Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Magsel

Magsel

• Lid sinds 05 november 2010
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2011
  • 13:52

Hoi,

Zojuist m'n SGS I via Kies succesvol geupdate naar Gingerbread.
Het rooten heb ik succesvol met de handleiding van Lord Zedd http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken-6.html#post119674 gedaan, vanaf het kopje Speedmod kernel.

De SGS is helaas nog net zo traag als gisteren, maar het is wel fijn dat alle apps, contacts er nog staan.
Maar wss doe ik morgen wel een factory reset m.b.v. http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken-6.html#post119674.

En kids….. vergeet geen backup via Kies en een app (zoals Titanium (wel eerst je toestel rooten)) van je zooi op je SGS te maken :D

Bewerkt (14 juni 2011 13:52)
Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 14 juni 2011
  • 13:59

Het is aangeraden om voor het flashen alles te wipen. Dus factory reset, wipe cache partition en wipe dalvik cache (die is volgens mij niet per se nodig maar ik wipe gewoon alles). Daarna updaten en na het updaten weer een factory reset voor de zekerheid. Ik formatteer ook altijd mijn interne sd om echt helemaal schoon te beginnen.

Daarna hoort je telefoon echt wel snel te zijn… Heb gisteren de sgs van mijn broer geflashed en die is nu een heel stuk sneller met 2.3.3 icm speedmod k15h t8

Bewerkt (14 juni 2011 13:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren