Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Lord_Zedd

Lord_Zedd

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2011
  • 23:50

Hallo,

Ik zit met een raar probleem. Mijn contacten zijn allemaal van mijn google account. Heb de officiële Facebook applicatie en ook mijn facebook account is aangesloten.

Al mijn contacten van Google zijn ook verbonden met mijn facebook account. Dus Jantje Klaas zit in mijn google account en jantje klaas zit ook op mijn facebook account. De accounts zijn gekoppeld op mijn gsm. Dan krijg je het logo van Google en normaal ook van facebook.

Nu komt het gekke gedeelte. Na mijn update naar Gingerbread,laat hij niet meer bij mijn contacten de recente activiteiten zien. Hij laat ook niet dat kleine facebook logo zien maar zegt dat het een onbekende applicatie is. Echter haalt hij wel de juiste foto's op. Synchroniseren hielp niet, wissen van de accounts en opnieuw hielp ook niet.

Heb totaal geen idee hoe ik zoiets moet oplossen. Heeft iemand een idee of dit al eens meegemaakt?

Bewerkt (17 juni 2011 23:50)
dherre65

dherre65

• Lid sinds 23 april 2013
  • Berichten 1480
  • Reputatie 0
  • 17 juni 2011
  • 23:52

Heb je al geprobeerd om je facebook app opnieuw te installeren?

Bewerkt (17 juni 2011 23:52)
Lord_Zedd

Lord_Zedd

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2011
  • 20:42

Het heeft helemaal niets met de facebook app te maken maar met Android waarmee je accounts kunt koppelen. Hij herkent de facebook account niet correct.

Bewerkt (20 juni 2011 20:42)
Lord_Zedd

Lord_Zedd

• Berichten 43
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2011
  • 14:59

Ben er achtergekomen gisteren. Samsung Galaxy S heeft een eigen applicatie bij de accounts! Ik had dat van Facebook zelf gebruikt waardoor de gsm het niet te goei herkende. Dus je moet echt kijken naar het juiste Facebook icoontje. Hetgene dat het meeste blauw helder is. Niet dat mat blauwe kleur.

Bewerkt (23 juli 2011 14:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren