Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

marlonvdw

marlonvdw

  • Lid sinds 29 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #1
  • 29 mei 2011
  • 22:27

Hallo lezers,

Ik heb sinds 2 weken een samsung galaxy S. Het is een geweldige telefoon en ik kan niet meer zonder. Echter gebeurde er iets vreemds deze morgen. Zonder enige aanleiding, werkte opeens al mijn applicaties (facebook, twitter, whatsapp, opera etc.) niet meer. Zodra de app gestart was kreeg ik een melding dat de toepassing niet werkte en moest ik deze geforceerd sluiten. Ook waren al mijn SIM contacten uit mijn lijst verdwenen.

Dit is op zichzelf niet zo'n groot probleem, want ik kan alles verwijderen en dan opnieuw downloaden (dan werkt het wel weer), maar ik wil dit niet nog eens laten gebeuren. Dan kan ik steeds opnieuw alles gaan instellen en daar heb ik nou niet bepaald zin in.

Is dit een veel voorkomend probleem? Wat kan ik hier tegen doen? Tips en advies stel ik zeer op prijs.

Bij voorbaat dank!

Bewerkt (29 mei 2011 22:27)
Djembebi

Djembebi

  • Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • #2
  • 29 mei 2011
  • 22:36

Heb je misschien onlangs een update gedaan?

Bewerkt (29 mei 2011 22:36)
marlonvdw

marlonvdw

  • Lid sinds 29 mei 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #3
  • 30 mei 2011
  • 10:03

Ik heb enkele applicaties bijgewerkt, maar het toestel zelf heb ik niet geupdate. het vreemde is, dat het uit het niets gebeurde.

Ik kom er net achter dat de twitter en hyves applicaties mijn inloggegevens niet onthouden en ik mij steeds opnieuw moet aanmelden.

Weet iemand een oplossing?

Bewerkt (30 mei 2011 10:03)
Fcck

Fcck

  • Lid sinds 23 september 2010
  • Berichten 1732
  • Reputatie 20
  • #4
  • 30 mei 2011
  • 11:15

marlonvdw;170117
Ik heb enkele applicaties bijgewerkt, maar het toestel zelf heb ik niet geupdate. het vreemde is, dat het uit het niets gebeurde.

Ik kom er net achter dat de twitter en hyves applicaties mijn inloggegevens niet onthouden en ik mij steeds opnieuw moet aanmelden.

Weet iemand een oplossing?

Soft Reset misschien?
Aan/Uit knop ingedrukt houden net zolang totdat mobiel opnieuw opstart?

Bewerkt (30 mei 2011 11:15)
galaxyjet

galaxyjet

  • Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • #5
  • 30 mei 2011
  • 12:29

Je zou dit ook kunnen proberen: Instellingen> toepassingen> toepassingen beheren> tabblad “alles” en dan de bewuste twitterapp aantikken en kiezen voor “gegevens wissen”. Hetzelfde kun je doen met hyves. Daarna toestel uit- en weer aanzetten.

Bewerkt (30 mei 2011 12:29)
Peterr

Peterr

  • Lid sinds 07 januari 2011
  • Berichten 153
  • Reputatie 0
  • #6
  • 31 mei 2011
  • 19:28

Deze probleem heb ik ook gehad.

Gewoon een reset doen!

Bewerkt (31 mei 2011 19:28)
pappiedappie

pappiedappie

  • Lid sinds 19 september 2010
  • Berichten 679
  • Reputatie 0
  • #7
  • 31 mei 2011
  • 20:56

toevallig 2 dagen geleden hetzelfde ondervonden. Ik ben nog aan het uitzoeken waarom (zal ik wel niet achter komen) en wat nu te doen. Ben bang dat ik ook een volledige reset moet doen (is SGS van mijn vrouwtje, niet geroot, alles stock, dus niet naar mijn handtekening kijken)

Bewerkt (31 mei 2011 20:56)
Piet342

Piet342

  • Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • #8
  • 19 juni 2011
  • 13:14

Ik heb dit probleem een tijdje geleden ook gehad. Ik kreeg mn SGS voordat mn nieuwe abbo inging en besloot vast dingen uit de market te installeren via wifi (mn oude abbo had geen i-net bundel) Toen ik de simkaart voor mn nieuwe abbo erin deed werkte ineens mn apps niet meer en heb ik alles opnieuw geinstalleerd.

Bewerkt (19 juni 2011 13:14)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren