Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2011
  • 10:23

mefrank;173057
de headphone jack lijkt me want zonder oordopjes is het geluid wel gewoon goed

Hoe weet je dat je dan wel beide kanalen hoort….. de speaker van de telefoon is zo mono als het maar zijn kan.

Bewerkt (9 juni 2011 10:23)
frank1964

frank1964

• Lid sinds 27 april 2010
  • Berichten 859
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2011
  • 10:25

mefrank;174773
ok ben er nu dus achter dat het connectorpinnetje aan de rechterkant(kant die het niet doet) helemaal naar binnen is gedrukt.
kan ik em zelf loshalen en proberen dit te maken(zit geen garantie meer op), of weet iemand waar ik het onderdeel kan bestellen?

Moet je niet zelf proberen te doen, SMD soldeertechniek is iets wat zelfs voor ervaren techneuten heel lastig is. Voor je het weet soldeer je alle componenten aan elkaar en ben je veel verder van huis.

Bewerkt (9 juni 2011 10:25)
mefrank

mefrank

• Lid sinds 22 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2011
  • 11:19

ik ga ook niet solderen hoor
zat meer te denken aan dit Samsung i9000 Galaxy S Earpiece + Sensor Flexkabel GH59-09430A - Androidworld
dat kun je er zelf wel inzetten en ben redelijk handig met dergelijke dingen(loop stage bij reperatiedienst)

Bewerkt (9 juni 2011 11:19)
embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 9 juni 2011
  • 11:51

De SGS kwam met 2 jaar garantie, maar je geeft aan dat die verlopen is. Maar als je stage loopt bij een reparatiedienst kun je toch met een collega de zaak fixen ?? Als je het toestel open hebt liggen kun je ook nog evt. de GPS component verbeteren. Jij zult je toestel dan toch geen weken kwijt zijn, zoals je eerder aangeeft.

EDIT: Ik ga er van uit dat je stageadres electronica repareert.

Bewerkt (9 juni 2011 11:51)
mefrank

mefrank

• Lid sinds 22 april 2010
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2011
  • 23:42

ja maar het zijn voornamelijk laptops
en ik heb ff nagevraagd en er zou idd nog gewoon garantie op moeten zitten.
niet van de winkel want khem em toen een x via marktplaats gekocht maar bij de phonehouse zeiden ze dat je 2 jaar fabrieksgarantie hebt ongeacht of je de bon nog hebt(serienummer)

Bewerkt (9 juni 2011 23:42)
esther.lisanne

esther.lisanne

• Lid sinds 29 januari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2018
  • 16:25

Ik heb ook een probleem. Ik heb een samsung galaxy J5 2016 en als ik er oordoopjes in plug dan gaat hij helemaal raar doen. Het kraakt, de muziek hoor je niet door de oordopjes maar gewoon als je geen oordopjes er in hebt, mijn telefoon loopt vast waarna hij uit zichzelf opnieuw opstart.

Ik heb hier al lange tijd last van, ik dacht eerst dat het aan de oordopjes lag, maar ik heb inmiddels wel een stuk of 10 geprobeerd en het wordt niet beter. Ik dacht ook dat het eerst beter zou zijn want hij is net een paar dagen geleden geupdated, eerst leek het probleem te zijn opgelost maar het is weer terug.

Kan iemand mij helpen of vertellen wat ik moet doen? Want ik weet het echt niet meer en mijn ouders weten het ook niet

Alvast bedankt

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren