Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Peterr

Peterr

• Lid sinds 07 januari 2011
  • Berichten 153
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 20:15

Hallo,

Nadat ik GB 2.3.3 heb geflasht gaat me batterij supersnel leeg. Ik heb al eerder naar andere topic's gekeken. Daar stond een paar tips, zoals het stoppen van software-update. Nou dat heb ik gedaan (handmatig en zelfs via een app die daar bij stond). Dat is dan ook gelukt. Ook weet ik van me zelf dat als ik aut sync uitschakel mijn batterijen ook een stuk langer mee gaan. Heb ik ook al gedaan. Heb er ook task killers op. Ik heb ook een factory reset gedaan. Wifi staat uit. Gps staat uit.

Maar natuurlijk is er een maar: Me batterijen gaan noch steeds supersnel leeg.
Android system is gewoon boven de 50% !!

Ik merk wel dat als ik mijn 3g uitschakel, het levensduur van me tel veel beter is. En dan daalt android system ook.

PLS !! iemand nog tips ?

Bewerkt (19 juni 2011 20:15)
Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 21:35

heb je een factory reset gedaan na de update?
anders moet je de mod van redmaner is flashen dat doet ook wonderen

Bewerkt (19 juni 2011 21:35)
Peterr

Peterr

• Berichten 153
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 23:14

In me 1ste berichtje had ik vermeld dat ik een reset heb gedaan. Maar ik had net mijn 3g off gezet daarna weer on, daarna aangesloten aan mijn pc zodat die een beetje kon laden en noch kon pingen. Toen ik hem unplugde ging mijn batterij opeens veel langer mee :S . Hij doet 't nou zeer goed. Had ook eerder gelezen dat ik hem een paar keer helemaal leeg moest laten lopen en daarna weer laden. Nou dat hielp dus idd ook echt. Hij is nu onderhand wel weer leeg. Ik ga hem weer een nachtje laden. Kijken of die morgen noch zo goed werkt. Ik laat het weten als het zo is.

PS. Wat is de link van de mod van redmaner?

Bewerkt (19 juni 2011 23:14)
Jetforcer

Jetforcer

• Lid sinds 16 februari 2011
  • Berichten 69
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 23:34

Heb ik ook gehad, en ik dacht dit opgelost te hebben met de JUPA tweak..
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/15215-jupa-tweak-voor-gingerbread.html

Bewerkt (19 juni 2011 23:34)
Peterr

Peterr

• Berichten 153
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2011
  • 17:55

Ik had gezegt dat ik vandaag zou vertellen hoe het met mijn levensduur van m'n batterijen gaan.

Goed nieuws: Mijn batterijen gaan opeens echt zeer goed mee. Kheb ‘m om 7 uur unplugd (heel de nacht geladen). Ik gebruik vaak whatsapp, BeejiveIM staat heel de dag aan, wat videos bekeken, surfen op ’t web en wat foto's gemaakt. Nou ik zit nog steeds op 73%.
Goed genoeg voor mij.

Dus voor de mensen die ook in 't begin last hebben van dit probleem; Laad je telefoon paar dagen helemaal leeg lopen en laadt je telefoon dan een nachtje op! Het fixt vanzelf!

Bewerkt (20 juni 2011 17:55)
Micha_Stultiens

Micha_Stultiens

• Lid sinds 26 oktober 2010
  • Berichten 80
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2011
  • 19:00

Had ik ook de eerste keer na de updateIk merk wel heel goed dat de batterij het veel langer doet met 2.3.3 dan met 2.2.1.

Bewerkt (20 juni 2011 19:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren