Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 13:37

Hee maar even een inhoudelijke vraag he, is het al bekend wat er nou anders gaat zijn aan deze Galnet uitvoering ten opzichte van de gewone of xda miui rom?

Bewerkt (23 juni 2011 13:37)
HaTe

HaTe

• Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 969
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 13:59

Zal ik dan al maar vast topics maken voor de 4 andere MIUI roms?

Bewerkt (23 juni 2011 13:59)
lejur

lejur

• Lid sinds 25 december 2010
  • Berichten 460
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2011
  • 16:02

HaTe;183333
Zal ik dan al maar vast topics maken voor de 4 andere MIUI roms?

Oke die is lullig :p

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (23 juni 2011 16:02)
Furki70

Furki70

• Lid sinds 19 januari 2011
  • Berichten 452
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 00:35

Wat hier anders aan is, hier zijn alle fixes erin gezet die hij normaal niet kan zetten, tv out(nog net niet) 720 p camera:
WIFI
Data
Bluetooth
Sensors (Proximity, Magnetic, Light, Accelerometer)
Internal and External SD Cards
Sound (Headsets, Bluetooth, Phone Speakers)
Camera Front & Back
USB and WIFI Tethering
RIL 2g/3g
Volume + Home Keys
720p Recording
Official Android Market
Search Function
PC Sync
Full Divx Support via Third Party Players
…and Loads More

bij de andere versie kan hij het niet zetten, want duurt te lang en er komt elke vrijdag een nieuw update, dus nu maakt hij er 1 met alle fixes erin, zelfs batterij is hier goed geworden(zei hij dan).

Bewerkt (24 juni 2011 00:35)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 07:35

Welke fixes???

Tis gewoon een enhanced theme

Bewerkt (24 juni 2011 07:35)
Furki70

Furki70

• Berichten 452
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 09:40

Nieuw bril nodig ofso? marjha.

ik doe dit alleen voor jullie om jullie ook om op de hoogte te houden! van mij mag er best een slotje erop en hou ik het voor me zelf. ik heb er ook zelf geen zin om alles te vertalen en hierop te zetten??? ik doe dit voor de mensen die niet zo vaak op xda komen en de mensen die niet goed engels kunnen :S. zo te zien mogen alleen de grote mensen helpen en derest die het doen zijn tog noob voor jullie. helpen is ook laatste tijd verboden… van mij mag er slotje op, je mag hem verwijdere. ik doe hem tog niet voor me eigen best wil, er zijn ook mensen die het wel willen. julliee mogen die manual zelf lezen als je iets niet snap ofso pm me. ben het nu al zat, want ik weet als het nu al zo is…
als er slotje op komt, vraag me gwn uitleg ofso van wat je niet snapt, ik help je wel ermee. zelfde bij tjap ook gebeurt, ze konden er niet tegen dat een Nederlander gwn zijn eigen rom maakt naar eigen smaak etc. als jullie zo door gaan komen helemaal geen rom's meer van het nederlandse bodem. ik heb er nog zin in ligt eraan

P.S. Volgens Fcck:

Zolang het niet een overvloed aan ROM/KERNEL/CUSTOM topic list word in het SGS gedeelte vind ik het allemaal best!Want daar stoor ik mij zo heel af en toe wel aan!alle eerste 10 post beginnen soms met ROM/KERNEL/CUSTOM/THEME oid! Maarja laat lekker gaan dit topic!
vond ik ook dus had ook een tip voor aw makers. maak nou eens paar mappen zoals: Rom's Kernel's Thme's Overig.

Bewerkt (24 juni 2011 09:40)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 10:20

Furki70;183815
Nieuw bril nodig ofso? marjha.

zelfde bij tjap ook gebeurt, ze konden er niet tegen dat een Nederlander gwn zijn eigen rom maakt naar eigen smaak etc. als jullie zo door gaan komen helemaal geen rom's meer van het nederlandse bodem. ik heb er nog zin in ligt eraan

nieuwe bril nodig?

de fixes die jij aangeeft zijn toch gewoon fixes die uitgevoerd zijn in CM7 en niet puur voor MIUI / Galnet MIUI of iets dergelijks.

het hele punt, wat Hate 2 paginas geleden al heeft gemaakt is dat het in principe toch gewoon thuishoort in het al bestaande MIUI topic en niet perse een nieuw topic hoeft te hebben. Je krijgt gewoon een overflow in het Galaxy S forum van nieuwe rom part 423.

Androidworld is een prima plek om mensen te helpen met hun vragen en naar mijn medeweten wordt er ook actief geholpen om iedereen op weg te helpen maar dat wil toch niet betekenen dat AW een copy paste moet zijn van het xda forum?

btw dit heeft al HELEMAAL niks te maken met het feit dat er nu negatief wordt gepraat over mensen die een rom van nederlandse bodem maken, dit slaat kant nog wal. Nu insinueer je zelfs dat jij de maker bent van MIUI Galnet terwijl je gewoon een vertaling maakt van het MIUI topic op xda..

Bewerkt (24 juni 2011 10:20)
Furki70

Furki70

• Berichten 452
  • Reputatie 0
  • 24 juni 2011
  • 11:13

Er staat niks voor niks GALNET??? en daar achter miui.. het is een miui rom met de dingen die GALNET erbij heeft gezet. negatief? dacht het wel als ik na je bericht kijk, dat je alleen maar ant tegen me gebruikt en niet eens iets positiefs over mij zegt of het te ondersteunen. je hebt gelijk moet niet precies hetzelfde te zijn. maar omdat de MCG veel problemen heeft zet ik hem als een nieuw rom waarmee alles wel werkt. en de topic van de miui die door leusi is gestart, word maar om de maand geupdate soms niet eens? zo te zien verspil ik mijn tijd voor julliee omdat ik alleen maar tegen word gehouden. ik wil graag helpen, maar hou niet van dit soort dingen. sluit het topic of verwijder hem, mensen mogen mij of andere gwn een pm sturen om eventueel te helpen.

p.s. niet verdergaan hou niet van gezeur.

Bewerkt (24 juni 2011 11:13)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren