Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BobH

BobH

• Lid sinds 13 februari 2011
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2011
  • 18:05

Precies gedaan wat je zei over de recovery backup.

Hoe kan ik het beste de splash theme gaan toepassen? Ik heb hem net via LRU geprobeerd te installeren maar na opnieuw opstarten is er niets veranderd. Ik doe vast iets niet helemaal goed…

Andere vraag: ik wil graag dat wanneer ik een nieuwe email heb een cijfer verschijnt op het icoontje. Via launcher heb ik dat al geregeld voor de dock.

Ook loopt de synchronisatie van facebook niet lekker via de geintregreerde account. Kan hem wel instellen maar bij het synchroniseren ontstaan er problemen, heb hem al eens verwijderd en opnieuw ingesteld, daarna, nu dus lukt ook het aanmelden niet meer.

Ik blijf maar vragen lijkt het wel. Stel jullie hulp zeer op prijs!

Bewerkt (29 mei 2011 18:05)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2011
  • 18:23

BobH;169877
Precies gedaan wat je zei over de recovery backup.

Hoe kan ik het beste de splash theme gaan toepassen? Ik heb hem net via LRU geprobeerd te installeren maar na opnieuw opstarten is er niets veranderd. Ik doe vast iets niet helemaal goed…

Andere vraag: ik wil graag dat wanneer ik een nieuwe email heb een cijfer verschijnt op het icoontje. Via launcher heb ik dat al geregeld voor de dock.

Ook loopt de synchronisatie van facebook niet lekker via de geintregreerde account. Kan hem wel instellen maar bij het synchroniseren ontstaan er problemen, heb hem al eens verwijderd en opnieuw ingesteld, daarna, nu dus lukt ook het aanmelden niet meer.

Ik blijf maar vragen lijkt het wel. Stel jullie hulp zeer op prijs!

Het zou wel gewoon via de LRU moeten werken …. misschien even opnieuw proberen te downloaden en installeren?
Facebook gebruik ik niet, dus daar zou ik zo 1,2,3 geen oplossing voor weten. Wat je wel kunt proberen is via instellingen - applicaties/toepassingen - dan het tabblad alles (bovenaan) aanklikken - de app facebook opzoeken en aanklikken en daar gegevens en cache wissen. En misschien dan even rebooten …

Bewerkt (29 mei 2011 18:23)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 29 mei 2011
  • 18:59

Misschien ten overvloede: als je het splashtheme via de LRU flasht, dan geen wipe kiezen. Ik weet niet meer wat er precies staat, maar kies maar voor “no” dan.

Bewerkt (29 mei 2011 18:59)
BobH

BobH

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 09:29

Heb het splash theme erop gekregen maar ben uiteindelijk toch weer terug op de blauwe.

Facebook heb ik geprobeerd op te lossen zoals Djembebi aangaf maar dat werkte helaas niet. Niet mijn grootste zorg btw. Heb nog wel een vraag over het gemiddelde verbruik van de batterij. Heb nu in 10uur 25% verbruikt waarvan 10% in de laatste 45min, facebook, hyves, 1 youtube filmpje en 2 emailtjes. Voor zover dat in te schatten is, is dit normaal? Ik lees over custom roms dat ze zo batterij vriendelijk zijn nl.

Bewerkt (30 mei 2011 09:29)
Bartito

Bartito

• Lid sinds 11 april 2011
  • Berichten 2644
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 09:42

BobH;170099
Heb het splash theme erop gekregen maar ben uiteindelijk toch weer terug op de blauwe.

Facebook heb ik geprobeerd op te lossen zoals Djembebi aangaf maar dat werkte helaas niet. Niet mijn grootste zorg btw. Heb nog wel een vraag over het gemiddelde verbruik van de batterij. Heb nu in 10uur 25% verbruikt waarvan 10% in de laatste 45min, facebook, hyves, 1 youtube filmpje en 2 emailtjes. Voor zover dat in te schatten is, is dit normaal? Ik lees over custom roms dat ze zo batterij vriendelijk zijn nl.

Gingerbread zelf is natuurlijk niet zuinig op zich tov froyo.
Wat je kunt doen is bij instellingen - draadloos en netwerk - wifi instellingen - menuknop - geavanceerd - wifi slaapstandbeleid, kiezen voor “als scherm wordt uitgeschakeld”.

Verder is de gallery een veelvraat. Dit kun je bv freezen met titanium backup (zie how to titanium backup in mijn handtekening).
Dan Quickpic downloaden uit market als vervanging.

Als laatste tip kun je in titanium backup de “software update” freezen.

Dit scheelt allemaal een hap van je batterij

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Bewerkt (30 mei 2011 09:42)
BobH

BobH

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 30 mei 2011
  • 09:49

Bartito;170104
Gingerbread zelf is natuurlijk niet zuinig op zich tov froyo.
Wat je kunt doen is bij instellingen - draadloos en netwerk - wifi instellingen - menuknop - geavanceerd - wifi slaapstandbeleid, kiezen voor “als scherm wordt uitgeschakeld”.

Verder is de gallery een veelvraat. Dit kun je bv freezen met titanium backup (zie how to titanium backup in mijn handtekening).
Dan Quickpic downloaden uit market als vervanging.

Als laatste tip kun je in titanium backup de “software update” freezen.

Dit scheelt allemaal een hap van je batterij

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Heb ik het goed gelezen dat men bezig is een rom op basis van Gingerbread te maken die net zo zuinig wordt als Froyo?
En heb jij nog een tip over de aantal aanduiding bij een nieuwe email?

Ik snap nu goed waar de verslaving vandaan komt om steeds nieuwe dingen te proberen ;-) Heel leuk spelen dit!

Bewerkt (30 mei 2011 09:49)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren