Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jefkeuh

Jefkeuh

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 13:15

Hallo iedereen,

SOLVED : Ik had op een of ander forum dit gevonden:

Download the program (it's free) Load Monitor. Install it. Under its preferences check the following on… Add Notification, Only notify high load, Auto start, and most importantly Wake Lock. Maybe the Screen setting that I gave you before wasn't the solution, but these two were the changes that I made four days ago and my phone hasn't turned off at all. Hope this helps..

Dus gewoon Load Monitor installeren notificatie maken
Only notify high load, Auto start, and most importantly Wake Lock.
Probleem opgelost <o/
Iedereen bedankt voor de hulp

Ik heb gegoogled naar mijn probleem maar geen van de oplossingen werken.

Mijn probleem: Ik heb een Galaxy S die elke keer als hij een paar minuten op stand by staat(lock screen) vastloopt (na een tijdje probeert hij opnieuw op te starten maar dit duurt een eeuwigheid dan).
Batterij eruit en erin en hij start terug normaal op.

Specs:
Firmwareversie : 2.3.4
Basebandversie : I9000XXJVP
Buildnummer : Gingerreal V6.1

Wat heb ik reeds geprobeerd na googlen:
Format SD card
Format Cache
Fabrieksinstellingen
Automatische helderheid afzetten(helderheid hoger als 50% ingesteld)
Andere ROM geinstalleerd
Andere kernel
Taskkiller
Geen apps installerren
Wifi uit laten staan

Dus daar zit ik nu ongeveer…
Iemand nog voorstellen wat ik zou kunnen doen om dit probleem te verhelpen?
Zolang mijn SGS nie in standby gaat voor langer als +-5min is er geen probleem.

Dus als iemand mij kan helpen zou ik heel dankbaar zijn want ik krijg er echt stress van.

update……
nog geprobeerd:
herstelrom froyo JPU
Processor snelheid veranderen CPUset
No Lock(zonder lockscreen) gaat goed totdat beeld zwart word(weer standby)

update 2…..
nog geprobeerd:
Andere versie FM-Radio

Een oplossing maar alles behalve een batterijvriendelijke oplossing,
Media volume op 0
muziek spelen op loop
geen Sleep Of Death's meer ^^

Ok niet de beste manier, dus moest iemand nog voorstellen hebben.
Ze zijn nog altijd welkom.

Bewerkt (22 juni 2011 13:15)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2011
  • 13:29

Gebruik je een lockscreen app? Dan kan die bv de boosdoener zijn.
En als je een andere lockscreen gebruikt?

Maar als je zegt dat je al geen apps installeert na de flash, kan een lockscreen app het ook niet zijn.
Ik vrees dat je alles zoal een beetje geprobeerd hebt…

Misschien nog eens proberen de herstelrom froyo JPU te flashen.
de link: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8866-rom-kernel-herstelrom-jm2-2-1-a.html

En anders vrees ik dat er hardwarematigs iets niet meer in de haak zit.

Bewerkt (22 juni 2011 13:29)
Jefkeuh

Jefkeuh

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 13:52

Pffff zelfs dan reset hij na enige tijd in lockscreen…

Zolang hij niet naar lockscreen gaat kan hij blijven liggen of kan ik erop doen wat ik wil zonder problemen. Maar eens meerdere minuten in lockscreen sluit hij zichzelf weer af.

Als het probleem hardwarematig was zou hij dan niet ook moeten afsluiten zonder de lockscreen?

Bewerkt (23 juni 2011 13:52)
JK1980

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 23 juni 2011
  • 16:48

Dit klinkt als een probleem met de idle speed v.d. processor. Zodra je toestel in slaapstand gaat, gaat de processorsnelheid omlaag. Waarschijnlijk zal bij jou de boel zodanig in de war zijn, dat zodra je lockt hij uitschakelt.

Heb je ooit iets met overclocken of undervolten geprobeerd op je toestel ? Want het kan of software-matig zijn, dus te lage of verkeerde waardes in je systeem, of je processor is gewoon defect.

Ik zou eens de herstel rom JPU die je in de Belangrijke Topics kunt vinden, flashen, en dan kijken of het probleem verholpen is. Als het probleem blijft ben ik toch bang dat je toestel defect is.

Bewerkt (23 juni 2011 16:48)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2803
  • Reputatie 60
  • 23 juni 2011
  • 17:11

gebeurd dit ook als je een andere lockscreen gebruikt ? ik weet wel van een lockscreen waar een bug in zat/zit waarbij je in een menu moest selecteren dat de lockscreen als je op de functie sms klikte ook daadwerkelijk naar de sms optie ging , die optie moe(s)t je zelf handmatig instellen omdat anders het menu niet weet wat hij moet doen als je daarop klikt en dan in de war raakt en daarom reboot .

mischien een stock wipe rom flashen met odin ( maak voor dat wel een back up van je EFS en andere belangrijker info ) anders zou ik het ook niet weten .

Bewerkt (23 juni 2011 17:11)
JK1980

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 23 juni 2011
  • 17:13

DaveDH;183430
gebeurd dit ook als je een andere lockscreen gebruikt ? ik weet wel van een lockscreen waar een bug in zat/zit waarbij je in een menu moest selecteren dat de lockscreen als je op de functie sms klikte ook daadwerkelijk naar de sms optie ging , die optie moe(s)t je zelf handmatig instellen omdat anders het menu niet weet wat hij moet doen als je daarop klikt en dan in de war raakt en daarom reboot .

mischien een stock wipe rom flashen met odin ( maak voor dat wel een back up van je EFS en andere belangrijker info ) anders zou ik het ook niet weten .

Jij bent wakker. Daar had ik ff niet meer aan gedacht, maar dat was idd bij 1 v.d. lockscreens. Volgens mij met die van MIUI.

Bewerkt (23 juni 2011 17:13)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

Jefkeuh

Jefkeuh

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 08:51

Nu ik erover nadenk, het is de eerste keer gebeurd toen ik met een niet standaard kabel mijn gsm heb opgeladen.
Ik heb zo een noodlader gekocht voor een festival en had mijn kabel niet bij thuis en had dat toeselletje liggen.
Maar ik dacht van kga mijn toestelletje niet gebruiken om men gsm op te laden maar de stroomkabel die dient om het toestel op te laden via een connector(meegeleverd want zelfde kabel zowel gebruik voor opladen noodlader als voor noodlader-Galaxy S).
DigitalsOnline - samsung i9000 galaxy s variotek vt-pp-320 mobile power pack 18,5 wh (5000 mah) black
Dit is het toestel.
Kan dit een oorzaak zijn?

@DaveDH : Lockscreen ligt het niet aan want heb de app NO Lock geprobeert waardoor er geen lockscreen meer is en na x tijd zwart schem weer die restart(als hij al helemaal restart-soms gaat hij ook naar bootloop).

Bewerkt (24 juni 2011 08:51)
Jefkeuh

Jefkeuh

• Lid sinds 22 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 12:04

Even erbij vermelden dat hij wel geen probleem geeft in locksreen als de oplade is aangesloten…
Ik ben aan het denken om hem gewoon binnen te brengen als werkende galaxy s(hij start op en je kan doen wat je wil) voor 166&#8364; en een Galaxy sII te kopen. Ben de miserie moe
(wel ff erbij vermelden dat deze Galaxy S uit Dubai komt en GRATIS was bij een Samsung 3D TV)

Iedereen alvast bedankt voor jullie hulp ^^

Bewerkt (24 juni 2011 12:04)
Jan-crbz

Jan-crbz

• Lid sinds 07 augustus 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 7 augustus 2011
  • 18:00

Ik heb mij in Juni 2011 de Galaxy S2 GT-I9100 aangekocht bij Krëfel. Het toestel vertoont helaas dezelfde problemen als hoger beschreven door JEFKEUH. (= ongevraagd heropstarten). De voorstellen van Samsung Customer Care om voor een soft- en hard-reset en later hun firmware upgrade (Upgrade firmware 2.0.2.11071_128_2) hebben het probleem niet opgelost. Ook de zaken die JEFKEUH geprobeerd heeft heb ik uitgevoerd, tot zelfs de installatie van “load monitor”, maar zonder resultaat. Ik ben nu zoverre ten einde raad dat ik zinnens ben om het apparaat via de leverancier terug naar de fabrikant te sturen. Misschien heeft iemand nog in extremis een ander voorstel? Alvast bedankt. Toch één positief ding, dank zij de problemen aan de samsung heb ik de interessante site ‘Androidworld’ ontdekt.

Bewerkt (7 augustus 2011 18:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren