding
'Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw.'

Uitzetten en opnieuw aanzetten werkt niet, batterij eruit en weer aanzetten helpt niet,'Settings —> Applications —> Manage Applications —> Contacts Storage —> Clear Data' werkt niet.

Als ik nu in de auto stap dan vind mijn boordcomputer wel alle contacten, maar nog steeds kan ik niet op de SGS mijn conacten bekijken, de favorieten en de laatst gebelde nummers geeft hij wel weer.
Terug naar fabrieks instelling is pas de laatste optie, ik heb al zoveel moeite moeten doen om zakelijke outlook en pushmail werkend te krijgen.

Is er iemand die een oplossing heeft of een winkel weet waar ze het op kunnen lossen zonder terug te zetten naar Fabrieks instellingen.

Bewerkt (24 juni 2011 16:29)
Jan_Hogendoorn

Jan_Hogendoorn

• Lid sinds 24 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 17:17

Ik heb inmiddels alle andere topics door gespit en vind nog nergens de oplossing.
De melding komt vaker voor maar altijd met andere oorzaak en verschillende oplossingen.

Bewerkt (24 juni 2011 17:17)
tjilitjap

tjilitjap

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 4703
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 17:28

Heb wel vaker gehoord over een fc-ende process.acore(contacts) bij verbinding in de auto met bepaalde merken parrots of autoradio's.

Zolang het verder werkt en je dus wel bluetooth verbinding kunt maken, zou ik er niet meer zitten. Dan maar geen contacts en maar ff handmatig…

Toch succes en als je echt ff diep gaat spitten, vind je misschien wel een hoe en waarom. Een oplossing betwijfel ik.
Of misschien dat een firmware update van de parrot of autoradio helpt…

Bewerkt (24 juni 2011 17:28)
Jan_Hogendoorn

Jan_Hogendoorn

• Lid sinds 24 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 17:32

tjilitjap;184023
Heb wel vaker gehoord over een fc-ende process.acore(contacts) bij verbinding in de auto met bepaalde merken parrots of autoradio's.

Zolang het verder werkt en je dus wel bluetooth verbinding kunt maken, zou ik er niet meer zitten. Dan maar geen contacts en maar ff handmatig…

Toch succes en als je echt ff diep gaat spitten, vind je misschien wel een hoe en waarom. Een oplossing betwijfel ik.
Of misschien dat een firmware update van de parrot of autoradio helpt…

Het Probleem met de auto heb ik inmiddels al opgelost, die sync. nu alle contacten uit mijn SGS, maar als ik uit de auto ben en gewoon in de SGS naar mijn contacten wil dan krijg ik dus deze melding.
Hij is gekomen nadat ik de contacten had geëxporteert en weer geïmporteerd van SD card weer terug naar telefoon

Bewerkt (24 juni 2011 17:32)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 17:40

Heb je geen backup van je contacten in Gmail staan?

Bewerkt (24 juni 2011 17:40)
Jan_Hogendoorn

Jan_Hogendoorn

• Lid sinds 24 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 17:44

IK heb de backup op de SD card en in Outlook staan, outlook synchroniseert. automatisch met SGS ook de mail ( PushMail)
de contacten staan ook wel in de SGS maar ik kan de contacten button niet gebruiken… als ik daar op klik ( inde onderste Balk) dan krijg iki de melding.
Kan dan ook niet opnieuw Imoprteren volgens mij.

Gmail gebruik ik verder niet

Bewerkt (24 juni 2011 17:44)
Jan_Hogendoorn

Jan_Hogendoorn

• Lid sinds 24 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 27 juni 2011
  • 09:59

Dus dan toch maar terug naar Fabrieks instellingen????

Bewerkt (27 juni 2011 09:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren