Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 313
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 17:34

Wellicht heb je weinig aan mijn antwoord GuusjeD, maar ik wil je wel graag uitleggen hoe ik mijn muziek op de SGS heb gezet.
Bij mij werkt het als een tierelier.

In de hoofdstructuur van mappen heb ik eentje gemaakt met de naam ‘muziek’.
In die map heb ik afzonderlijke mappen per artiest aangemaakt.
Verreweg de meeste songs heb ik vanaf mijn systeem op het micro-sd kaartje gezet en die in de SGS gestopt.
Van daar alles gekopieerd naar de gewenste mappen.
Onlangs had ik een handjevol songs toe te voegen, die verstuurde ik vanaf mijn systeem via bluetooth.
Op de SGS komen die in de hoofdstructuur binnen in de map ‘bluetooth’.
Van daar dmv ‘verplaatsen’ (song selecteren door 1 sec aangeraakt te houden) naar de gewenste map.

Probeer dit eens en laat ff horen hoe de uitkomst dan is.
Hoe meer je post, hoe sneller er een oplossing komt.
Suc6

Bewerkt (18 juni 2011 17:34)
GuusjeD

GuusjeD

• Lid sinds 13 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 18:01

@Edjeladetje: dit gaat voor mij niet lukken. Ik kan mijn sd kaart niet in mijn computer doen + ik heb geen bluetooth op mijn computer, maar bedankt voor de tip.

Gisteren kon ik trouwens muziek luisteren op mijn SGS, niet alleen via de PowerAmp, maar zelfs (!) via de normale mp3 speler….
Maarrrr, je raadt het al, vandaag weer niet! ‘wordt niet ondersteund’ Grr.
Dus weer geen ringtone, geen alarm…geen youtube filmpjes en nu zelfs GEEN VIDEO kunnen maken!!!

Hoe kan dit toch allemaal??

Bewerkt (18 juni 2011 18:01)
GuusjeD

GuusjeD

• Lid sinds 13 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 20:55

Ik heb mijn telefoon uit en weer aangezet. Nu doet alles het weer..?..

Ik had al Titanium Backup erop gezet, zodat ik een factory reset kon doen. Maar dan moet je kennelijk ook eerst rooten. Ik weet niet wat het is en ook met de uitleg op het forum kom ik er niet uit. Waarom moet het allemaal zo ingewikkeld zijn!?

Maar nu lijkt het weer (even) te werken.

Bewerkt (18 juni 2011 20:55)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 23:16

T is raar dat je standaard mp3-speler het niet doet, maar als het wel allemaal werkt met poweramp, dan zou je je daar bij neer kunnen leggen. Anders kan je langs een Samsung servicepunt gaan en het probleem voorleggen.
Voor het maken van backups kan je even kijken in mijn handtekening, bij Belangrijke topics. Daar staat een link naar informatie over de factory reset en hoe je ook zonder root backups kunt maken.
Een goed alternatief voor de creditcard is dit: https://www.3vcash.nl/

Bewerkt (18 juni 2011 23:16)
Edjekadetje

Edjekadetje

• Lid sinds 11 januari 2011
  • Berichten 313
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 20:19

GuusjeD, wat gebeurd er als je bestaande muziek in een mapje Geluid (in de hoofddirectory) zet en die dan opent met de standaard mp3-speler?
Indien je mp3-speler het dan maar af en toe afspeelt, dan is duidelijk je software van slag en zou die opnieuw erop gezet moeten worden.
Wellicht is een upgrade naar 2.2.1 een oplossing? Dat heb ik onlangs ook gedaan en merkte gelijk dat mijn SGS sneller werd en er sommige zaken aangepast waren. Kijk hiervoor zoals GalaxyJet zegt, in haar handtekening want daar vind je alle informatie.

Overigens zijn er voor de micro-sd kaartjes eenvoudige adapter sd-kaartjes waarmee je heb zó in je systeem stopt.

Bewerkt (19 juni 2011 20:19)
Casa

Casa

• Lid sinds 14 december 2010
  • Berichten 102
  • Reputatie 0
  • 20 juni 2011
  • 01:28

Inmiddels zou het toch wel duidelijk moeten zijn dat de manier waarop de bestanden op de telefoon worden gezet, de locatie van de bestanden en de afspeel software er niet toe doen. Nee, het probleem is dat alle audio en video bestanden het na verloop van tijd niet meer doen en dat tot nu toe alleen een herstart (tijdelijk) helpt.

Wellicht helpt een firmware update, maar dan weten we nog niet wat er nou aan de hand is…

Overigens, mocht ik in de komende dagen ook weer tegen het probleem aanlopen, dan weten we dat zelfs een firmware update niet helpt. De laatste dagen heb ik geen muziek geluisterd, maar dat ga ik vanaf morgen weer doen…

Bewerkt (20 juni 2011 01:28)
GuusjeD

GuusjeD

• Lid sinds 13 juni 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 08:13

@casa dat klopt ja. Want mijn youtube (die er standaard op zit) doet het ook de ene keer wel en de andere keer niet. Dat heeft niks te maken met hoe IK iets erop zet maar puur met het niet af kunnen spelen van media. Dus inderdaad een software issue…denk ik dan.

Trouwens Kies heb ik van mn computer gegooid. Het is een rotsysteem + mijn computer werd er retetraag van.

Maar ik geloof dat het een veel gelezeb topic is dus hopelijk komt er een oplossing en dan vooral als ook bekend is wat het probleem nu was. Ik vind het zo frustrerend als je dat niet weet. Haha.

Bewerkt (21 juni 2011 08:13)
AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 08:15

Ik zou zeggen…update je toestel naar een van de vele custom roms.
Persoonlijk heb ik nooit in geen enkele situatie last gehad van muziek of video dat niet wilde werken.
Dus ik ben er 99% van overtuigt dat als je een andere roms flashed dat je problemen tot het verleden gaan behoren.

Bewerkt (21 juni 2011 08:15)

Samsung Galaxy S8+

galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 21 juni 2011
  • 08:59

Dat is ook een goede oplossing AVS, maar het blijft idd vreemd dat je je dure toestel moet rooten om fatsoenlijk muziek te kunnen luisteren met je SGS. Deze klacht komt nl heel veel voor en ik vraag me af of Samsung er van op de hoogte is. Vandaar mijn sugestie om hiermee naar een Samsung servicepunt te gaan.

Bewerkt (21 juni 2011 08:59)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren