Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

JK1980

JK1980

• Lid sinds 02 oktober 2010
  • Berichten 1645
  • Reputatie 10
  • 2 juni 2011
  • 13:29

Ik denk dat de enige mogelijkheid om die backup te openen is iemand met een SGS te zoeken, daar die backup terug opzetten, en dan alles op een andere manier backuppen.

Je contacten kun je dan via het menu backuppen naar sd. SMS via SMS backup & restore uit de market.

Bewerkt (2 juni 2011 13:29)

Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3

Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2170
  • Reputatie 250
  • 2 juni 2011
  • 13:44

jeroend85;171490
Goeiedag,

Ik heb een probleempje en hoop hier hulp te vinden.
Ik had een Samsung Galaxy en deze is stuk gegaan. Omdat de telefoon niet meer werkte heb ik een nieuw toestel gekregen van de verzekering; De LG 2x. Nu zou ik graag de backup die ik gemaakt heb met kies openen en op mijn LG zetten. Weet iemand de truck om SBU bestanden te lezen of de backup te openen gemaakt met kies.

Groeten, Jeroen

Beste Jeroen, ik begrijp je SBU bestanden niet zo goed. Bij mij zijn mijn opgeslagen bestanden (contacten) spb bestanden. Ik gebruik Kies bijna nooit meer, want gebruik iSync (Macintosh) en daarmee kun je continu je (contact) bestanden synchroniseren met je computer. Maar goed. Als je ook .spb bestanden hebt (kijk even op je computer documenten->Samsung-> Kies->PIMS->contacten-> …. .spb) dan kun je ze ‘leesbaar’ maken en opnieuw gebruiken met de app SPB Migration Tool uit de Android Market. Deze kost wel 7 euro en is helaas niet 3x of een week voor niets te gebruiken.

Wat ik standaard doe op mijn SGS is een visite kaartje maken van mijn contacten (heb ik nodig om die ook naar mijn auto telefoon over te zetten). Dat is een .vcf file en die kun je makkelijk kopieëren naar andere bestanden en ook weer gebruiken in een andere telefoon. Hier heb je nu waarschijnlijk niets aan.

Een andere mogelijkheid is (heb ik zelf nog nooit geprobeerd) is je contactenbestand van je computer over te zetten op je SD kaart van je telefoon. Van hieruit zou je dit bestand kunnen importeren in je contactlijst van je telefoon zelf. Bij de SGS is dit een mogelijkheid (in het menu van contacten) , maar van de LG weet ik dat niet, want die heb ik zelf nog nooit gehad.

In ieder geval succes.

Makker

Bewerkt (2 juni 2011 13:44)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 13:53

Makker;171995
Een andere mogelijkheid is (heb ik zelf nog nooit geprobeerd) is je contactenbestand van je computer over te zetten op je SD kaart van je telefoon. Van hieruit zou je dit bestand kunnen importeren in je contactlijst van je telefoon zelf. Bij de SGS is dit een mogelijkheid (in het menu van contacten)

Gaat niet. De app contacten heeft helaas enkel de mogelijkheid om vcf files te importeren…en geen spb.

Dus ofwel via spb migration tool dus of via andere sgs.

Bewerkt (2 juni 2011 13:53)
flyerman

flyerman

• Lid sinds 15 januari 2011
  • Berichten 263
  • Reputatie 0
  • 2 juni 2011
  • 14:41

Nog ff. Ik heb wat LG telefoons gehad. Allemaal rommel, Zeker de accu's

Bewerkt (2 juni 2011 14:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren