Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

embryo1

embryo1

• Lid sinds 11 december 2010
  • Berichten 769
  • Reputatie 20
  • 31 mei 2011
  • 23:46

Dieter_Samsung;171164
Dit is de info dat ik krijg als ik mijn PDA code check (I9000XWJVH), dus geen België.
Awel gewoon verbinding via Proximus (hun app). Dat je wilt connecteren en ‘toestaan’ doet, maar gewoon icoontje doorstreept blijft.
Had het ervoor (ineens sinds enkele dagen), had op gsm van m'n vriendin geprobeerd en daar lukte het wel. Nu nog steeds niet op de Galaxy S :s
De code check kan wel juist zijn, maar je moet *#1234# in toetsen en kijken wat je bij CSC krijgt. Ook kun je in Kies zien of de productcode (PRO) juist is/ of is gebleven. Heb je wel een factory reset gedaan ??? Ik ken de app. van Proximus niet en weet ook niet, waar die belangrijk of handig voor is ??

Bewerkt (31 mei 2011 23:46)
GiantKiller

GiantKiller

• Lid sinds 26 november 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2011
  • 23:47

En welke kernel kan je gebruiken om hem te rooten ?

Bewerkt (31 mei 2011 23:47)
Dieter_Samsung

Dieter_Samsung

• Lid sinds 25 februari 2011
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2011
  • 23:56

ah ja, daar staat ie wel PROJV3… Heb een factory reset gedaan ja. Maar nog steeds niets opgelost blijkbaar
Krijg nog steeds geen verbinding. Echt raar. Zal er morgen eens mee naar de winkel gaan, heb nu toch de Belgische software er weer op staan.
Bedankt man voor alle info!

Bewerkt (31 mei 2011 23:56)
GiantKiller

GiantKiller

• Lid sinds 26 november 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2011
  • 09:37

Alvorens deze te flashen, wil ik eerst zeker zijn dat de gb bootloaders erbij zitten. Hoe kan ik dit controleren ? Of moet ik eerst een versie met bootloaders flashen, daarna de PRO versie ?
Graag had ik geweten welke kernel ik moet flashen voor root en cwm te krijgen. Want zonder root kan ik mijn toepassingen niet terugzetten (Titanium Backup)

Bewerkt (1 juni 2011 09:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren